Vad har du köpt på steam summer sale 2013?

Permalänk
Medlem

Köpte Chivalry till lillbrorsan, annars har jag inte köpt någonting alls då jag redan äger allting som jag känner är det minsta bra.

Permalänk
Medlem

Fez
Orcs Must Die 2 - Complete
Dungeon Defenders - Tinker Labs
Portal 2

Visa signatur

iMac, inget monster på något sätt så spec överflödigt!

Permalänk
Medlem

Tycker jag oftast köper spel som jag aldrig kommer att spela. Än så länge har det bara blivit följande:

Ys 1 & 2 Chronicles
Dragon Age Origins - Ultimate edition

Väntar också på att MM6 ska hoppa ner i pris en gång till.

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem

Har köpt:

Gta iv
Left 4 dead 4
Deus ex
Unreal tournament 2004 (bästa köpet, så sjukt mycket nostalgi och det är så jävla kul )

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem

Bara småhandlat lite hittills i år då det mesta köptes förra sommar-rean eller på senaste jul-rean.

Sid Meier's Civilization V: Brave New World
Anno 2070 Complete Edition
Just Cause Bundle (allt)
Reus
Afterfall InSanity Extended Edition
Amnesia: The Dark Descent
Mark of the Ninja
Alan Wake Collectors Edition
GTA IV Complete Bundle
The Walking Dead
Dark Souls
SimCity 4 Deluxe
Star Forge
Braid
Cthulhu Saves the World & Breath of Death VII Double Pack
Dragon's Lair
Operation Flashpoint Complete
Dungeons of Dredmor Complete

I gåva:
Train Simulator 2013

Som gåvor:
2x Deus Ex: Human Revolution
Alan Wake
Fallout: New Vegas
Baldur's Gate: Enhanced Edition

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Just Cause 2
Darksiders II
Tomb Raider
Sonic and Sega all stars racing transformed
Dust: An elysian tale

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av whisky:

Bioshock Infinite och GTA IV+EFLC.

Funderar på Kerbal Space Program, men det är ju inte med i sommarrean så den platsar inte här.

KSP är visst med, var till och med en featured daily deal!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Än så länge har jag bara köpt Just Cause 2 och Deus Ex: Human Revolution.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk

Deadlight!
Zombiesurvival a la plattform. Sjukt kul! €2.49 eller 2.99

Visa signatur

Fractal Design North Vit/TG - Asus Z690-G - Intel Core i7 12700KF - Deepcool Assassin IV Vit - Asus x Noctua 4080 - Corsair 32GB LPX DDR5 - Samsung 980 Pro 1 TB - Asus TUF Gaming 1000W

Permalänk

Bara ett spel till mig själv, cirka 7 spel till andra.
Vill egentligen inte tänka på't
xD

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Absolut inget, inget intressant har kommit.
Billig rea för min del, hoppas lite bra indespel kommer som rogue legacy etc.

Permalänk
Skrivet av Cruentusa:

Är endast intresserad av 75% reorna, tycker mina 350kr är väl spenderade. Uppdaterar inlägget allt eftersom att listan växer.

Alan Wake Bundle: 25kr - Har hört att det ska vara väldigt bra.

System Shock 2: 25kr - Ett av världens bästa spel säger dem, inget snack om saken det är värt att testa.

Fallout 3 GOTY: 50kr - La flera hundra timmar på detta spel och de två första DLC som släpptes och för 50kr kan man lika gärna köpa GOTY istället för återstående DLC separat.

Fallout New Vegas Ultimate: 50kr - Föredrog Fallout 3 men eftersom att jag inte testat något av de DLC som kom och jag har alla andra fallout spel på steam så måste jag ha detta också.

Bully: 20kr - Vet inte vad jag förväntar mig av detta, köpte det bara för att jag planerar att köpa alla Rockstar spel på steam till slut.

Scribblenauts Unlimited: 50kr - Lite överpris jämför med andra köp jag gjort men det ser intressant ut och det stora modstödet via steam Workshop lockar.

FTL: Faster Than Light: 25kr - KÖP!

GTA IV Complete Bundle: 70kr - Lagom tid att köpa detta nu när GTA 5 är på gång.

Just Cause 2: 30kr - Vet inte ens om jag kommer att spela det men jag har det i alla fall nu.

Du lär inte bli besviken på Alan Wake, jag lirade just genom det själv och är helt lyrisk, det var skitbra helt enkelt. Nu återstår bara American Nightmare.

Permalänk
Medlem

Hotline Miami
Kerbal Space Program (löjligt kul)
Resident Evil 6

Har även köpt en del kort för att kunna skapa sommaremblemet.

I övrigt känner jag att 106 spel får räcka, har inte ens spelat 25% av dem än.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Dark Souls
Hitman Absolution Professional Edition + Suit and Gun Collection
Men of War
Men of War: Assault Squad GOTY
Thief Bundle
Just Cause 2 + alla DLC
Mirror's Edge
Dishonored + The Knife of Dunwall och Dunwall City Trials
Sid Meier's Civilization V: Brave New World. Visserligen köpt på GMG med deras 30%-kupong (kostar £19,99 utan kupongen, £14 med) men räknar det ändå som ett Summer Sale köp ;).

Om Skyrim - Legendary Edition hamnar under 20€ så kanske det blir ett köp (äger redan Skyrim men inget DLC).
Sen får det nog räcka.

Visa signatur

LAIN\Asus Maximus VI Gene, Intel Core i5 4670K, HyperX Savage 16GB 1866MHz, Asus GTX 1070 FE, Corsair AX760, SilverStone Sugo SG10B, NZXT Kraken X31, Samsung 850 Evo 500GB\
Beyerdynamic DT990 600Ω, O2+ODAC, AntLion ModMic V4 Uni + Creative SB Play! 2, Asus VG248QE, Zowie EC1, Filco Majestouch-2 TKL (MX Brown)

Permalänk
Medlem

Witcher 2
Kerbal space progam
Trine 2
Civ 5 : Gods & Kings

Hittils iaf ^_^

Permalänk
Medlem

Steam's "rea" priser = ordinarie priser hos andra.

Permalänk
Medlem

Hittils bara Metro 2033. Vågar inte köpa Alan Wake fastän det ser löjligt kul ut xD Dishonored lockar också, men pengarna är problemet :S

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Steam's "rea" priser = ordinarie priser hos andra.

Nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Hittils bara Metro 2033. Vågar inte köpa Alan Wake fastän det ser löjligt kul ut xD Dishonored lockar också, men pengarna är problemet :S

Skickades från m.sweclockers.com

http://store.steampowered.com/sub/15407/

Du kommer inte ångra dig

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Än så länge: Alan Wake, Grid och Mirror's Edge. 100kr well spent!

Kommer nog att bli fler spel! Baserat på vilka spel ni andra har köpt ska jag iaf kolla på pris på:

Dishonoured
Hitman
Last Light
The witcher 2
Kerbal SPace program
Left 4 Dead
Fallout
Bully
Faster than Light
Unreal Tournament 2004

Permalänk
Medlem

Nada, väntar på att Far Cry 3 ska komma på 40% igen.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Har inte handlat än, men har saker i tankarna, dock är jag fundersam över saker man får när man spelar mm, inte hur allt funkar, men att vissa saker går att sälja på marknaden där, men vissa inte. Det står att de kan "bytas" men inget om när var hur och så.

Så är det någon som vet hur man gör för att byta saker på steam?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jace:

Har inte handlat än, men har saker i tankarna, dock är jag fundersam över saker man får när man spelar mm, inte hur allt funkar, men att vissa saker går att sälja på marknaden där, men vissa inte. Det står att de kan "bytas" men inget om när var hur och så.

Så är det någon som vet hur man gör för att byta saker på steam?

När du ska betala välj alternativet "purchase as a gift" istället för "purchase for myself" då läggs inte spelet i ditt steam bibliotek direkt och du kan byta, ge bort eller aktivera spelt för eget bruk när du vill.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrisragnar:

2x Borderlands season pass till några vänner
Alice Madness returns
The cave
Sins of a solar empire
Might & Magic Heros 6
Civ 5

Might & Magic Heroes VI är ett buggit spel, har precis avinstallerat "Might & Magic Heroes VI Complete Edition" (Uplay, 4 disc boxad).

Har du ett Nvidia kort lär du råka ut "black screen battle bug" (som jag kallar det).

När du ska fightas med fienden å när spelet ska ladda in "slagfältet" kan du få svart skärm, du hör ljudet från spelet men inget mer händer, Ctrl Alt Del som gäller.

Koden för låsa upp tillägget "Shades of Darkness" funkade inte för mig.

Nej, har inte köpt något på Steam summer sale 2013.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chawan123:

Har tagit det lugnt med rean iår, bara köpt Kerbal Space Program.

Det lät spännande!?
Berätta mer om det spelet och sälj gärna in det till mig, gillar rymd och astronomi etc.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk

Har bara köpt ett spel Wargame European Escelation. Fungerade inte alls i Ubuntu tråkigt. Får köra Crusader Kings 2 istället som funkar i Ubuntu. I övrigt har där inte varit mycket intressant på denna rean för min del.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Jag har bara köpt portal 2 än så länge, jag försöker spara och lägga mina pengar på framtida komponenter istället

Permalänk
Medlem

För mycket...

Rogue Legacy
4 x Castle Crashers
Age of Empires II: HD Edition
FEZ
Galactic Civilizations I: Ultimate Edition
Galactic Civilizations II: Ultimate Edition
Hotline Miami
Kerbal Space Program
Mark of the Ninja
Reus
Safecracker: The Ultimate Puzzle Adventure
System Shock 2
The Walking Dead
4 x Torchlight II
5 x TrackMania² Canyon

Edit, Civ 5 Gold edition också...

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0ELIZE:

Jag har bara köpt portal 2 än så länge, jag försöker spara och lägga mina pengar på framtida komponenter istället

Vad ska man använda komponenterna till om man inte har några spel att pressa dem med?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Alldeles för mycket som jag förmodligen aldrig kommer spela...

Visa signatur

CPU: Intel i7 8700K (H2O) GPU: ASUS GeForce GTX 770 DCII OC @ 1350Mhz
RAM: 16GB DDR4 Vengeance RGB 3600Mhz Moderkort: ASUS Prime Z370-A
Burk: Fractial Design Meshify C PSU: Corsair 800W
Systemdisk: Samsung EVO 840 250GB SSD Lagringsdisk: Samsung 1TB 7200rpm
Mus: Cyborg R.A.T 5 Tangentbord: Razer Black Widow Ultimate