Caps Har HÄngt Sig PÅ Tangentbordet, Har Provat Allt. Men Det FÖrsvinner Inte!

Permalänk

Caps Har HÄngt Sig PÅ Tangentbordet, Har Provat Allt. Men Det FÖrsvinner Inte!

VAD SKA JAG TA MIG TILL?

HAR ALDRIG VART MED OM DETTA INNAN.. ÄR DET BARA ATT KÖPA ETT NYTT, ELLER FINNS DET NÅGON SOM HAR VART MED OM DETTA INNAN?

HAR PROVAT ATT:

DRA UT TANGENTBORDET, STARTA OM, EN ANNAN DATOR

OSV!

HJÄLP TACK!

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Prövat Caps lock tangenten?

Permalänk
Medlem

pilla loss Caps Lock tagenten och kolla om det ser fel ut eller nått Eller sätt en tejp på Shift tagenten

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

Ett nytt tangentbord är ju väldigt dyrt också.

Visa signatur

Primary: Intel P4 3,0 GHz | 1 GB DDR(400) | ATi Radeon X800 Pro | 360 GB SATA | Samsung 173P+
Vardagsrum: Intel Core 2 Duo E6300 1,86 GHz | 1 GB DDR2(667) | ATi Radeon X300SE | 250 GB SATA | Samsung SyncMaster 710T (ruskigt tyst)
Laptop (Dell Inspiron 6400): Intel Core Duo T2050 1,60 GHz | 1 GB DDR2(533) | ATi Radeon X1300XT | 60 GB SATA 7200 rpm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hawken
pilla loss Caps Lock tagenten och kolla om det ser fel ut eller nått Eller sätt en tejp på Shift tagenten

Då blir det lite jobbigt att skriva siffror (om man inte använder numpad)

Permalänk
Hedersmedlem

För er som undrar hur det kan komma sig att han har små bokstäver i topic vill jag bara säga att forumet inte gillar topics med bara stora bokstäver, så det gör om sådana lite. Tyvärr förstår det sig inte på å, ä och ö, så de förblir stora.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWEjo
Ett nytt tangentbord är ju väldigt dyrt också.

Om du ska ha ett värstintangentbord, ja. Men du kan köpa ett okej för hundringen och ett hyggligt för det dubbla. Kanske Labtech Ultra Flat för dryga hundringen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Berkan
Om du ska ha ett värstintangentbord, ja. Men du kan köpa ett okej för hundringen och ett hyggligt för det dubbla. Kanske Labtech Ultra Flat för dryga hundringen?

susning.nu/ironi...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av head
susning.nu/ironi...

Haha, jag läste inte så noga och trodde att "dyrt-inlägget" skrevs av trådskaparen. Blev lite knasigt.

Permalänk
Medlem

Plocka isär tangentbordet om rengör det, lär behövas i vilket fall
Mitt var fullt med hårstrån, chipssmulor o annat skit senast jag gjorde det
Skulle även rengöra Caps Lock tangenten samt pillat med tops över kontakterna på "mattan" som registerar nedtryckningarna...

Permalänk

Plocka loss allt och rengör. Återkomm med ditt resultat.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Medlem

Applicera våld...

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spinifer
Applicera våld...

done, tog en tång och slet loss caps-tangenten.. men nu har caps hängt sig igen.. så nu är det tejp på shift som gäller^^

får köpa ett nytt nästa månad..

tack för hjälpen!

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

tejp ftw

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

tag en liten hammare och slå sönder den lilla caps lock lampan

Visa signatur

Min dator är antik! AMD athlon processor 899mhz, ATI Radeon 9000 AGP 128MB, 512 mb minne och en fantastisk hårdisk på 28 gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muskelchockk
tag en liten hammare och slå sönder den lilla caps lock lampan

haha bästa förslaget hittills, komihåg att använda en mycket mycket liten hammare dock