Smidigt för mig, kan åka och köpa grejorna direkt i deras varushop i slagsta.
Frågan är om det finns äldre sämre "generationer"/versioner av ovanstående produkter?
Inet, komplett och liknande har garanterat mer "snurr" på lagret - det känns som att det finns risk för att det ligger gamla grejor och dammar på netonet.
Net ON Net har säkert snutt på lagret dom med. Jag köpte en gång ett Pinacle TV kort hos clas ohlson till min vardagsburk, jag var så nöjd med kortet så att jag köpte ytterligare ett till hos komplett samtidigt som jag delar till en HTPC dator två veckor senare efter jag köpte det första kortet. Hör och häpna, kortet från komplett hade en äldre typ av fjärrkontroll och programvaran till kortet från komplett var version 2.0 och den från clas ohlson 2.1, så bara för att komplett är stora behöver inte det betyda att dom alltid har nyare varor.
Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk Så bara för att komplett är stora behöver inte det betyda att dom alltid har nyare varor.
Oftare kan det rent av vara tvärtom, är man stor så köper man in stora lager som blir liggande ett tag medan mindre aktörer håller ett litet lager istället.
Sen är jag tveksam till att Komplett är större än Clas Ohlsson faktiskt.