Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alfiboy2
om vi nu föstör så mkt så e de bara o skita i o spela spelet, gå o klara sista bossen på super mario bros 3 istället, där kan ingen förstöra för dig

Nu får jag nog en varning men det skiter jag i,såna som du skulle permanent bannas på alla onlinespel,vitsen med onlinespel är att spela och ha skoj inte att löjla sig som nån fjantig lunarfjortis med massa fusk så skit ner dig botj___l...

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Nu får jag nog en varning men det skiter jag i,såna som du skulle permanent bannas på alla onlinespel,vitsen med onlinespel är att spela och ha skoj inte att löjla sig som nån fjantig lunarfjortis med massa fusk så skit ner dig botj___l...

eller så bara e de inte så kul o kämpa så mkt för att få grejer som e bra, man tar helt enkelt den lättare vägen för att kunna ha kul efter de me sina nya roliga grejer.

ni som inte tänker så långt som ja, ni vill bara banna såna som ja eftersom att vi kommer bli bättre än er

Visa signatur

pentium d 820, HIS Radeon x1950 pro, 2*80 gb hd, no-name minnen 600 mhz,Scythe Infinity,Hiper 580 w,asus p5n-e sli

Permalänk
Medlem

Hihi. Man ser ju vad för typ av spelare WoW drog med sig (inte meningen att de få vettiga som fortfarande spelar WoW ska ta åt sig)

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

eller så bara e de inte så kul o kämpa så mkt för att få grejer som e bra, man tar helt enkelt den lättare vägen för att kunna ha kul efter de me sina nya roliga grejer.

ni som inte tänker så långt som ja, ni vill bara banna såna som ja eftersom att vi kommer bli bättre än er

Sådana som du är sådana som köper guld online, som bara vill vara "bättre" än andra. Som gärna kör med aim bots, som gärna fuskar på alla sätt för att känna er "bättre", som inte vill lägga ner tid för att bli bättre. På vilket sätt blir du bättre än oss genom att fuska? Ja du får bättre saker, so what? Tycker du inte om sättet att få sakerna på så borde du inte spela.

Hoppas verkligen att de "två dagarna" du fuskade har gjort att ditt konto blivit flaggad av Warden och är under review. Vilket inte borde vara så omöjligt eftersom det inte riktigt låter som du vet vad du gör när du fuskat.

Så ser fram emot din nästa tråd, "Hjälp! Jag har blivit bannad men har inte gjort något". Ursäkta om jag låter taskig, men fuskare är verkligen låg vattenmärket när det gäller online spelande. Spelar ingen roll om man fuskar när man kör själv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, du är ett geni som fuskar........

Allmän uppmaning: Mata inte trollen!

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Seriöst denna tråd spårade ut helt, trådskaparen verkar inte ha något vett och man kan faktist inte klandra på folk som blir arga såhär på grund av trådskaparens attityd. Borde i alla fall låsas. =/
För övrigt håller jag med andra, vill du använda dig av fusk så varsågod, men tro inte att du inte "förtjänar" att bli avstängd då.

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Kort och gott... "Han vet inte bättre" är en ganska bra fras i det här läget.

Och till trådskaparen... Fuska på du bara. Finns säkert flera roliga bottar du kan använda dig av, så du blir massor med mera bättre än alla andra i den här tråden. Blizzard bannar dig säkert inte. De har säkert överseende med att du inte orkar spela själv. Jag lovar...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Bätre av att fuska? är du moderat?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag tror att jag vill döda dig. Jo, jag vill nog faktiskt det...

Visa signatur

Asus X870E-E - 9800X3D - 4080S - 64 GB DDR5 - NH-D15 G2 - Fractal North - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 Pro - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Nu fattar jag varför jag la av med WoW, det är fullt med massa små barn som har lärt sig att BOT:a, seriöst lämna WoW och besök jesper.nu eller något annat detta är ju bara patetisk..

Mitt tips till dig: BOT:a och få en Permanent Bann.. Så att alla slipper dig

Visa signatur

Ingen är perfekt inte ens Najk!

Permalänk
Medlem

till alla utom trådskaparen.

WORD!

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Inaktiv

Offt: Vilken patetisk tråd. Det är inte under några omständigheter korrekt att resonera på detta sättet. Tror nog du hittar mer folk av din typ på fjortiz-lunar och frägbajjt!

Permalänk
Medlem

Jaa, killen som tror att han blir bättre för att han har bättre gear. Men spelar man inte sin klass så hur fan ska man bli bra då?

Du kan ha en karaktär med det bästa som går att ha, men kan du inte spela den så spelar det ju ingen roll om du bästa gearen eller inte.

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6600 / 2.4 GHz | 2048 MB RAM | XFX GeForce 8800GTS 640MB | 2x Western Digital Raptor 74GB, 2x Seagate 500+500 GB HDD | Creative X-Fi | Samsung 19" LCD Syncmaster 931BF 2ms |

Permalänk
Medlem

Varför spela ett spel man inte vill spela ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zombit
Varför spela ett spel man inte vill spela ?

hehe jaa du det kan man undra.

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6600 / 2.4 GHz | 2048 MB RAM | XFX GeForce 8800GTS 640MB | 2x Western Digital Raptor 74GB, 2x Seagate 500+500 GB HDD | Creative X-Fi | Samsung 19" LCD Syncmaster 931BF 2ms |

Permalänk
Hedersmedlem

Seså, seså! Tråden har ju spårat ur totalt, samtidigt som trådskaparen har fått svar på sin fråga. Alltså:

*tråd låst*

Trådskaparen bör vidare tänka på att den här typen av trådar hör hemma i underforumet Multiplayer.