7 x 140mm fläktar skänkes

Permalänk
Medlem

7 x 140mm fläktar skänkes

7 stycken Fractal Design 140mm 1000rpm fläktar finnes, ej PWM. Hyfade fläktar som ej varit använda utan blivit över från diverse byggen. Kanske kan användas till något kul, finns att hämta på södermalm i Stockholm.

Har du DDR4 ram typ 2x8GB 3200mhz som ligger och skräpar kan vi göra varandra en tjänst. Kan betala lite för ramen också.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Kan de skickas för om jag betalar frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonah312:

Kan de skickas för om jag betalar frakt

Bökar helst inte med post och sådant just nu. Om ingen vill komma och hämta kanske jag kan skicka, är ju synd att slänga dom.

Permalänk
Medlem

Kan hämta de idag kväll annars fredag kväll

Permalänk
Medlem
Skrivet av YOKYO:

Kan hämta de idag kväll annars fredag kväll

Funkar för mig

Skickar PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av CFSsss:

7 stycken Fractal Design 140mm 1000rpm fläktar finnes, ej PWM. Hyfade fläktar som ej varit använda utan blivit över från diverse byggen. Kanske kan användas till något kul, finns att hämta på södermalm i Stockholm.

Har du DDR4 ram typ 2x8GB 3200mhz som ligger och skräpar kan vi göra varandra en tjänst. Kan betala lite för ramen också.

Läs hela annonsen här

Har du fortfarande RAM behov? jag har 2x8gb Corsair Vengeance low profile 3000mhz C15 liggande som jag inte använder (råkade handla fel och fick mismatch, lätt hänt när man är stressad)
Kan lätt åka in till Södermalm och mötas upp om du är intresserad av dem, redan ikväll om så önskas.

dina för rimlig slant..

förtydligande om modell av ram
Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna upp en redan ikväll om inte YOKYO ska ha alla.
Har tyvärr inga stickor du vill ha :/

Betyder icke PWM förresten att de går konstant i 1000 RPM utan möjlighet att ändra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av eaan:

Hämtar gärna upp en redan ikväll om inte YOKYO ska ha alla.
Har tyvärr inga stickor du vill ha :/

Betyder icke PWM förresten att de går konstant i 1000 RPM utan möjlighet att ändra?

Nej, kan styras ändå via DC, dock inte lika bred rpm skala, ekakt hur mycket beror på typ av fläkt, moderkort/styrning osv