Grafikkort med Vattenblock köpes

Permalänk

Grafikkort med Vattenblock köpes

Som rubriken lyder söker jag ett grafikkort med vattenblock, helst nividia kort. Finns i stockholm och kan mötas upp om någon råkar finnas här. Priside 2000-3000kr.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk

Om du kan få tag på grafikkort på annat håll har jag ett vattenblock som stödjer ASUS STRIX 980 och 780! Borde ju vara rätt lätt att få tag på ett 980 STRIX här på marknaden!

/Fredrik

Permalänk
Medlem

om CF är intressant så har jag två R9 290 med block på (och två-slots brygga) jag kan tänka mig att separera från

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem

Har ett 290 trixxx med org kylare och vattenblock till om det kan vara något?
Kortet klockar rätt bra dock ej använts knappt då jag ville ha ett 470.
Org kylarn notis: en fläkt som ej vill snurra vid låg belastning men går igång vid full belastning.

Permalänk

Har ett Msi Gtx 980 med fullcover EKwb block plus elwb backplate jag kan skicka för rätt bud. Funkar kanonbra och jag är första och enda ägaren på kortet.

Skrev dit Msi
Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk

@Hassel fd Jompenleet: PM

Permalänk
Medlem

Har ett GTX 780 med EKWB Fullcover om det är intressant, om inte annat passar ju blocket på Titan mfl

Permalänk
Medlem

Har ett trasigt r9 290 med aquacomputer block och ett fungerande r9 290 med luftkylare(ej orginalkylaren men tror vattenblocket ska passa).

Utgångsbudet för kortet är 1400 kronor och för blocket vill jag ha 350 kronor.

Visa signatur

jag bojkottar nintendo http://metroid2remake.blogspot.se/

1440p och 120hz är absolut minimum för bra upplevelse.