Permalänk

fy fan va nice asså! Vet inte vad jag ska säga.... Keep up the good work och hoppas du hinner med deadlinen, trots att den var lite knapp. Släng gärna in en bild eller två sen när du är klar och kunnat andats ut lite

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

jobbar för fullt med slut detaljer .. kommer "group pics" och "delivery pics" när jag är klar och har levererat

Permalänk
Medlem

Konne: Det är en myt att alla tjejer gillar rosa, personligen har jag MYCKET svårt för rosa och jag är tjej men visst kan jag gilla vissa nyanser för det finns ett antal nyanser av den färgen. Min brorsa däremot gillar rosa, det är hans favoritfärg och min är lila.
Föresten så var ljuset mer lila än rosa.

Permalänk
Medlem

det är lila och inte rosa.. bara så vi fått det klargjort

Permalänk

lila, rosa, grönt, blått...det beror på hur resten av datorn ser ut, och så klart vem som ska ha den

smaken är som baken, alla har en och tycker att alla andras stinker.

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

Varför en fredag? Posten skickar väl inget på en lördag - söndag ändå?

Permalänk
Medlem

nej därav leverans... personlig leverans

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
personlig leverans

hmm det låter intresant menar du att tjejerna kommer hem till dig eller kommer det någon nisse från VIA och hämtar grejerna?

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk
Medlem

jag åker till dom

Permalänk

du får ju inte glömma att ta bild på tjejerna sen oxå

Visa signatur

(\ /) [ Samsung S21 FE och iPhone 16 ]
(O.o) [ Lenovo ThinkPad P1 i9 ]
(> <) [ Synology Diskstation DS413J 8TB och DS917+ 16TB ]
¨¨¨¨ [ Suzuki GSF600 ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mattej00
du får ju inte glömma att ta bild på tjejerna sen oxå

Finns bilder på de på deras hemsida...

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Finns bilder på de på deras hemsida...

det enda jag sett va några små ganska så värdelösa bilder...

Visa signatur

(\ /) [ Samsung S21 FE och iPhone 16 ]
(O.o) [ Lenovo ThinkPad P1 i9 ]
(> <) [ Synology Diskstation DS413J 8TB och DS917+ 16TB ]
¨¨¨¨ [ Suzuki GSF600 ]

Permalänk

du får ju ta en bild där var tjej står vid sitt nya fina chassie

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

1 logga kvar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
1 logga kvar...

du bara nöter fram med din gravyr penna

vart tas cassina emot då?

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk
Medlem

All done .. klar .. made the deadline .. kommer bilder så fort jag levererat grejjerna..

Permalänk
Medlem

Om man tittar på tiden när GoTaLL skrev att han blev klar med chassina, då ser man att han verkligen är lite mer elite än alla andra

Visa signatur

/Stalpan

Permalänk
Medlem

Supersnyggt GoTaLL!
Ska bli kul att se helheten senn!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk

Ser verkligen fram emot detta
GO GoTaLL!!

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem

undrar bara när updaten kommer =D

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk

Var väl 5timmar sen han stack iväg. Kan det inte vara så att Gotall fick sladd på bilen av all stress o kört ner i diket?
Näe. Sitter hära o väntar spänd på update

Visa signatur

Lappen: HP DV6 | Turion II P520 | 4Gb | HD5650 | 640Gb | 15.6" | LG 22" | Razer Deathadder + Arctosa

Permalänk
Medlem

Jävligt snyggt måste jag säga

Har själv börjat med gravyr och undrar vilka stift du använder

keep up the good work!!

Visa signatur

Torxx

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt må jag säga.

Fast för ett ögonblick fick jag kalla kårar, jag såg att du graverat klart en sida och antog att det var den sida som tas bort för att komma in i datorn, så jag trodde att du graverat uppochner.

Visa signatur

A64 3500+ ´`1024MB Twinmos ´` Leadtek 6600GT 530/1060

Permalänk
Medlem

fan va snyggt önskar man hade varit lika bra som GoTall

Permalänk

Undrar hur många det som sitter och väntar på en update?
Jag gör det varjefall!!

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Mee 2 typ hela swec väntar =P tiden står stilla

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk
Medlem

Ja, vafan!? När kommer the update?
Han skulle ju lämna över chassina kl 18:00.... hoppas han har bilderna..

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

Kom igen nu ge update!!

Visa signatur

(\ /)
(O.o)

Permalänk
Medlem

Ni har inte tänkt om han har en bit att åka för att lämna av grejorna. Pluss att det kanske blir fotografering eller fika eller något annat roligt när han ska lämna över dem?

Fast vem väntar inte...

Visa signatur

"Gee Bender, how are you going to get past those bars?" "I don't now, I guess I just have to BEND them! Moron!" -Bender