Permalänk
Skrivet av Jumpcut:

Ja, jag hoppas lite på uppgraderingen som kommer under hösten och att UI får sig en uppfräschning då, annars får jag leva med det. Ja, jag kör med det mjuka skalet som följde med och det ska nog räcka, jag har rätt bra statistik på att hålla mina lurar levande och hela. Jag gillar också färgerna.

Hade en 512GB iPhone 14 Pro Max på order men bokade av och det är jag fortfarande nöjd med, kan spara dom 9500 kronorna i mellanskillnad till något vettigare.

Installerade precis upp frugans 14 Pro idag och visst dom är trevliga, men ska bli kul att köra Android några år.

Blir nog en S22u för min del. Kör redan S21u. Känner att 6.8 storleken är det jag behöver.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buddaz112:

Blir nog en S22u för min del. Kör redan S21u. Känner att 6.8 storleken är det jag behöver.

Ja, jag hade en sådan på order, kände på den och det var lite för stort för mig, men fantastiskt fin skärm.

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Air M2 13"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Skrivet av Jumpcut:

Ja, jag hade en sådan på order, kände på den och det var lite för stort för mig, men fantastiskt fin skärm.

Iphone 14 max pro kändes för liten. Sony tyckte jag kändes tråkig. Man är van vid Samsung och den stora skärmen. Inget emot dess UI. Ändå skalat bort mycket och anpassat det för mig. Bara se så jag kan hitta lite bättre i inställningarna för skärm. Inom så småningom i butik. Byter bara rakt på abonnemanget. Se hur RAW fungerar. Aldrig provat på. Bara få över bilderna på min externa HD så de är safe.