LeadTek 8800GT Vista 64 Problem Hjälp !!

Permalänk

LeadTek 8800GT Vista 64 Problem Hjälp !!

Hej .. jag har ett

http://www.leadtek.com/eng/3d_graphic/overview.asp?lineid=1&p...

8800GT Grafikkort Från Leadtek.

Jag installerar Kortet i datorn och installerar Drivrutinerna i mitt Vista 64 operativ.

Installationen går fint men jag får alldrig frågan underinstallationen, "Vill du verkligen installera detta program (eller nått sånt) sen klickar man på continue anyway (eller på svenska fortsätt ändå) Sen Startar man om datorn.

När man väl startat om så kommer samma gammla sk"t drivrutin som är med från början innan ja installerade Grafikkortets Drivrutiner.

På sidan står det att kortet ska funka med vista 64 + det finns drivers på skivan till vista 64.

Så nu dom senaste 4 månaderna har ja varit tvungen att köra Vista 32 för där får jag in Drivrutinerna som dom ska och allt funkar bra.

Är det någon som vet vad det kan vara för fel skulle vara välldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig.

//MVH Fredrik

Permalänk
Hedersmedlem

Plocka hem de senaste från nVidias hemsida

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Ta bort dem gammla drivrutinerna, se till så att dem är borta, starta om datorn, kola igenom så att drivrutinerna e borta. ladda hem nya drivrutiner från nVidias hemsida, installera dem. Ha en trevlig dag.

Visa signatur

|| Surface GO 4 ||

|| NR200P MAX, 12600K, Z690M-ITX, Arc B580 Challenger, SKC2500 500GB, Fury 16GB||

|| TerraMaster F4-424 Pro, TrueNAS ||

Permalänk

tack funkar fint nu när ja gick in på nvidias hemsida och ladda ner dom !