Permalänk

lysrör (svara snabbt tack)

hej jag fick mitt lysrör idag från gtek och det följde me en blå grej och jag undrar varför det är en massa hål i den??

Permalänk
Medlem

Ventilation. Varför är det viktigt att veta?

Permalänk
Medlem

"Blå grej med hål" :up::D

Visa signatur

Sam: "Give me some intelligence."
Guard: "I don't have any intelligence."
Sam: "He, he, you just called yourself stupid."

Permalänk

heh undra bara

Permalänk
Medlem

mjau.. med den blåa grejjen menade han transformatorn då ??

:P:P:P LOL

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

Jag tror det är där mikrofonen sitter ifall du ska ha så den blinkar till musik.

Permalänk
Medlem

nej, vad jag vet innehåller den blåa grjen ingen mikrofon. Hålen är till för ventilation då det blir ganska varmt.

Permalänk
Medlem

Det är lufthål här är en bild

Permalänk

offtopic men oet du borde väll ändå se att det är en öppnad SVART grej med hål i inte BLÅ Inte så stor skillnad förutom färgen ville bara påpeka detta..

Permalänk
Medlem

Med lite sunt förnyft kanske du kommit fram till att det är insidan på den som antagligen är svart?

Permalänk

det finns både blå svarta o grå har jag sett ochså.. de e samma farg rakt igenom de e plasten som e så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Oj, trodde det var en annan grej. Men till mitt försvar kan jag säga att den sortens grejer ofta är färgade rakt igenom

Permalänk
Medlem

Det är en piss grej den pajade för mig efter 3 månader.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crunzher
Det är en piss grej den pajade för mig efter 3 månader.

Min pajade efter 1 vecka =/

Permalänk
Medlem

På mitt lysrör används hålen till den ljudkänsliga transformatorn. Så jag har en knapp där man ställler in om den ska vara ljudkänslig, On/off eller lysande

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Att dra upp gamla trådar med totalt meningslösa kommentarer är ett regelbrott. Nästa gång blir det varning.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||