Permalänk
Avstängd

tycker att wc3 var bättre än tft

Permalänk
Medlem

Jag får inte mitt Wc3 RoC att fungera online..... jag har inte spelat på mycket länge men nu när min wow tid tog slut och jag inte ska förnya den ännu blev jag sugen, men då funkade det inte att komma in vad tror ni felet kan vara?

EDIT: kom på att det kanske inte är installerat "riktigt" låg på en av minna hårddiskar som inte windows är på och sen jag formaterade hårddisken har det kanske inte kommit in i regedit kan det vara problemet? isådanan fall få jag installera om det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I-8
tycker att wc3 var bättre än tft

Håller ja verkligen inte med om roc va väldigt obalanserat men tft är bland världens bäst balanserade spel

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem

det bästa med roc e ju att det finns massa filmer!!! blizzard skulle göra en animerad film!!!

hmm någon mer här som tycker att det är lättare att spela pådagen än på natten (b-net). På dagen kan jag prata i telfonen och vinna massor men på kvällen får jag pisk (oftast)

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Medlem

AH vad sugen man blev på att börja lira wc3 igen!

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rumpel
det bästa med roc e ju att det finns massa filmer!!! blizzard skulle göra en animerad film!!!

hmm någon mer här som tycker att det är lättare att spela pådagen än på natten (b-net). På dagen kan jag prata i telfonen och vinna massor men på kvällen får jag pisk (oftast)

Finns däremot en hel del böcker = Dina egna bilder

Permalänk
Medlem

jo jag vet men blizzards filmer e fan så man får tårar i ögonen av dem asså.
Så vilken e era favorit wc3 filmer? själv gillar jag bäst den när man klarat orc kampanjen.

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Citat:

Det spelar ingen roll när jag spelar jag vinner alltid ;), nej men det är väl alla småbarn som sitter hemma på dagarna och spelar senare på kvällen kommer de som jobbar/studerar på gymnasium och dyl. hem och spelar och de är oftast bättre

Citat:

Så vilken e era favorit wc3 filmer?

Jag har alltid gillat den när arthas dödar sin far, som kommer när man har klarat human campaignen?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Slänger in en liten request här.

Vilken är den roligaste custom map banan som ni har spelat?

Själv tycker jag mest om RPG banorna, (som man kan spela 1 player på självklart) Har nog ingen riktig favorit men en Final fantasy map var riktigt kul, satt i många timmar och spelade den.

Maps där heroes kan lvla nänstan till oändlighet tycker jag är skitkul, samt att motståndet ska vara hårt, och riktigt jävligt ibland.

Om ni känner för det får ni gärna lägga upp er favorit map någonstans där man kan dra dom av er.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"
Vilken är den roligaste custom map banan som ni har spelat?

Jag tycker att alla dota är väldigt roliga samt footmen frenzy, en annan map som är rolig att spela när man är några stycken är 7 illidans fast då får det vara med sånna som man känner och inte är alltför kassa..

Visa signatur

Permalänk

Jag har spelat väldigt mycket på senaste tiden, men jag ger alltid upp kontot när jag har 22-4 (eller likn.) för att "det är för dåliga stats".

Permalänk
Medlem

gatusoparen du spelar ne va? det gör jag med, kan vi spela lite så jag kan få lära mig lite knep ;)?

Visa signatur

Permalänk

Jag har spelat NE sedan 1.13 i reign of chaos.

Permalänk

Warcraft 2 är spel det! Men mitt vill inte sammarbeta... köpte b.net edition nyligen (har haft vanliga men har varit sugen på MP ett bra tag). Så installerar jag... sedan visar det sig vara vanliga :/ "jahapps, testar reinstall då" icke. singelplayer, IPX, direct-connect och Modem (alltså direkt mellan två modem).
Så vad ska jag då göra av min cd-key? och hur kommer man ut på b.net med de inställningarna? Börjar surna till eftersom det var många år sedan man körde wc2 via b.net så jag kommer inte riktigt ihåg hur det var.

trådskaparen skrev Warcraft 3 och WoW... Men jag tycker föregångarna bör ha en plats i en Warcraft-tråd. Särskilt med tanke på att 2an är vida överlägsen 3an! 8)

Permalänk
Medlem

klart att wc2 kan nämnas här det är ju så klassiskt som ett spel kan bli! men jag tror inte att det finns folk som spelar det på b-net längre?
gatusoparn kan vi ta en match nångång?
I wanna learn about the dark side of the force!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Warcraft 3 är roligare än tft? japp. hmm?

Roligaste custom bana: SP3B Defend the castle - En jag gjort själv så klart!
Man är en hero, som föreställer en person i min gammla klass. Inlusive egna coola spells och sånt Och elaka lärar bossar så klart!

men just nu är det min ctf bana som är på g. Kan behöva någon beta-testare någon gång i framtiden. CAPTURE THE FLAG @ wc3 IS TEH SHIT

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
Roligaste custom bana: SP3B Defend the castle - En jag gjort själv så klart!
Man är en hero, som föreställer en person i min gammla klass. Inlusive egna coola spells och sånt Och elaka lärar bossar så klart!

Vart kan man hitta den mappen?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
Vart kan man hitta den mappen?

Den försvann i en formatering. Men jag tror mina kompisar har den när vi kört den på lan.
Fan, haha, nu när jag tänker på det. Satt väl 40 timmar eller något med den. typ 20 olika beta stadier. Och så är det typ 5 pers som spelat den en gång. haha...

Visa signatur

Permalänk
Citat:

klart att wc2 kan nämnas här det är ju så klassiskt som ett spel kan bli! men jag tror inte att det finns folk som spelar det på b-net längre?
gatusoparn kan vi ta en match nångång?
I wanna learn about the dark side of the force!

Yupp, jag kan visa lite trick. PM din MSN så fixar vi det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
Den försvann i en formatering. Men jag tror mina kompisar har den när vi kört den på lan.
Fan, haha, nu när jag tänker på det. Satt väl 40 timmar eller något med den. typ 20 olika beta stadier. Och så är det typ 5 pers som spelat den en gång. haha...

Mycket jobb för lite njutning

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
Mycket jobb för lite njutning

jo, men jag lärde mig hur map editorn funka iaf

och det var coolt att dra spellen "Birth of the Antichrist" med "Arvidsson"-hjälten.

ÄH, nu ska jag köra DK, DL, Ghouls + necs + stats. Möe ghouls.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

fy faen idag åkte jag på pisk av en tysk brud! som var ett år yngre än mig! pinsamt pinsamt!!! tänk er själva! mitt pinsamaste spel ögonblick i mitt liv!!!
jag var ne såklart och hon pissiga undead jävlar!!!
jag underskattade henne och byggde chims hon byggde frost wyrms!!! = GG

Visa signatur

Permalänk

Hahaha, förlorade du mot wyrms ... Haha, nice.

Jaja, man lär sig av sina misstag!

Permalänk
Medlem

jo det är ett bra ordspråk,och det stämmer nog bättre för wc än för något annat spel?
kan inte vi här på swec samla ihop oss och spela 3v3 eller något sånnt? det vore askul

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ingen som vill lira någon RPG map?

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

starfall 4 ever!!!
men asså gå in på channel swec klockan 9 i kväll elr?
ska spöa er alla

Visa signatur

fx 593 . 234954y9 gb raptor raid 32489.
tagan 328295kw. 23932 gb ram 23984 mhz. gefore 392849gtggzggt

Permalänk
Avstängd

Rumpel, min favvo e osso när arthas slaktar sin fader

Sen kanske också när ORcbröderna, va de nu än heter Hell-nåt å han andra me hammaren "kommer inte ihåg längre" tillsammans dödar pit-demonen

Permalänk
Avstängd

Starcraftspelare som man är så har man nu köpt warcraftIII + TFT,
ska ge spelet en chans ialla fall.

Vill någon berätta några bra buildorders gör Humans?
Hur spelar man vs Nightelfs? Orcs? Undead?

Jag tog en match vs datorn nyss, byggde 4 barracker, då skrattade en wc3polare åt mig.
Fungerar inte macro i detta spel?
jag är noob help me out.

Visa signatur

Att kalla en moderator för nazist var en mindre intelligent sak jag gjort

Permalänk
Medlem

kolla in replays från proffsen www.wcreplays.com så lär man sig mycket. Hehe om man ska spela human e man lite ovanlig

Klockan 21:00 passa mig bra ikväll

Visa signatur

Permalänk

jag är på kl 9