Permalänk

angånde p.s..

tjena jag undrar om nån skulle kunna klippa ihopp en sån där foto tavla med med massa kort på.. alltså en massa kort som man gör på en och samma tavla typ.. skulle vara tacksam för det.. tackar i förväg

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Re: angånde p.s..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
tjena jag undrar om nån skulle kunna klippa ihopp en sån där foto tavla med med massa kort på.. alltså en massa kort som man gör på en och samma tavla typ.. skulle vara tacksam för det.. tackar i förväg

Va?

Permalänk
Medlem

typ ett fotokollage?

Visa signatur

In murphy we trust, his law never fails.

Permalänk

om du kommer äver o tvättar min bil....
edit: jag säger inte var jag bor eller vad det är för märke på bilen...

Permalänk
Medlem

Om du menar en bild som är uppbyggd av massa mindre bilder så har jag skrivit ett sånt program en gång i tiden....

Visa signatur

5D MkII

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vectrex
Om du menar en bild som är uppbyggd av massa mindre bilder så har jag skrivit ett sånt program en gång i tiden....

Låter intressant, något du kan tänka dig dela med dig av?

Permalänk
Medlem

Saken är den att som de flesta av mina program slutar jag när det svåra (roliga) är klart. Så visst programmet funkar men har inget vidare gränssnitt, därför har jag aldrig lagt ut det. Men jag kanske kan göra klart det imorgon om det är fler som vill ha det...

Visa signatur

5D MkII

Permalänk
Medlem

Varför inte bara feta upp Photoshop och slänga ihop nåt? Inte speciellt svårt alls...

Permalänk
Medlem

Fr0hike: Du menar att det är väldigt lätt att göra en bild av, låt oss säga 1000? Nej knappast, förstå frågan och uttala dig efter det.

Permalänk
Medlem

layout program typ adobe indesign funkar rätt bra för kollage och annat sånt men ska man ha 1000 bilder blir det kasnke jobbigt att göra ändå.

Visa signatur

In murphy we trust, his law never fails.

Permalänk

har jag skrivit den här tråden??? det kommer jag ej ihåg?!. en moderator kanske vill låsa..

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Hej, vill du ha en kurs över nätet i frilägg så säg till! Men det är busenkelt att göra ett kolage lägg upp varje bild i varsit lager sedan så kan du fixa och trixa som du vill!

Visa signatur

5 bit är färre än 4 byte

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vectrex
Saken är den att som de flesta av mina program slutar jag när det svåra (roliga) är klart. Så visst programmet funkar men har inget vidare gränssnitt, därför har jag aldrig lagt ut det. Men jag kanske kan göra klart det imorgon om det är fler som vill ha det...

GÄRNA!! lägg upp skiten med bra gränssnitt för oss icke-programerare för jagf vet... öhh... massa som vill ha det inkl mig själv:D

Visa signatur

Om dåliga kommentarer vore vatten skulle jag behövt en flytväst...
www.Agge.tk
-Ja har visst vart ute idag. -Vart då? -Jag öppnade fönstret förut...