Need For Speed Most Wanted [hela spelet]

Permalänk
Medlem

skillnaden mellan black edition och vanliga är att det finns lite fler bilar i black edition.

Permalänk
Medlem

Vilka bilar är det som finns i "black edition" som inte finns i "vanliga"?

Permalänk
Medlem

Typ camaro 67:a eller något + flera och sen följer det även med en skiva med alla mp3:orna på

Visa signatur

AMD Opteron 170 @ 2901Mhz- DFi Sli-DR - Prometeia Mach II - 2x Crosair XMS3500 BH5 512mb @ 2-2-2-5 264Mhz 3.6Vdimm (Bränner in dom nu)- Asus *extreme* 6800Ultra

Permalänk

Saxat från http://www.webhallen.com/prod.php?id=48639 iof ps2 varianten man jag antar att det är samma som till PC.

Black Edition Exclusive Features:

Exclusive Carsj - iRace in the classic '67 Camaro SSl and the BMW M3 GTR street machine right outj of thel box.
Specially-Tuned Rides - iRule ithe streets in a modifiedl SL65 AMG, Porsche 911GT2, Corvette C6.R, and more. l
Exclusivei Races j- Redline in three epicl races and lan exclusive Black Edition Challenge.
Bonus DVD j- Go behind thej scenesi with Josie Maran, get exclusive videos and concept art, and much more.

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga nu, för jag håller på att bli galen.

Jag utmanar en tjej på blacklisten (typ plats 9 eller 8), en tjej vid namn Jade (eller var det Jane?). Jag vinner första sprinten och nästa race är ett dragrace.

Vägen man åker på är tvåfilig, så det är relativt lätt att undvika all trafik som kan vara i vägen. På sista raksträckan åker det ut den TV-van som täcker bägge körfälten. Min motståndare åker lätt upp på trotoaren brevid och blåser om TV-vanen i full fart. Mitt problem ligger i att jag är begränsad till körfältet, jag kan alltså inte lämna bilvägen! Jag pepprar och jag trycker men genom hela racet så kan jag inte lämna den asfalterade bilvägen för att åka upp på trottoaren! Jag håller på att bli tokig!

Det jag försöker göra nu är att bromsa in, växla ner, och låta TV-vanen passera så pass mkt att jag kan ösa på med NOS och försöka åka ifatt min motståndare som helt enkelt åker förbi hindret på trottoaren

Är det nån som vet vilket race jag menar? Hur gjorde ni? Är det en bugg?

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frink
har du ens kollat i options

ja faktist

men är väl borta som vanligt...hehe, så snälla hjälp mig

Visa signatur

Dator: (Amd Athlon 3000+) (Asus K8N-E Deluxe Nforce 3 250gb)(Gainward 6800GT 350/1000) (Apacer 512 PC3200 400mhz ddr)
(Seagate Barracuda 80gb)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Måste bara fråga nu, för jag håller på att bli galen.

Jag utmanar en tjej på blacklisten (typ plats 9 eller 8), en tjej vid namn Jade (eller var det Jane?). Jag vinner första sprinten och nästa race är ett dragrace.

Vägen man åker på är tvåfilig, så det är relativt lätt att undvika all trafik som kan vara i vägen. På sista raksträckan åker det ut den TV-van som täcker bägge körfälten. Min motståndare åker lätt upp på trotoaren brevid och blåser om TV-vanen i full fart. Mitt problem ligger i att jag är begränsad till körfältet, jag kan alltså inte lämna bilvägen! Jag pepprar och jag trycker men genom hela racet så kan jag inte lämna den asfalterade bilvägen för att åka upp på trottoaren! Jag håller på att bli tokig!

Det jag försöker göra nu är att bromsa in, växla ner, och låta TV-vanen passera så pass mkt att jag kan ösa på med NOS och försöka åka ifatt min motståndare som helt enkelt åker förbi hindret på trottoaren

Är det nån som vet vilket race jag menar? Hur gjorde ni? Är det en bugg?

Det är nog ingen bugg, den där jävlva vanen var där för mig med, efter typ 3 race förstod jag att man var tvungen att sakta in och vänta på att vanen svängt ut, sedan axxa järnet med NOS precis som du sa Jag hatar verkligen dragracen, kan man använda slo mo i dragracen förresten?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

det är tjejen som kör mustang gtn?

Visa signatur

San Diego 3700+ @ 3ghz KAB7E 0547 GPAW | MSI NFORCE4 NEO4 | Geforce 8800gt 700/1650/1000 | NorthQ Ufo 120mm | 2x512mb A-data PC4500 2,5-4-4-7 tccd | Silenced Antec amg 1080 | Cooler Master True Power 620W Modular

Permalänk
Medlem

Vad har alla nått för hastigheter då?

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Går det att fixa 5.1 ljud i PC versionen, kan bara välja stereo i inställningar.
Xbox har iaf 5.1 men men på pcn är spelet "lite" snyggare ;P

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xenoniz
ja faktist

men är väl borta som vanligt...hehe, så snälla hjälp mig

Körde med min ratt rätt nyligen.
Har du problem med att ställa in knappar osv eller funkar den inte när du ska köra?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Det är nog ingen bugg, den där jävlva vanen var där för mig med, efter typ 3 race förstod jag att man var tvungen att sakta in och vänta på att vanen svängt ut, sedan axxa järnet med NOS precis som du sa Jag hatar verkligen dragracen, kan man använda slo mo i dragracen förresten?

Jag hittade till slut lösningen på det där, när jag saktade in kom alltid tjejen förbi mig skitsnabbt. Men om man använder "speedbreakern" eller vad den kallas så går det köra på trottoarkanten

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish_Phoenix
Körde med min ratt rätt nyligen.
Har du problem med att ställa in knappar osv eller funkar den inte när du ska köra?

för mig så blir ratten helt cykad (microsoft sidewinder force feedback wheel) typ växeln hamnar på ena pedalen och gasen och broms hamnar på rattens knappar, sen kan jag inte ställa inte några inställningar i själva spelet med ratten heller. Nån som har nån lösning till detta problem?
Funkar klockrent i andra spel skall tilläggas, tex richard burns rally

Visa signatur

San Diego 3700+ @ 3ghz KAB7E 0547 GPAW | MSI NFORCE4 NEO4 | Geforce 8800gt 700/1650/1000 | NorthQ Ufo 120mm | 2x512mb A-data PC4500 2,5-4-4-7 tccd | Silenced Antec amg 1080 | Cooler Master True Power 620W Modular

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
*host* AA *host*

Seriöst asså, ni som inte har AA på, sätt på det genast.
Ni tappar kanske bara 2-5 fps...
Går ju inte ens att njuta av bilderna när ingen AA är på
Me wants njuta

kanske bara 2-5 fps? host. det är ospelbart med 2x aa. jag måste verkligen ha nya minnen och ny processor

för övrigt, vad menas med eldcirklen nere till vänster? trodde först att bilen skulle börja brinna när den nådde ett fullt varv, men är det polismätare eller?

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

hur får man så mkt pengar? jag kör career och försöker klara den där blacklistan, tar rätt lång tid, har klarat 4 st. på blacklisten

Visa signatur

Core 2 Duo E4300 @ 3006MHz | Zalman CNPS7700-Cu | Corsair XMS2-6400 4Gb @ 887mhz | XFX Radeon HD4770 | 1x 160gb SATA Samsung | 1x 80gb IDE Seagate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meduza89
hur får man så mkt pengar? jag kör career och försöker klara den där blacklistan, tar rätt lång tid, har klarat 4 st. på blacklisten

sälj av alla pryttlar på bilarna du får, sälj bilen, välj dolda grejjerna för pink slips och pengar, ev annat nyttigt. burger king challenge i slutet får du allting av ändå

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ksw
sälj av alla pryttlar på bilarna du får, sälj bilen, välj dolda grejjerna för pink slips och pengar, ev annat nyttigt. burger king challenge i slutet får du allting av ändå

nu fattar jag inte lol, kan du visa screenshots eller förklara bättre för en trött hjärna ?

Visa signatur

Core 2 Duo E4300 @ 3006MHz | Zalman CNPS7700-Cu | Corsair XMS2-6400 4Gb @ 887mhz | XFX Radeon HD4770 | 1x 160gb SATA Samsung | 1x 80gb IDE Seagate

Permalänk
Medlem
Citat:

nu fattar jag inte lol, kan du visa screenshots eller förklara bättre för en trött hjärna ?

åk till gulingarna, kasta ner allting på stock, åk till safehouse, sälj bilen = dubbla pengarna ungefär.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ksw
åk till gulingarna, kasta ner allting på stock, åk till safehouse, sälj bilen = dubbla pengarna ungefär.

vart finns gulignarna? lol

Visa signatur

Permalänk
Medlem

En fråga har kommit ca 50% av spelet nu och när man klarar en på blacklist så tog jag en sån som man inte ser vad det är och då fick jag free car to pick up men vart hämtar jag den? nåns om kan hjälpa mig snarast

Visa signatur

Fractal R3, i5 750 4Ghz, P7P55D-E Pro, Corsair H100, 20GB Ram, Fractal 1000W, GTX1070, Samsung 2693HM 26"

Permalänk
Medlem
Citat:

vart finns gulignarna? lol

jadu, titta på kartan och vägarna efter gula moln eller pi-tecken.
lite kan du väl tänka själv?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SLiCE
En fråga har kommit ca 50% av spelet nu och när man klarar en på blacklist så tog jag en sån som man inte ser vad det är och då fick jag free car to pick up men vart hämtar jag den? nåns om kan hjälpa mig snarast

samma här , ingen aning vart man hämtar heller

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SLiCE

Tror de är att om du åker fast nog många gånger så tar polisen bilen, och då kan du ta tillbaka den eller nån annan som dom har tagit..

Permalänk
Medlem
Citat:

samma här , ingen aning vart man hämtar heller

Det var inte pink slip du fick? Isf står ju bilen i ditt garage vid det här laget

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

nej jag har fått många pink slip men jag fick en free car tp pick up nånstans som jag inte kommer ihåg

Visa signatur

Fractal R3, i5 750 4Ghz, P7P55D-E Pro, Corsair H100, 20GB Ram, Fractal 1000W, GTX1070, Samsung 2693HM 26"

Permalänk
Medlem

Kan det vara så att man får välja en bil gratis hos bilhandlarna?

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk
Medlem

nej det är som sagt att om bilen blir tagen av polisen så att de tar den från dig helt, så kan du plocka hem den gratis om du vill...

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Dum fråga kanske, men kan man köra de bilar som man vinner av blacklist grabbarna. Tycker att det enda de snackar om är att måste sattsa bilen när man kör mot dem. Då borde man ju få deras bil när man sen vinner över dem? Right?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas
Dum fråga kanske, men kan man köra de bilar som man vinner av blacklist grabbarna. Tycker att det enda de snackar om är att måste sattsa bilen när man kör mot dem. Då borde man ju få deras bil när man sen vinner över dem? Right?

man har chansen att få deras bil om man väljer rätt så man får deras pinkslip

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ett totalt skitspel, som jag skrev i den andra tråden,
Saknar realism och fartkänsla, (vad har bromspedalen för nytta i detta spel?)