Problem Nr 34 i Vista

Permalänk

Problem Nr 34 i Vista

Hej, har ett litet men frustrerande problem med mapparna i vista som vill ständigt bytta mappvyer som exp så blir mina dokument en film mapp och program mappen en bild mapp (som inte går att ändra på senare när det har inträffat) och så verkar det som om vanliga mappars mappvyer ändras hela tiden fast jag har valt att det skall var en film mapp med film mappvy helt plötsligt blir en bild mapp... utan någon som helst anledning. jag har testat och återställa mapparna under mappalternativ (mappvyer) vilket inte funkar, har sök en del men har inte hittat någon lösning.

Är det någon annan som har stött på detta problem och har en lösning?

Visa signatur

QX6700 2,67GHz -- Asus Striker Extreme nForce 680i -- Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 4x1GB -- BFG GeForce GTX 280 OC 1024MB -- Enermax Galaxy 1000W -- Western Digital VelociRaptor -- NZXT Lexa Silver -- Vista x64, XP Pro x64

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem och har än inte hittat någon lösning. Mina mappar ändrar ständigt visningssätt och idag upptäckte jag även att mappen 'Hämtade filer' (som en av orginal mapparna under ens användare heter) bytt namn till 'downloads' istället.