Crysis 2 - Sparar ej moduler, Vad är det för knas?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2007

Crysis 2 - Sparar ej moduler, Vad är det för knas?

Har nyligen köpt crysis 2 och fullkomligt älskar multiplayern. MEN.

Jag har lyckats bli lvl 17 men jag kan inte använda mina modulpoäng. Jag väljer att "unlocka" tex enhanced aim, sen om jag byter klass eller startar om spelet etc så är den "locked" igen, RUSKIGT irriterande för att den räknar då inte heller kills jag får med den modulen, och det innebär ju då att jag inte kan levla den.

Vad ska jag göra? Någon som vet om en patch är på ingång eller om det är ett känt problem? Försökt googla om det men hittar inget vettigt.. blir riktigt less snart

PS: Så jag använder helt enkelt basic modulerna nu för att det är dem enda som fungerar, enhanced armor, mer ammo och ja.. vad den sista nu än är.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Laholm
Registrerad
Sep 2010

Händer mig också då och då

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av Querth:

Har nyligen köpt crysis 2 och fullkomligt älskar multiplayern. MEN.

Jag har lyckats bli lvl 17 men jag kan inte använda mina modulpoäng. Jag väljer att "unlocka" tex enhanced aim, sen om jag byter klass eller startar om spelet etc så är den "locked" igen, RUSKIGT irriterande för att den räknar då inte heller kills jag får med den modulen, och det innebär ju då att jag inte kan levla den.

Vad ska jag göra? Någon som vet om en patch är på ingång eller om det är ett känt problem? Försökt googla om det men hittar inget vettigt.. blir riktigt less snart

PS: Så jag använder helt enkelt basic modulerna nu för att det är dem enda som fungerar, enhanced armor, mer ammo och ja.. vad den sista nu än är.

Samma sak händer för mig, ruggigt irriterande.. Hör av dig om du hittar nån lösning så skall jag göra det samma

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2007
Skrivet av Lovebird:

Samma sak händer för mig, ruggigt irriterande.. Hör av dig om du hittar nån lösning så skall jag göra det samma

Skrivet av Psychadaelic:

Händer mig också då och då

Jag hittade en temporär lösning.

Joina valfri server (helst en tom då så man har tid på sig) Gör ändringar och lås upp de vapen eller moduler ni vill ha, sen när ni har gjort det lämnar ni gamet för då sparar den eran profil, och därmed ändringar. Det här fungerar inte riktigt om man ändrar sin utrustning och startat gamet.

Så= Joina tomt game - Lås upp det ni vill ha - Lämna game - Sen spela på som vanligt med era nya fräscha tuffa och finurliga super moduler. ENJOY!

PS: Och glöm såklart inte att spela på ranked servers för att levla

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2003
Skrivet av Querth:

Jag hittade en temporär lösning.

Joina valfri server (helst en tom då så man har tid på sig) Gör ändringar och lås upp de vapen eller moduler ni vill ha, sen när ni har gjort det lämnar ni gamet för då sparar den eran profil, och därmed ändringar. Det här fungerar inte riktigt om man ändrar sin utrustning och startat gamet.

Så= Joina tomt game - Lås upp det ni vill ha - Lämna game - Sen spela på som vanligt med era nya fräscha tuffa och finurliga super moduler. ENJOY!

PS: Och glöm såklart inte att spela på ranked servers för att levla

Lösningen är helt enkelt att man måste göra sina ändringar när man är uppkopplad mot en ranked server. Så om du hinner låsa upp och göra dina val mellan matcherna så kan man göra det också, behöver inte vara en tom server.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kalmar
Registrerad
Feb 2011

Har samma problem fast med xp har förlorat 20k

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011

Tack tack, man får då alltid den information man behöver här på swec.