Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk

1U rackmonterat 'tray' med 4st Mini-ITX

Godkväll vänner,

Jag har påbörjat ett bygge som kräver både låg energiförbrukning och låga ljudnivåer, men framför allt är plats en bristvara. Min plan är att bygga ett 1U rackmonterat 'tray' med fyra mini-ITX konfigurationer. Min fråga är i denna tråd är följande:

1. Har någon här tillgång till Mini-ITX formfaktorns infästningar som CAD modell?

2. Känner någon till företag i Stockholm som bockar, borrar och gängar plåt (i låga upplagor) efter CAD-ritningar?

Tacksam för hjälp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Downloathe:

Godkväll vänner,

Jag har påbörjat ett bygge som kräver både låg energiförbrukning och låga ljudnivåer, men framför allt är plats en bristvara. Min plan är att bygga ett 1U rackmonterat 'tray' med fyra mini-ITX konfigurationer. Min fråga är i denna tråd är följande:

1. Har någon här tillgång till Mini-ITX formfaktorns infästningar som CAD modell?

2. Känner någon till företag i Stockholm som bockar, borrar och gängar plåt (i låga upplagor) efter CAD-ritningar?

Tacksam för hjälp!

som CAD modell har ja ingen men detta dokument har måtten iaf

Visa signatur

Bygglogg | Alumex HTPC Ta en titt och glöm inte att kommentera! :)
---------------------------------------------------------------
Corsair Obsidian 650D - Corsair Dominator 16GB 2133Mhz - Corsair H100 - Intel i7 3930K - Asus Radeon 7950 OC - Samsung SSD 250gb

Permalänk
Medlem

Skolor, KY utbildningar och liknande brukar leta bra praktiska exempel för eleverna ska få bra uppgifter.
Därmed kan man plåtjobb utförda mot kaffebröd plus matrialkostnad om man jagar runt lite

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415