Jag är utlänning själv, iofs jag är född i Thailand, flytta till Norge när jag var runt 4 år, flytta till Sverige 2002 tror jag. Så jag är ingen invandrare vad jag ser mig själv som.
Folk ser mig inte som en blatte, folk ser mig som en svensk, även om jag är mörkhyad och jag pratar flytande svenska, jag tar inte åt mig heller när folk säger blatte eller neger till mig. För jag vet själv att jag inte är nåt av det. Oftast så brukar det va araber eller albaner som säger neger, svarting eller nåt liknande till mig. Fråga mig inte varför : P
När jag tänker på ordet blatte : Så är det mest folk från Arabländerna och Mellanöstern. Men mest på gapiga utlänningar, som kmr hit och tror dom är nåt.
När jag kallar en invandrare blatte? aadu, jag vet själv jag är utländsk men jag säger det när invadrarna gapar och käftar upp sig mot mig eller någon annan som inte har gjort något.
Inte för att va rastiskt, men jag tycker att Sverige borde göra som Norge, gör en invandrare något brott/ eller dom som inte sköter sig så tkr jag att dom borde skicka hem dom istället för att sätta dom i fängelse eller ge dom böter som dom inte klarar av att betala .
Dom förstör bara för sitt folk, man får ju dålig intryck av en invandrare så fort man ser en. Det finns ju dom som är jätte trevliga oxå, men dom som är stökiga tycker jag att dom borde skicka hem.
Svenskar vågar inte ens säga emot en blatte(om han nu gör nåt dumt), för då hotar blatten med fan jag ska knu**a din släkt, och döda din morsa, jag skickar min brorsa på dig om du gör mig nåt, nästa gång jag ser dig så dödar jag dig eller nåt liknande. Då blir svenskarna rädda. Det tycker jag är bara så jävla fegt av svenskarna, va fan? tror ni att blatten ens menar det han säger? Tro mig, det är bara bullshit, jag själv har gapat på många blattar, har dom dödat mig ? nej, jag sitter här och skriver det här nu. Det är för helvete erat land, och dom ska väl inte komma och förstöra allt?
Förlåt, om ni tar åt er. Det är inget personlig påhopp, visst vissa kan tka att det här är rasistisk det jag har skrivit, jag är ingen rasist, det är min, och många andras åsikt. Vill ni att jag ska ta bort det så gör jag det.