Mozilla Firefox 3 är nära

Permalänk
Medlem

Började använda Firefox RC1 i går och är nöjd ännu så länge än om jag gillade xp temat bättre men allt anpassas till vista så bara vänja sig.

Enda plugginet som inte funkade för mig var forecastfox men dom arbetar på det så en ny version lär vara ute innan firefox3 kommer som skarp version, gillar verkligen att ha temperaturer och väder prognoser i toolbar.

Använder enbart firefox nuförtiden och dom sidor som inte funkar i firefox pga dålig kodning kör jag IEtab plugin på så jag har inte haft någon anledning att köra explorer på väldig länge.

Visa signatur

Merkill
Ryzen 3700x,Intel ssd520 120gig,Samsung ssd830 256gig,Intel 660p 2tb,corsair 2x16gig3200mhz,Asus 570 TUF,XFX 6800 XT,Corsair 550D,Corsair AX750,Benq G2420HDBL,DELL 2412M.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gillar också RC1, de buggarna jag hade i b5 är borta.
Firefox 3 verkar bli den bästa releasen dom gjort.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.7Ghz | 32Gb DDR4@3600 | AMD Radeon RX 9070 XT :: >

Permalänk
Medlem

Provade installera på min bärbara dator och jag upptänkte att videor på tex youtube inte funkar som dom ska. Klippet laddas och börjar spela men sen fryser bilden och man måste spola fram en bit och då funkar det i ca 3 sec sen måste man göra samma sak igen.

Någon annan som har det problemet eller vet vad det beror på?

Edit: Nu verkar det funka :/

Visa signatur

NZXT Hush, Corsair HX520W, Intel E6750, Gigabyte GA-P35-DS3, XFX 8800GTS, Corsair XMS2 PC5400/675MHz CL4

Permalänk

Min hotmail live ändrar till klassiska versionen pga ngt fel som uppstår vid inloggningen...den föreslår att ja ska tömma cahce och cookies men det hjälper inte...ngn annan som har samma problem?

Visa signatur

Det finns bara 10 sorters människor - Dom som förstår binära tal och dom som inte gör det.