Msn messenger , historik över konversation ??

Permalänk
Medlem

Msn messenger , historik över konversation ??

Hej!!

Jag tänkte ställa en fråga angående msn messenger och dess konversationer som man ibland haft som man önskat hade sparat men inte kommit på att bocka för och nu står jag inför en sån dålig sitation...:(

Finns det någon som helst möjlighet att kunna hitta en konversation som man haft för någon dag sedan och kan på något vis komma åt och visa i klart text...??
Jag brukar inte spara loggar över mina konversationer i msn men den här gången så ville jag bara hitta en logg över de tidigare konversationer jag har haft, jag har förstås inte bockat för spara historik över mina konversationer så det kan låta lite omöjligt...
Men det måste väl finnas någon form av säkerhets-backup som sparas och skulle kunna utnyttjas vid olika åtgärder eller ?! Det är alltid bra och fråga er!

Uppskattar all hjälp eller tips, Tack!

Permalänk

inte om du inte har meddelande historik på?

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk

Varför skulle konversationen sparas när du inte valt att inte spara den? Svaret är alltså nej, den finns inte sparad. Tyvärr.

Permalänk
Inaktiv

Som föregående inlägg säger så finns det ingen möjlighet, kan ju alltid prata med personen du hade konversationen med för att få dennes logg om det finns någon

EDIT: Annars kanske det finns ett exemplar av loggen hos FRA

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Hur är det med Vistas föräldrarkontroll, nu har jag inte vista själv och har bara pillat ytterst lite på den men i den kan man väl se konversationer har jag för mig.

Någon som vet hur det ligger till?

Permalänk

Ja, jag har inte "spara konversationen" men jag kan se dom ändå. Tror det är via MSN hemsida eller något sådant.
Har du vista är det nog bara till att söka efter kontaktens namn, i start då. Du bör hitta det där, det gjorde jag i alla fall.

Permalänk
Medlem

Nu är det så att jag inte har Vista eller använde mig av Vista då jag hade chattat med msn messenger. Jag tror nog att det inte går och säga mera än att det inte går och hitta sådant som man inte förbestämt hade velat spara. När det gäller Vista och föräldrarkontroll så visste man inte riktigt att Vista hade sådana funktioner :-)... Jag får tacka för alla svar och vänlighet!

David