Permalänk

TK!

Lite av subämne, större än man tror
Vad tycker ni om TK? Vad är era erfarenheter och åsikter om detta? Vad har ni gjort eller löst när just ni själva drabbats?
OBS! Att jag är objektiv i denna frågeställning eftersom jag frågar

Det finns till och med TK servrar
Jag har ännu inte förstått syftet med dessa

Permalänk
Avstängd

Och vad är TK?

Permalänk
Medlem

Team Kill

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

spela på lite seriösare servrar så är d ingen fara.

Permalänk
Medlem

Har du ip på en seriös server ? Alla blir drabbade av n00bs nån gång och jobbiga 14isar

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

jag brukar först inte bry mig....tänker bara: vad är syftet, är det så kul.....om det fortsätter skjuter jag tillbax och dödar alla i mitt lag...=)....hehe

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Vilket spel?

Visa signatur

Xtralarge.se - Minecraft server med betoning på uptime, stabilitet och kvalitet.

Permalänk
Medlem

tror nog att alla blir irriterade... förr eller senare. då blir väl att man tk'ar tillbaka (på den personen som började) en stund och sedan lämnar servern, annars så byter man server på en gång... inte mer än så.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

"MEN SÅ JÄVLA MOGEEET!!!!" hörs det om man råkar göra det på nåt större lan....

Permalänk

När jag spelade Counter-Strike (ver 1.X -> 6.?) så hade vi en klan som hette TK. Det enda vi gjorde var att förstöra och fuska.
Vi spelade clanmatcher och vann alla m.h.a. fusk.

Det var rätt roligt, men ack så elakt mot seriösa spelare.

Permalänk
Avstängd

tk är inge kul när det drabbar en själv. men skitkul att tk:a andra :D:D:D

andreasdr och jag brukar gå in på en mohaa server med ff på. sen börjar vi kasta granater på våra egna, haha vad kul vi har :D:D sen har vi skitsvåra nick så det blir lite svårare att banna oss

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
tk är inge kul när det drabbar en själv. men skitkul att tk:a andra :D:D:D

andreasdr och jag brukar gå in på en mohaa server med ff på. sen börjar vi kasta granater på våra egna, haha vad kul vi har :D:D sen har vi skitsvåra nick så det blir lite svårare att banna oss

Hahaha, swecarna kommer att äta oss och tugga väl Rambo

Det har faktiskt bara hänt 3 gånger typ, men skoj som fan är det faktiskt, om än fult som fan

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Hahaha, swecarna kommer att äta oss och tugga väl Rambo

Det har faktiskt bara hänt 3 gånger typ, men skoj som fan är det faktiskt, om än fult som fan

och vi ska göra det igen!

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Vågar inte duscha efter gympan bara luktar svett,
då är det skönt att komma hem och vara kung på internet.

FF är kul eftersom det blir mer realistiskt, men det känns lite väl optimistiskt att ha det påslaget på publika servrar som till 90% befolkas av mobbade fjortisar med splittergranater. Hej Rambo.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem

Jo, FF brukar ju vara kul att ha på då man får vara lite mer försiktig och inte brassa på, men som du säger så blir det ju svårt när det kommer små omogna fjortisar som fnissar hysteriskt när de dödar teammates och förstör spelet för de som faktiskt är där för att spela och ha kul. *suck* Nåja, de har väl inget liv så man kanske ska tycka synd om dem...?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Havelang
Vart med om en liknande sak, bara att ingen visste vem som sköt och alla började angklaga varandra. Det slutade med att alla tk alla i hela laget

Jo det kan ju bli sådana kedjeeffekter... A skjuter B, B skjuter tillbaka på C, C kastar en granat på B men dödar även D o s v.

Permalänk
Medlem

Karamell-Kungen och Rambo, vad är det som är så kul att förstöra för andra? Tur man slipper såna som er där jag spelar...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Team killing är fan det värsta som finns.. hatar att folk ska förstöra för andra

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brorsan
Karamell-Kungen och Rambo, vad är det som är så kul att förstöra för andra? Tur man slipper såna som er där jag spelar...

för att irritera såna som ni, fick den effekt jag ville ; )

sen är det skitkul med lite variation

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, det är otroligt roligt att irritera folk

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Såna som vi = normalt folk som vill spela med andra för att ha kul?

Brukar du välta alfapetbrädet när du spelar sällskapsspel? Brukar du göra självmål med flit när du spelar fotboll? Brukar du ställa dig och kissa i poolen när du blir bjuden att svalka dig i grannens pool?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Vad har vi gjort dig för ont? Varför förtjänar vi den här behandlingen?

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzetsu
Såna som vi = normalt folk som vill spela med andra för att ha kul?

det brukar jag göra med.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
Vad har vi gjort dig för ont? Varför förtjänar vi den här behandlingen?

du har inte gjort nåt, du förtjänar inte den behandligen. jag minns inte att jag tkat dig mohaa förrut, i sånna fall ber jag om ursäkt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Havelang
Word!
Men håller ni på tills ni blir utslängda?

japp, vi brukar bli det rätt fort

Visa signatur
Permalänk

Aphex och Kanzetsu:
Effekten man letar efter är just den, att folk blir irriterade som fan utan att kunna behärska sig, och försöker få en att förstå det osportsliga med det man gör, även om man förstår mycket väl varför man inte borde göra som man gör.
Men ibland måste man göra något dumt i livet.

Jag har kastat 1 granat vid 3 tillfällen i ett slumpmässigt mohaa-game, och det var kul som fan att släppa loss lite, men jag gör det nog inte igen

Permalänk

berörs aldrig av Tk eftersom jag aldrig lirar public

Visa signatur

Sojuz Sovetskich Sotsialistitjeskich Respublik

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

du har inte gjort nåt, du förtjänar inte den behandligen. jag minns inte att jag tkat dig mohaa förrut, i sånna fall ber jag om ursäkt

Intressant. vad skiljer mig från de mohaa-spelare som förtjänat detta? vad har de gjort?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Intressant. vad skiljer mig från de mohaa-spelare som förtjänat detta? vad har de gjort?

Du tror väl inte att man gör det för att straffa folk, för att det skipar rättvisa?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Du tror väl inte att man gör det för att straffa folk, för att det skipar rättvisa?

Något slags agg måste ni ju hysa emot dem, eftersom de förtjänar en förstörd spelupplevelse medan jag inte gör det. Vad är det?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Något slags agg måste ni ju hysa emot dem, eftersom de förtjänar en förstörd spelupplevelse medan jag inte gör det. Vad är det?

Äh, som sagt gjorde jag det bara några gånger för kicken i att göra nåt man egentligen inte borde. Inte för att vara elak mot spelarna (även om jag var det).
Snarare hade jag lite dåligt samvete när jag gjorde det, därför gör jag det nog inte igen. Vet inte hur det är med Rambo dock

Permalänk
Avstängd
Citat:

ja, de råkar vara på fel server vid fel tillfälle...

Citat:

Äh, som sagt gjorde jag det bara några gånger för kicken i att göra nåt man egentligen inte borde. Inte för att vara elak mot spelarna (även om jag var det).
Snarare hade jag lite dåligt samvete när jag gjorde det, därför gör jag det nog inte igen. Vet inte hur det är med Rambo dock

man ska inte göra det så ofta, det ska kännas ordenligt när man gör det

Visa signatur