Jakten på det "elita" server chassit [många bilder]

Permalänk
Medlem

Någon annan som får lite halvt ståfräs av den båten.. jag skulle ta med mig en bil och lasta in i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Radict

Det är dock jävligt jobbigt att veta vad jag ska ta bilder på. Eftersom almtrask håller på och dampa runt över allt.

Bäst du skaffar tvångströja till honom så han inte kan dampa runt då ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FaNaTiC

hehe

Visa signatur

r

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FaNaTiC

den där token har säkert sin fru Handklovad fast i sängen, klova fast polaren istället

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T4nk

den där token har säkert sin fru Handklovad fast i sängen, klova fast polaren istället

gl, almtrask har för mkt damp för att kunna hålla fast han.

Visa signatur

r

Permalänk
Medlem

Stäng in honom i rummet med handklovade frun så går nog itne han därifrån

Permalänk
Medlem

Slit ut Värmepaketet på biilen!!!
Använd till vattenkylning

Eheum... Tecknad pr0n.. konstig kille...

Fan ni måste ju plocka hem allting!
Det finns ju asmycket kul skit på dendär båten.

Visa signatur

"Normalbegåvade människor hänger inte på sweclockers. Här samlas eliten och idioterna."
Citera mig så hittar jag tillbaka.

Permalänk

Det där har varit mycket vacker båt en gång i tiden........
BARA EN BILD på HANDEN??

Visa signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
citat:Ken Olsen, Digital, 1977

Permalänk

aaaa HATTAR båten de är bajs i den !!!
riktig skab båt

Visa signatur

Basta de är de ända som äger.
Ni som inte har något liv och sitter och dampar natten lång God Natt på er!

Permalänk
Medlem

aldrig mera båten efter bajset på väggen, bilder kommer så snart radict orkar tanka upp. Detta är slutet på "bajsbåten".

Permalänk
Avstängd

alltså, fyfan vilken läskig båt, ser helt vandaliserat ut..

Den innehåller mycket gammla skumma grejer men ändå ganska mycket nya grejer... Väldigt skumt att det ligger massor med spel tidningar där inne-.

Själv tror jag att det är en spion / maffia kille som bott där och kan svenska.. annars hade han väl inte haft svenska tidningar?

Haha, läskig båt..

Visa signatur

[size="1"] | Asus P4S533 | Intel P4 2.26 @ 2.6 Ghz | 512 Samsung PC 2700 | Gf4 ti4200 64 mb 310/605 | 80 gb IBM 120 GXP | Hercules Fortissimo III 7.1 | Dubbla skärmar; Sony 19" G400 & Samsung 17" 757NF | Chieftech dragon svart | Adsl |Win xp pro | 3DMARK: 13300+ poäng |[/size]

Permalänk

Riktigt skum båt asså?! Hur länge har den varit i det tillståndet?
Och den artikeln som nån postade gjorde det hela mycket intressantare!
Fan vad det är kul med mysterier!

Visa signatur

Progressive State Of Mind
When the needle drops, the bullshit stops "Anthony Pappa"

Permalänk
Medlem

kolla på bild 14. handen ligger inte kvar på bordet som den gjorde på bilden i part 1.

Permalänk
Hedersmedlem

Handen där är TOTALT fake sen känns hela historien sådär...

Permalänk
Medlem

omg läst hela tråden nu, förmodligen den bästa på länge på swec. Radict vad är det för hand under jeansgrejen i part2? måste ju va nån av er. Varför fejkar ni den? var den första fejkad?

Ta hem turtlestidningarna å alla andra bra tidningar nu!! ta några random disketter som det inte är massa orginalprogram på å kolla.. tex disketten vid paketet på http://www.home.no/radict/bat2/saker.gif
Men det hela är ju läskigt VAR den första handen inte fejk och den är borta nu? vad var det då? samtidigt som du säger att det sprungit massa annat folk vid båten? finns där blod nånstans? kniven är den blodig? blod nånstans där första armen låg man såg ju lite rött på den.

btw läskigt att det är begravningsanonser uppslaget i tidningen på http://www.home.no/radict/bat2/topaz.gif

jag kanske är lite sen att upptäcka tråden känns lite död nu aja postar endå... Radict MER info sånt här är spännande

Permalänk
Medlem

ok, Jag erkänner vi faka den dära 2a handen för att skrämma upp er

Visa signatur

r

Permalänk

Oh, vad rädd man blev

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

Permalänk
Medlem

hjälp.......... men det ser ut å vara nån fet kylning han har haft med alla rör, sen el under båten å så också.... måste varit nån überhaxxor som inte kan bo normalt, leta upp satelitlinken! =D

sen har han säkert massa tuffa 1337 haXX0r stuffs på alla disketter å sånt.... vikket paradis! flytta in å bli den nya "haxx0rn på mälarn"

Visa signatur

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
försöker inte vara bra. försöker vara bäst.

Permalänk
Medlem

flytta in så jag kan komma på haxx0r besök

Visa signatur

Ehhh...
...öhhhh

Permalänk
Medlem

fakade ni den första handen radict?

Permalänk
Medlem

chassiet ser ut som om den kommer från ericsson har nog varit en
outdoor gsm basestation (vandalsäker)

Permalänk

intressant...

Visa signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
citat:Ken Olsen, Digital, 1977

Permalänk
Medlem

en bild på "chassi" dörren med låset tack!

Visa signatur

Ehhh...
...öhhhh

Permalänk

Hallå! datum på tidningen! kolla så vi ser när den övergas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

den där båten skulle man vilja ha ja ni kan ta alla grejjor i den, å ge mig båten?

jag ser bara vad man skulle kunna gör med den... lite jobb så kan den nog bli lika fin som dne en gång varitt

Permalänk
Medlem

fan va tråkiga männsikor egentligen.. en anna hade försökt ta reda på allt om båt fan o grejjorna i den... datumbestämma tidningar, lista ut vems båten är/var. en båt i den storleken måste vara registrerad. skriva ett mail till ericsson med en bild på "Chassit" o fråga om dom känner igen den. ahh, va lite nyfikna människor!

Permalänk

Man ser att båda händerna är fakade, en död hand/arm är blek. Mycket blek.

(Tro mig, jag har sett en i verkligheten)

Permalänk
Medlem

hmm... skulle väl knappast tro att de seriöst är ett lik däri heller... de är väl en skyltdocksarm eller nått... om de inte är nån av era armar villsäga...

Permalänk
Medlem

OK, Den andra handen är fakad som jag sa. Men den första vet jag ju inte hur den kom dit? Och sluta tro att jag har fakat den första för jag har faktiskt ingen aning hur den kom dit.

Visa signatur

r

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deHooge
fan va tråkiga männsikor egentligen.. en anna hade försökt ta reda på allt om båt fan o grejjorna i den... datumbestämma tidningar, lista ut vems båten är/var. en båt i den storleken måste vara registrerad. skriva ett mail till ericsson med en bild på "Chassit" o fråga om dom känner igen den. ahh, va lite nyfikna människor!