Permalänk

avancerade bilspel!

tjena. letar efter avancerade bilspel. tex att man får göra inställnigar på bilen själv. att bilen går sönder, skär osv. spelen jag redan har spelat sönder är:

street legal redline racing 2 och ettan
nfsu2 och ettan
tocaracedriver2 och ettan
cross rally championchip
flatout
gtr demot
rFactor
18 WoS Pedal to the Metal
netcar
insane

så nu letar jag efter nytt! länka gjärna om det finns något demo!

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

GP4 om du gillar formel 1 där finns det allt att ställa in.

Visa signatur

Msi 875P Neo Lsr || Pentium 4 2600@2853 HT || Kingston ValueRAM 4*256 Mb 400 Mhz Dual || Radeon 9600 pro 400/600 ( 526/802 ) Zalman ZM80D-HP||
3D mark 01: 14327 || 3D mark 03: 4563 || 3D mark 05: 1608 ||

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

precis som S_Z skriver

Richard burns Rally - mer verklighetstroget blir det inte - underbar körkänsla också!

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Gran Turismo, fyran kommer 9 mars.

Permalänk
Medlem

Colin McRae 2005 var helt okej.. inte stort fan av bilspel men det var rätt tufft.

Permalänk

Live for Speed och GTR, finns demo till båda.

Permalänk
Medlem

Det enda du behöver är Grand Prix Legends.
http://www.bhmotorsports.com/GPL/downloads/3239

Permalänk
Medlem

Gran Turismo

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Live for speed.

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem

Det finns bara 1: GTR! Absolut det bästa som finns. Gran Turismo är roligare men GTR är fan så mycket häftigare.

Permalänk

Hmm- glömde skriva med, jag vill ha spel som är kul att drifta i med. även fast det inte går ut på det! inte nfsu!

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Permalänk
Medlem

Racer kanske..

www.racer.nl

Visa signatur

,

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scoc
Racer kanske..

www.racer.nl

tackar. men hur gör man så att man kör med ratten?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bitrax
Colin McRae 2005 var helt okej.. inte stort fan av bilspel men det var rätt tufft.

Det märkt att du inte är något fan av bilspel.. CMR 05 kan knappast anses vara realistiskt!

Mitt tips till trådskaparen är att testa Richard Burns Rally! Där kan du både pilla på inställningar, få känslan av att ratta en riktig bil och att sladda/drifta!

Visa signatur

...Many soldiers eighteen years, drown in mud no more tears. Surely a war no-one can win, killing time about to begin...

Permalänk
Medlem

Nytt o nytt, Har du inte testat Grand Prix Legends så gör det nu. GPl håller fortfarande och är simmet som visade vägen när det gäller simulatorer. Grafikmässigt så håller det hög standard även idag, plus att du har över 350 gratis oaddonbanor att lägga in.

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Dessutom är det väldigt underhållande att köra GPL på sladd, när man väl lärt sej kontrollera bilarna. Att köra med kontrollerad 4-hjulssladd i över 200km/h i GPL är bland det roligaste man kan göra framför skärmen.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skoteridioten
Det märkt att du inte är något fan av bilspel.. CMR 05 kan knappast anses vara realistiskt!

Mitt tips till trådskaparen är att testa Richard Burns Rally! Där kan du både pilla på inställningar, få känslan av att ratta en riktig bil och att sladda/drifta!

jag skrev aldrig att det var realistiskt.. bara att det var tufft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion
Jag hänvisar väl till:

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=40670...

Det gör du rätt i, jobba nu på att tråden ska klistras

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Skumt att ingen har nämt rFactor, dock finns de bara som Mp demo än så länge men de är riktigt kul. Demot finns att dra på www.rfactor.net

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk

skoteridioten: ska testa det nu! sprang ner och KÖPTE de!=)

Fogel70: skit härligt spel.^^ svårt all lära sig kontrollera bilen med ratten dock. tackar!

Zion: aaaaaaah såg din tråd nu.^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
skoteridioten: ska testa det nu! sprang ner och KÖPTE de!=)

När du börjar bli varm i kläderna kan du lägga upp dina resultat (repriser) och jämföra dina tider med andra eller ladda ner och titta på deras repriser.

RBR-Rank: http://www.swedishsimracers.com/rbr/index.cfm

Permalänk
Medlem

<-- gran turismo serien

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"