Permalänk

drivrutiner nvidia

tjenare, jag har ett nvidia geforce 7600 gt och jag tänkte instalera dom nya grafik drivrutinerna till mitt kort men får detta meddelande:

http://img412.imageshack.us/my.php?image=blasbm2.jpg

nu är det såhär att jag har ingen partition som heter c:, min hårddisk heter alltså e:. och varken min cd eller något annat heter c:.

så nu frågar jag er hur jag ska göra för att kunna instalera dom senaste drivrutinerna.

mvh johan

Permalänk
Inaktiv

det var konstigt... är inte E: den primära partitonen då? för filerna brukar extraheras till temp-mappen som finns i någonstans på partitionen du har installerat XP på.

Permalänk

jo det tykcer jag också är konstigt, för jag har bara en partion och det är e: där windows är installerat på också.

Permalänk
Hedersmedlem

Om du laddat hem install-filen direkt från Nvidia så börjar den ju med att fråga var filerna ska packas upp. Troligen är det förvalt att packas upp till C:. Ändra där till E:

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
Om du laddat hem install-filen direkt från Nvidia så börjar den ju med att fråga var filerna ska packas upp. Troligen är det förvalt att packas upp till C:. Ändra där till E:

tusen tack, det funkade