Permalänk
Avstängd

Kanske skulle önska nått lätt för att få liv i tråden?

Ge mig en bild på nån hårprodukt!

Visa signatur

| GA-P35-DS3 | Intel E4500@3,2Ghz | 2x1024mb Corsair XMS2 6400 | GeCube HD3850 512mb | 320Gb SATA2 16mb |

Har vart här sen -04 men hette tidigare "the_7_eleven".

Permalänk
Medlem

en hårprodukt

24 poäng: -=FULLMOON=-
23 poäng:
22 poäng:
21 poäng:
20 poäng:
19 poäng:
18 poäng: ¤Reason¤,
17 poäng: adde_2000,
16 poäng: hoz,
15 poäng:
14 poäng:
13 poäng:
12 poäng:
11 poäng:
10 poäng:
9 poäng: NightFlash,
8 poäng: Coltrasten
7 poäng: kazen, xplod,Mr. Bravo, bergmanman, fluxor
6 poäng: ficklampa, matte54,SirMacke, granden, Farshid, matte232
5 poäng: kicken, glemmy, Cheezez, Gorian,
4 poäng: kax, BoBo, Zordor, Dedde, hollywoodstar,
3 poäng: dinmin, largoplz, mied0, phalle, redbull, OSkar000, str8forthakill, Seth-Enlsow, dahldahl,

2 poäng: likkwiq, inexi, xtro, ttompaa, chif, Mr-Ed, kerberos, AMDBoss, zipfer, tcntad, Mysterium, Soulnut, AcidStorm, The-k0rf, MooDHooDs, fsvo, liv&helvete, x86, GAPa, plope,

1 poäng: maiky, Deone, linkzar, whalle, galactus, jimjavel, jobbbin, loki, kurtan, zuqr, ndl, rich, vegeta_ssj, tantanx, Leeloo, judge, SueCia, flottnacke, varget, SteFFoo, laggarbacken, Åkerström, Veritas, orka_krull, Cerzok, _tekken_ , Fring3, Fesen, Adaam, New, NightKnight, Videfix, [-Pale-], MyRus, mor_tuta, FRiDG3, Ingemansson, tompa86

nu vill jag se ett par snygga solglasögon

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Avstängd

Du måste önska också!

Visa signatur

| GA-P35-DS3 | Intel E4500@3,2Ghz | 2x1024mb Corsair XMS2 6400 | GeCube HD3850 512mb | 320Gb SATA2 16mb |

Permalänk
Medlem

en samling med 20 coca cola flaskor

Visa signatur

Main: i7 6700K @ 4.6Ghz | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair H75 | Asus GTX 1070 STRIX | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 2600Mhz | Fractal Design Edison M 750W | Samsung 860 1TB SSD | Fractal Design Define C
Unraid NAS: i5 11400 | Gigabyte Z590I Auros Ultra | G.Skill 16GB 3200Mhz | CM V750 SFX | 3x WD Red Plus 4TB | 1x WD Blue SN570 1TB Nvme

Permalänk
Medlem

dålig sprutt det är på tråden

jag vill se en koja av något slag!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ¤Reason¤
dålig sprutt det är på tråden

jag vill se en koja av något slag!

Bara för det så hade inte mina yngre bröder gjort en koja ..

Permalänk
Medlem

nu får någon annan önska!!! jag vill lägga in bild ffs!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Ge mig en bild på en blå soffa!

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | 64 GB 3200 MHz CL16 DDR4 | xfx RX 6800 16GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC Q27G4X, AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

happ.. det hade man inte heller. ^^

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Avstängd

Jag önskar en bild på en nokia och en S/E mobil som kramas.

(skulle gärna posta egna bilder men har ingen kamera -.-)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

SE k700i och en Nokia..ja vad den nu heter ^^

jag vill se något dammigt.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

Nytt liv i tråden togs av mig och sakisaki men jag insåg nu att vi inte har en lapp med namn

och vi vill se, en datorkomponent i snö eller is

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

då vi varken har snö eller is utomhus, så fick jag bege mig till frysen istället:)
hittade ett modem som ville gosa med köttbullar och annat.

ge oss en bild...högt upp ifrån!!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

grattis.. kanske kan ladda upp bild från stadshuset om ja hittar:P

Permalänk
Medlem

Så en ny förfrågan.
Jag vill se er kamera hehe

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

faan oxå.. har kameran här men e förbannat lat så ja orkar inte skriva ny nicklapp:p..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
faan oxå.. har kameran här men e förbannat lat så ja orkar inte skriva ny nicklapp:p..

gör som jag, ta en gammal dvd-skiva och skriv namnet på.

primära fotokameran. någon tokbillig HP-historia.

ett vårtecken!!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Lite taskig kanera kanske min är på lagning; trasig batteriindikator:( eller nått sånt.

Vill spinna vidare på våren så då vill jag se en knopp.

24 poäng: -=FULLMOON=-
23 poäng:
22 poäng:
21 poäng:¤Reason¤,
20 poäng:
19 poäng:
18 poäng:
17 poäng: adde_2000,
16 poäng: hoz,
15 poäng:
14 poäng:
13 poäng:
12 poäng:
11 poäng:
10 poäng:
9 poäng: NightFlash,
8 poäng: Coltrasten
7 poäng: kazen, xplod,Mr. Bravo, bergmanman, fluxor, matte232
6 poäng: ficklampa, matte54,SirMacke, granden, Farshid,
5 poäng: kicken, glemmy, Cheezez, Gorian,
4 poäng: kax, BoBo, Zordor, Dedde, hollywoodstar,
3 poäng: dinmin, largoplz, mied0, phalle, redbull, OSkar000, str8forthakill, Seth-Enlsow, dahldahl,

2 poäng: likkwiq, inexi, xtro, ttompaa, chif, Mr-Ed, kerberos, AMDBoss, zipfer, tcntad, Mysterium, Soulnut, AcidStorm, The-k0rf, MooDHooDs, fsvo, liv&helvete, x86, GAPa, plope,

1 poäng: maiky, Deone, linkzar, whalle, galactus, jimjavel, jobbbin, loki, kurtan, zuqr, ndl, rich, vegeta_ssj, tantanx, Leeloo, judge, SueCia, flottnacke, varget, SteFFoo, laggarbacken, Åkerström, Veritas, orka_krull, Cerzok, _tekken_ , Fring3, Fesen, Adaam, New, NightKnight, Videfix, [-Pale-], MyRus, mor_tuta, FRiDG3, Ingemansson, tompa86, Evil_AnAnAs

Visa signatur

This time, like all times, is a very good one, if we know what to do with it.
If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

gör som jag, ta en gammal dvd-skiva och skriv namnet på.

primära fotokameran. någon tokbillig HP-historia.
Bild länk

ett vårtecken!!

bra tips.. nu har jag iofs både papper och penna här.. hade bara inte lust/ork att skriva tcntad på det ^^..

måste dra ner på min lathet :/

Permalänk

Detta verkar vara en tråd som kommer och går som vill dö men alla vill hålla levande.

Det är bara att inse att medlemmarna kommer att sluta posta i den till slut. det är för jobbigt att ta bilder. Det är alltid kul med nya trådar.. råkigt men sant.
Det är som peppakakastävlingarna. det är roliga men inte många vill ta den tid det tar att slänga ihop något. Tror många inte anstränger sig bara för att det inte är något pris man vinner utan de nöjer sig inte med äran.
Det är bra mycket viktigare och mer 'status' än att vinna en tävling och vinns grejor för 5 000kr.

Jag vill inte kåra mig till vinnare med mina 24p? Utan isf är det väl ¤Reason¤, som bör ha en liten eloge för det. Även adde_2000,
och hoz bör ha en liten eloge för deras deltagande och alla ni andra som kollat i tråden och samlat på er lite poäng och gett oss roliga och lustiga reguest.

mvh Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ja, sen så kommer det ju massa oseriösa bidrar som får en att ledsna... Hur mycket fantasi är det med "jag vill se en blå soffa"?
Hitta på något klurigt istället, som typ de bilder jag tog. De gjorde jag för att utmaningen var kul!

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Avstängd
Citat:

ett vårtecken!!

http://img155.imageshack.us/img155/8206/dsc00126st5.jpg

http://img155.imageshack.us/img155/8206/dsc00126st5.jpg
Tagna 30/3 (öppna länken i ett nytt fönster för att se orginalen)

Jag önskar fler vårtecken

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem

Inget svar på... 4 dagar!

Jag vill se ett torn a burkar!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem

Jag vill se... hmm en hög nätaggregat! [minst 7st!]
EDIT: Ahh nu failade jag på signaturen :/ ni får helt enkelt ta och tro mig denna gång

Permalänk

3 timmar!

Ett stycke elekronik från.. låt säga IBM

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Ännu en död fråga men nu har det gått tre timmar. Jag vill se en solnedgång. Så fort ut!!!!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)

Permalänk
Medlem

snöar här, så det sket sig ju

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

hehe, snöar på rätt bra hör med tyär:/

Permalänk

Ännu en död fråga, men jag ger inte upp(hoppas det inte är mot reglerna att ta en ny request). Jag vill se fem olika sorters lim och något limmat.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ett busskort