Permalänk

Razer Mako 2.1

Kan inte förstå varför ingen har skrivit om dessa högtalare på Sweclockers

har just läst massa reviews om dom och där prisas dom högt.

Funderar på att köpa dem då jag är ute efter bra ljud för musik men även till spel.

Någon som har nått att säga om Razer Mako 2.1 ?

Permalänk
Medlem

Re: Razer Mako 2.1

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrik90
Kan inte förstå varför ingen har skrivit om dessa högtalare på Sweclockers
........

För mig är det priset som sätter käppar i hjulet.
Verkar annars som ett trevligt system!

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk
Medlem

Köp inte Razer Mako. Skaffa dig ett begagnat hemmabiosystem av märke Pioneer eller liknande. Har betalat 900kr + kablar för 300kr och fick med stativ, väggfästen och allt annat. Tror mitt system klår Razer Mako ganska stort.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Har läst på nu om razer mako är oslagbart tar alla även dom du pratar om dock är priset lite stiff men vill man ha bra ljud å lite till så får man betala.

Permalänk
Medlem

THX loggan kostar en hel del säkert 5-700kr extra per system:/

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Permalänk
Medlem

KÖp Logitech Z-5500

Permalänk

inne på min Z-5500 tråd sa dom köp razer mako istället å tvärtom på denna tråd lol... kommer köra på razer för ljudet är nog mycket bättre för musik i dom.

Permalänk
Medlem

Av dom där båda systemen så är Razer Mako minst dåligt av dom. Men har ni obegränsad budget så köp Razer Mako. Bra ljud men alldeles för dyrt!

Och som någon annan här sa, THX-loggan kostar onödigt mycket.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare