tjena tjena.. nu har jag byggt om i burken igen! denna gång lite mer seriöst! är inte hemma nu så jag kan ej lägga upp bilderna för tillfället!^^ men nu har jag gjort det=)
OBS. ASDÅLIG KVALLE^^
här är då grafikkortet (ett R9600pro) efter färdigmoddat:P orginal fläkten är rätt liten om man jämnför^^ flänsen kommer ifrån ett radeon 9200. och fläkten är min gammla cpu-fläkt=)
här har cpun fått sig en omgång med större fläkt. och lite modifierad kylfläns=). fläkten kommer ifrån en amd64.
ber om ursäkt för kvalliten igen=(..
nån som kan ge förslag på vad ja ska göra med denna kylfläns?!. det är en amd64fläns! fundrerar på att använda den till graffet!
tillsist lite klock resultat! ja tycker att det är rätt bra.. orginal är det en 2000+ 1667mhz,, men ja har inte krämat prollen helt än!
3dmark result kommer senare!
ja kanske inte så intressant, men ja tycker det är kul när man lyckas, och lägger ut bilderna för att ni ska få ta del av det roliga med:P. så därför ber jag er att undvika dom inte passande kommentarerna^^. men en sak är säker. jag ska nå 2400mhz innan jag kasserar denna prolle. hehe.
EDIT: kör 166*13.5 istället=) gav rätt mycket mer prestanda med fsb klockning!