Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Nää... Jag har bara ett spel, PDZ, som är riktigt svårt att få Gamerscore i Fast jag har i alla fall 160 GS från det...

Och jag skulle gärna ta bilder om jag hade en bra kamera. Den går att ta bilder av konsolen med, men bilder på TV:n blir bara suddiga... Fast, om du inte har nåt emot suddigheten så...

Man får 1000 poäng om man klarar King Kong!

Ehh, jag skiter i suddigheten. Fram med bilder! ^^

Sando, fick jag använda denna versionen av google när jag skulle leta bilder på core system? :

Bi99uy: Tack det vore snällt, jag kan vänta!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarpH
Man får 1000 poäng om man klarar King Kong!

Ehh, jag skiter i suddigheten. Fram med bilder! ^^

Jag överlåter det år bi99uy Ta några bilder på nån demo också så vi ser spelen

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd
Citat:

Nä, den e alltför klumpig. Den ser till och med större ut än vad den är.

Pepsi15: Konsoller brukar inte vara snygga, så PSTWO är nog den snyggaste efter 360 i dagsläget

Joul: För att Pepsi15 är Sony-fanboy och tror på allt de säger. Förresten, har du (Pepsi15) ens en PS2 och var du med om launchen?

Nopp, jag har ingen ps2, men jag har psx. Och jag tror på det utvecklarna säger.
Och nej, jag var inte aktiv under launchen. Jag vet att sony snackade mycket, gjorde ms också, men vad jag vet så leverade de det de lovade. Jag syftar på demosen och inget siffer-snack.

Och du, jag var en xbox-fanboy tidigare. Tills jag insåg bättre.

Edit:
http://www.theautochannel.com/mania/video-games/Features_xbox...

Du ser roboten och bruden där? Inte ens 360 har visat sån grafik.

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Nopp, jag har ingen ps2, men jag har psx. Och jag tror på det utvecklarna säger.
Och nej, jag var inte aktiv under launchen. Jag vet att sony snackade mycket, gjorde ms också, men vad jag vet så leverade de det de lovade. Jag syftar på demosen och inget siffer-snack.

Jag har haft både PSX och PS2. Och jag blev besviken på PS2 och skiter därför i PS3...

Vi är visst ganska lika, men tvärtom Jag brukade gilla PS, men insåg bättre

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo men vad skiljer sig känslan? Ser inte ut att vara så stor skillnad.
Och grafik är väl ändå det sista ni 360-spelare bör tänka på.

bara min åsikt, jag tycker det ser hur grymt ut som helst. jag har själv ingen 360 så...har inte provat det. Jag tycker det verkar skilja mycket!

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte alls designen på Xbox 360. Den ser ut som en desktopdator

http://z.about.com/d/xbox/1/0/_/5/officialxbox3601.jpg

Det här ser snyggare ut i mina ögon. Jag diggar dessutom den kontrollen. 5 plus av 5 möjliga för grillen:

http://img334.imageshack.us/img334/2263/ps3553ae.jpg

Tur är det väl att alla inte har samma smak.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarpH
Nej, den är snyggare än PSTWO/PS2 iaf.

XBOX 360 är dock mycket snyggare.

http://www.mightymouse.net/me/hardware/puffy0.jpg

tycker Game Cube Platinum är snyggast.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Vad är gaming points?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Vad är gaming points?

Du får dom efter att du har klarat någonting i ett spel.
Om du klarar hela PDZ får du till exempel 1000 gaming points.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul
Du får dom efter att du har klarat någonting i ett spel.
Om du klarar hela PDZ får du till exempel 1000 gaming points.

Okej vad gör man med dem? Kan man köpa "demos" på market place? :s Tror jag har sett att man kan köpa gaming points?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Okej vad gör man med dem? Kan man köpa "demos" på market place? :s Tror jag har sett att man kan köpa gaming points?!

Det är för ren skrytfaktor.

Det finns även Microsoft Points som man använder för att köpa saker såsom ny banor, nya skins, andra karaktärer och liknande. Dessa kan man köpa i vanliga affärer.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Så för att ladda ner ett demo på t.ex PRG3 så kostar det "live points", som jag såg att det hette?

Permalänk
Medlem
Citat:

Så för att ladda ner ett demo på t.ex PRG3 så kostar det "live points", som jag såg att det hette?

Gamepoints/Livepoints är för att köpa olika saker på XBOX Live.

Gamerscore är poäng man får när man klarar olika saker i spel, och man får då ett gamercard där det står vad du spelar och hur många poäng du har. Man kan se varandras gamercard.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gamerscore fyller ju egentligen inte någon större funktion men det är ändå en otroligt kul grej

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem
Citat:

Demon och trailers är gratis. De är ju reklam... Saker som teman, hela spel (bara arcade hittils) och bilder och sånt krams kostar... Alltså, sånt som man vill ha är gratis

Visa signatur

Permalänk

Så en av de stora fantastiska sakerna med xbox360 och dess live är funktioner som bara ber om att få bugga?
Känns som att microsoft har siktat in sig på mainstream fjortisarna med utbytbara skal och krims krams som man kan ladda ner med hjälp av poäng.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

om man inte media center i datorn funkade att spela upp filmer och musik från cd eller dvd kanske från hårdisken eller hur funka det??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av supergamer
om man inte media center i datorn funkade att spela upp filmer och musik från cd eller dvd kanske från hårdisken eller hur funka det??

Enda sättet att kolla på egna filmer är att strömma från MCE. Filmer från hårddisken är antingen trailers eller filmer man laddat ner från Live! Sen kan den givetvis också visa DVD-filmer.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Avstängd

Bara jag som tycker att Core är så mycket snyggare än Premium? =/

Jag har iaf bokat en Core + HDD + RR6 nu, funderar på att beställa en Samsung LE-26R41B också så jag slipper spela på min SDTV.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cau

Jag har iaf bokat en Core + HDD + RR6 nu, funderar på att beställa en Samsung LE-26R41B också så jag slipper spela på min SDTV.

Jag tycker att kromen på premium-maskinen är riktigt ful, skulle egentligen hellre köpa ett Core-paket men man får ju med mer saker i Premium.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Enda skillnaden är ju kromet... Gör ingen stor skillnad enligt mig. Fast kromet blir en trevlig detalj...

Visa signatur

Permalänk

Ta LE-26R51B istället. Snyggare enligt mig. Grym TV iaf. Gillar min. Bästa köpet på länge.

Citat:

Visa signatur

Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prizephitah
Ta LE-26R51B istället. Snyggare enligt mig. Grym TV iaf. Gillar min. Bästa köpet på länge.

Jag tycker dom ser likadana ut.

51B kostar väl ~1000 kr mer också. =/

Permalänk
Medlem

Part 1:
http://www.xanga.com/home.aspx?user=Xbox360&nextdate=12%2f1%2...
Part 2:
http://unscleric.com/

Visst, det är en 360 blog men det ligger mycket sanning i vad han säger. Artikeln handlar mest om Sonys marknadsföring... Läsvärt...

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Part 1:
Part 2:

Visst, det är en 360 blog men det ligger mycket sanning i vad han säger. Artikeln handlar mest om Sonys marknadsföring... Läsvärt...

Paranoida fanboys är nog det värsta som finns.

Permalänk
Medlem
Citat:

Part 1:
Part 2:

Vet inte vart snubben får allt skit ifrån men min PS2 jag köpte ett år efter launch funkar fortfarande finfint med alla spel, har även en hårddisk i den för multimedia-bruk.
Håller med förra inlägget, fanboys..

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

Har ni sett trailern till Lost Planet?
Lite snygga bilder med.. :).

http://www.xboxyde.com/news_2389_se.html

EDIT: Ni som tankat hem Kameodemot, hackar introt för er med?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Citat:

Edit:
http://www.theautochannel.com/mania/video-games/Features_xbox...

Du ser roboten och bruden där? Inte ens 360 har visat sån grafik.

Hl2 på xboxen är bra mycket snyggare än det där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Har ni sett trailern till Lost Planet?
Lite snygga bilder med.. :).

http://www.xboxyde.com/news_2389_se.html

EDIT: Ni som tankat hem Kameodemot, hackar introt för er med?

Nej, det hackar inte. Gjorde inte NSF:MW för den delen heller.

Edit: Mmmh, Lost Planet verkar asballt. Nytt spel att hålla ett öga på!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Spelet hackar inte, jag menar enbart introt från demot man tankar från live, inte det spelet. Introt från demot hackar ordentligt för mig, jag har hört en till med samma problem, tänkte bara höra om det är flera som tankat demot och märkt hack i introt?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter