Permalänk
Medlem

Fungerar även med Xvid filmer via externa program (på wmc datorn)

Programmet kodar om filmerna och streamar dom i realtid - så det krävs en någorlunda kraftfull dator.

Permalänk

nån annansom tycker market place kan vara seg som attans hade enorma problem och få ner GRAW chapter 2

men imorse fick jag ner det slutligen men tid tog det

funderar på Prey nu på Fredag men får se hur jag gör

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Avstängd

funkar en 360 rgb-sladd till xbox? vad jag sett har konsollerna samma av out så den borde väl passa, eller?

Permalänk
Medlem

Nej, tyvärr - kontakterna är olika på xbox och xbox 360.

Permalänk
Medlem

hd:n på 360´n ska ju vara 20Gb, men det står att jag bara har 12Gb ledigt, är det likadant för er också?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl-Johan
hd:n på 360´n ska ju vara 20Gb, men det står att jag bara har 12Gb ledigt, är det likadant för er också?

Det finns en massa trailers och dylikt redan på hårddisken när man får den.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

En del är väl reserverat till cache och sånt också.

Permalänk
Medlem

Jag undrar om Pioneer HTP-GS1 Ljudsystem för Xbox 360 är värt pengarna och om det är bra?

MvH Tomas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Det finns en massa trailers och dylikt redan på hårddisken när man får den.

Massa o Massa, finns väll etta par hundra MB bara, ifall ajg minns rätt ca 7GB är receverat till systemet.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Vilken tror ni är den ultimata spelskärmen för XBOX 360 när gäller 17-19" TFT för runt 2000kr. Ska nämligen köpa mig en för att jag inte har råd med bra TV eller HDTV :I

Permalänk
Medlem

^ Vet inte, men jag skulle faktiskt hellre köpa en hyffsad 32" widescreen med progressive scanning istället för en TFT för ungefär samma peng. (Om du nu inte ska använda TFT'n både till dator och xbox).

Permalänk
Medlem

Jo ska ha till både dator och PC och föredrar hellre optimal bild än bildstorlek

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
nån annansom tycker market place kan vara seg som attans hade enorma problem och få ner GRAW chapter 2

men imorse fick jag ner det slutligen men tid tog det

funderar på Prey nu på Fredag men får se hur jag gör

Legat på ca 500KB/sec sista tiden, funkat fint.

Visa signatur

Pappas: 5900X, 32GB, 9070XT, M.2 1TB Gen4, LG Ultragear 27".
Barn: 4790K, 24GB, RTX 3070, SSD 1TB, 27" IPS.
HTPC: 5800x3D, 32GB, 9070XT, M.2 2+1TB Gen4, Sony 75x90K.
Konsoller: Fler än vad min fru tycker får plats i förråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Fungerar även med Xvid filmer via externa program (på wmc datorn)

Programmet kodar om filmerna och streamar dom i realtid - så det krävs en någorlunda kraftfull dator.

Så onda Mc är:/

Permalänk
Medlem

MarketP place har alltid varit segt för mig, sitter endå på en 100Mbit lina men nejdå, måste ta upp till flera timmar ibland att tanka ner demos. Värst oftast är de små filerna på 20MB som ibland tar upp till 15 min.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har problem med att spela PGR3 online sen jag körde igång med router. Alla andra spel funkar utan problem, har testat med Table Tennis, GRAW, NHL2K6... Först funkade det inte ens att hitta några online games i PGR3, sen satte jag 360ns IP i DMZ på routern, så den går rakt igenom bara utan att routern gör nåt, nu när jag ska connecta kommer jag in i ett game men kastas ut såfort man ska köra igång ett race.

Nån som har ett tips?

Har en DGL-4300, alltså en D-Link Gaming Router, trådlös.. kör dock inte trådlöst till 360n.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090

Permalänk
Avstängd

* Street Fighter II' Hyper Fighting is scheduled for release on 2 August 2006
* Pac-Man is scheduled for release on 9 August 2006

12 nya bilar finns nu till PGR3 på marketplace för 400MSpoint's det är bl.a Ferrari och BMW
http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=1600&cat=1

På Torsdag kommer en ny quest till oblivion som heter "The Vile Lair"
http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=1599&cat=1

Heat Up Your Summer with XBox Live Arcade Wednesdays
http://xbox360.qj.net/Heat-Up-Your-Summer-with-XBox-Live-Arca...

Microsoft Handheld Reportedly Named 'Zune'
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3152073

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Hur fungerar det här med MS Points? Vad jag har förstått så behöver man sådana för att kunna "köpa" extra tillägg åt olika spel via Xbox Live. Men hur får man tag i poängen - via att klara olika spel eller måste man fysiskt köpa poängen i butik?

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Du måste köpa dem ja, ca 1000 points för ca 100 kr.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Man kan köpa ms points direkt via marketplace också.
I alla fall när man spelar arkadspel så kan man göra det.

Permalänk
Avstängd

Frogger finns nu att köpa.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Hur är det med flygsimulatorer till xbox 360? Finns det kanske gammla xbox-spel som går att köra?

Finns det någon joystick?

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk

allt det som finns på marketplace för oblivion o köpa är dom ett måste ha eller kan man välja vad man vill ha och ändå klara sig?

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
allt det som finns på marketplace för oblivion o köpa är dom ett måste ha eller kan man välja vad man vill ha och ändå klara sig?

De moddarna gör inte speciellt mycket för spelinlevlsen. Questen är rätt enkla och de belöningar man får känns inte riktigt värt pengarna man slänger ut, även fast det rör sig om 10-20 kr.

Wizards Tower är dock rätt nice för mig som kör med en magiskt inriktad karaktär då man inte kan bygga sina egna hus på 360 versionen, annars är det rätt skitsamma. De flesta har ju ändå Uber karaktärer vid det här laget, så ett ynka föremål gör inte så mycket.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

oki jag har precis börjat står vid kvatch oblivion gate men vete tusan hur jag ska klara den heheh

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ny Mass Effect-videoklipp från E3, HD-kvalitet. Vet inte om den finns på europeiska marketplace då min 360 är på reparation, så jag kan inte kolla, men den finns på den amerikanska. Enjoy! Just nu är man glad över att vara en 360-ägare.
http://www.gamevideos.com/video/id/4529

Xboxyde har lagt upp den också: http://www.xboxyde.com/news_3167_se.html

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raQblad
Hur är det med flygsimulatorer till xbox 360? Finns det kanske gammla xbox-spel som går att köra?

Finns det någon joystick?

Finns ett spel som heter Over G Fighters men det ska tydligen inte vara så bra.

Någon joystick finns inte (vad jag vet).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
Ny Mass Effect-videoklipp från E3, HD-kvalitet. Vet inte om den finns på europeiska marketplace då min 360 är på reparation, så jag kan inte kolla, men den finns på den amerikanska. Enjoy! Just nu är man glad över att vara en 360-ägare.

Jävlar va snyggt! Kanske det första spelet som utnyttjar konsollens verkliga resurser. När släpps det?

Edit: Q2 2007 kommer det visst Så det kanske inte blir det första spelet ändå...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn

Första spelet jag blivit imponerad av på Xbox360.
Riktigt nice ser det ut att bli.

Visa signatur

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K, 8 GB Corsair Vengance, ASUS 6870

Permalänk

Rätt roligt. Pirates of the Caribbean 2 tog rekordet för mest indragna pengar på en helg från Spiderman nu, $135M för piraterna och "bara" $115M för spidy. Trotts det, så leder fortfarande Halo2 mest indragna pengar på en dag, med $125 jäkla miljoner på launch-fredagen. Halo 3 kommer bli stort. Kan bli roligt om dom släpper det i samtidigt som PS3.