Permalänk

kolla hiiit..

jag skulle villja veta var man kan ladda ner cs-filmer. inte sånna som man kollar på genom cs.. typ avi och liknande.

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

svårt att skriva en vettig topic eller?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Bra ämnesrad.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
svårt att skriva en vettig topic eller?

svårt att få anmärkningar?

tack så mycket för cs-sidan=)

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
svårt att få anmärkningar?

En väg är att starta trådar där man inte ens orkar skriva ens en gnutta vad tråden handlar om.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
En väg är att starta trådar där man inte ens orkar skriva ens en gnutta vad tråden handlar om.

ok.. erfaren av sånt eller?? sen kan ja säga att när jag skrev namnet på tråden och tryckte på skicka så försökte jag trycka på stopp. så att jag kunde ändra namnet.. men det var försent.-

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

ok.. erfaren av sånt eller?? sen kan ja säga att när jag skrev namnet på tråden och tryckte på skicka så försökte jag trycka på stopp. så att jag kunde ändra namnet.. men det var försent.-

Är du för handikappad för att ändra det sen?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

= Logga av.
= Skriva, Trycka, Tänka.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Är du för handikappad för att ändra det sen?

om du kollar lite noga så ser du att jag gjorde det så fort ni började klaga.. men det syns inte av nån konstig anledning.. jag antar att du är perfekt, eller?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

jag antar att du är perfekt, eller?

Japp jag är bäst

Visa signatur

Permalänk
Medlem

bli goldmember på gamers.nu.. och ladda massa filmer

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk

jag kollar ....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bobokrull
jag kollar ....

Yees! Vi har fått Bobokrull till att kolla! Säg mig Bobokrull, vad ser du? Ser du vår framtid inom nyskapande trådar? Eller ser du en förtvivlad människa som helt enkelt ville att vi skulle "kolla hiiit.."?

Edit: glömde

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Hedersmedlem

Skriv vettiga topics i fortsättningen.

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |