Permalänk
Testpilot

Nu är jag klar med en GD-variant av en bakgrundsskapare, den finns här: http://kevin.elajt.se/testar/swecavatar den har dock inte lika många inställningar som Daniels variant.

När man kör crawlern på sidan så söks hela den här tråden igenom och kollar om det finns några nya avatarer att hämta. I skrivande stund finns det 71 avatarer i den här tråden och jag har bara tagit med dom, inga andra.

Inte menat för att försöka ersätta din Daniel, bara som ett komplement

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Och jag fick vara med två gånger.
Så Daniel du kanske kan ta bort avatar8569_7.jpeg från din generator.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AggeMan
ja hittar inte mig, va e det för jävla sätt;)

Skyll inte på mig, skyll på slumpen
Den bakgrunden e jävligt jobbig ha använda rovade här i skolan, det går fan inte att hitta sina iconer då de nästan smälter in i bilden

Permalänk

En jävla skam att jag inte hittar profiler som fluf, Wolverine, Gotall, FotoBullen m.fl på bilden!

//FotoBullen

Visa signatur

"My girlfriend always laughs during sex - no matter what she's reading." - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Fränt, jag vill också vara med

EDIT: Nu är jag med på hundens iaf!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FotoBullen
En jävla skam att jag inte hittar profiler som fluf, Wolverine, Gotall, FotoBullen m.fl på bilden!

//FotoBullen

När jag kommer hem så fixar vi det! slumpprogramet fungerar inte riktigt med mac, den vill gärna lägga in en massa mellanrum mellan bilderna, men som tur är så har man pc hemma

Permalänk
Medlem

Hehe, jag var visst med på båda... kan jag inte få ta en ny bild så den kommer med istället?! Är inte så nöjd med ljussättningen på detta :/

Visa signatur

"..det ordnar sig alltid"

Permalänk
Medlem

Jag försökte mig på att göra en backgrund.
Mest för att roa mig själv.
Jag har väldigt lite att göra.
Använde bilderna från Daniels generator.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/swec05.jpg (1280x960, 495.71 KB)

Permalänk
Medlem

Kul grej. Borde bli en tradition

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Medlem

I år _MÅSTE_ jag vara med.

Permalänk
Medlem

Good one!

Permalänk

får man vara med??

Visa signatur

i7 3770k, 16 DDR3, Geforce 570 GTX, 5Tb

Permalänk
Medlem

Det läskiga är att man känner igen nästan alla :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lothar
Det läskiga är att man känner igen nästan alla :S

Är det då man bör bli orolig för om man eventuellt kanske är lite smått beroende av sweclockers

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Nu är jag klar med en GD-variant av en bakgrundsskapare, den finns här: http://kevin.elajt.se/testar/swecavatar den har dock inte lika många inställningar som Daniels variant.

När man kör crawlern på sidan så söks hela den här tråden igenom och kollar om det finns några nya avatarer att hämta. I skrivande stund finns det 71 avatarer i den här tråden och jag har bara tagit med dom, inga andra.

Inte menat för att försöka ersätta din Daniel, bara som ett komplement

Lägg in en checkbox för att avatarerna inte ska överlappa varandra om du kan. Går det fixa så att man kan ställa avatarstolek och få så att de läggs i rader och kolumner som Daniels?

Visa signatur

..:: RiJo ::..
Computer: Lenovo X300
Platform: Gentoo

Permalänk
Medlem

Kasta in mig med om ni har trist.

Jag tycker mosaicidén låter underbar. Då får man med mångaa och troligen blir det en STOR bild.

Visa signatur

fleranvändarinloggning!

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RiJo
Lägg in en checkbox för att avatarerna inte ska överlappa varandra om du kan. Går det fixa så att man kan ställa avatarstolek och få så att de läggs i rader och kolumner som Daniels?

Ska försöka att fixa så dom läggs i rader och kolumner, det är inte så svårt.
Att dom inte ska överlappa varandra blir lite klurigare, ska se om det går att lösa.
Storleksändring borde inte vara altför svårt heller.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt. Blir intressant att se om crawlern hittar mig

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk
Hedersmedlem

Ingen som har en ny på G?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Jag vill vara med
Edit: wii

Visa signatur

01001000 01100001 01110010 00100000 01100100 01110101 00100000 01110100 01110010 10000110 01101011 01101001 01100111 01110100 00111111 00100000 00111010 00101001

Permalänk
Medlem
Permalänk
Vila i frid

Då vill jag med vara med. Setat och kollat varje gång jag sett en swec bakgrund, men äldrig hittat mig själv.

Permalänk
Medlem

jag är inte med

Visa signatur

Jag hatar att vara förkyld!

Permalänk
Medlem

Inget nytt? Inte någon annan som knåpat ihop en snygg wallpaper?

Visa signatur

..:: RiJo ::..
Computer: Lenovo X300
Platform: Gentoo

Permalänk
Medlem

Count me in.

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Medlem

Jag vill också vara med!

Visa signatur

Citera om du vill ha svar

Permalänk
Medlem

Fan va läbbigt att känna igen så många som man gör

ps. jag vill också vara med! ds.

Permalänk
Medlem

Jag med! puss!