Permalänk

Reklamera grafikort?

Hur söndrigt måste ett grafikort vara i stort sett för att man ska kunna reklamera det och få ett nytt?

Permalänk
Medlem

Inte fungera som det ska och vara reproducerbart för din återförsäljare, definiera ditt problem så är det lättare att svara på frågan.

Mvh

Visa signatur

AMD Ryzen R9 3900X | Gigabyte Aorus Ultra X570 | Corsair 64GB | RTX 3080 Ti

Permalänk
Hedersmedlem

Förmodligen detta:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrikwowgeeken
ATI sägs kunna blanda olika kort. Men jag blev besviken . Har ett nvidia/gainward geforce 9800gti sli. Så fort jag slår på sli-n så får jag massa flimmer i spel o så. Ska byta ut skiten o köpa ett 5770/5850

Låter mer som ett kompatibilitetsproblem, inget garantifel om korten fungerar var för sig.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Avstängd

För att besvara dig igen så kolla din gamla tråd.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk

Jo men det va så att jag fick flimmer när jag hade SLI igång. Så jag bestämmde mig för att plocka ut det ena . Så nu sitter jag på mitt bästa och jag får fortfarande flimmer då och då. Dessutom så kan skärmen bli helt svart om jag trycker igång lite program. Sen så laggar jag något sjukt i alla spel , så jag vet inte vad jag ska göra ...