Permalänk

Behöver lite råd.

Hej!

Det är så att jag har en kompis som vill sälja en dator till mig billigt. Det är en bärbar dator. ibm thinkpad 1500mhz pentium m processor 512 ddr ram. Grejen är att den är lösenordskyddad. Vi testade att ta ut batteriet (tror det var bios batteriet iaf) men det står bara att klockan är fel, och att "security något - the system has been tampered with". Och sen så måste man skriva i nåt lösenord. Någon som kan fixa det här så det går att köra den? Räcker det med att byta hårddisk eller är det helkört?

Om någon kan hjälpa till med det här, så finns det lite pengar att hämta.

Permalänk
Medlem

Fel Forum, har rapporterat detta så du kommer rätt. då kan du säkert få bättre hjälp.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk

Aha, var borde jag lagt den?

Permalänk
Medlem

"Bärbara Datorsystem", men en moderator kommer att flytta den snart....

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk

Ahh ok tack. Men medans vi väntar på att den ska flyttas, någon som vet något om detta?

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd flyttad

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading