UnrealNorth the movie - ladda ner nu! ^^

Permalänk
Medlem

UnrealNorth the movie - ladda ner nu! ^^

Film som visar upp Unreal Tournament 2004 från en av sina bättre sidor Alla frags är från medlemmar på www.unrealnorth.com och håller hög kvalitet... Editering gjord av Cristal från Style Productions... hmm... finns ju mer att skriva men det skulle bara slösa bort en massa tid, så börja ladda ner den istället

own-age.com

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk

Jag hittar ingen download-knapp på sidan.

Permalänk

På höger sida, under Download Info:
Click here for the Download Page

Permalänk
Medlem

Trevlig film.:up:

Permalänk
Medlem

Guld! Bra att du informerar om sånt här.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Guld! Bra att du informerar om sånt här.

Ironisk eller bara nedtryckande?

Säkert jätteball film men lat som jag är så orkar jag tyvärr inte titta på den samt så har jag BioB prov på hela kroppens muskulatur samt skellet och andningsorgan, kretsloppen osv osv..

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

Spelar inte ens UT2004 men tyckte ändå filmen va bra :>

Visa signatur

*-'

Permalänk
Hedersmedlem

Trevligt virus man fick med filen iaf

http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VNa...

Permalänk
Medlem

HAHaHaHAHAH LOOOOL

Dagens !! : D

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

argh! hatar hemsidpr som har usel layout, man hitar ju inte ett skit

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk
Medlem

downloaden är som tidigar sagt på vänster sida. mmm zip filer är trevliga när dom har virus. dock så är det codecsen i zipen som har virus inte filmen

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
downloaden är som tidigar sagt på vänster sida. mmm zip filer är trevliga när dom har virus. dock så är det codecsen i zipen som har virus inte filmen

Ehm.. HÖGER sida...

Proffsigt sammansatt iaf, vet dock inte om innehållet känns så spännande... Är ju typ samma i alla filmer på den där nivån...

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

är det virus i zip filen? Om jag öppnar den, sprids det då?

Mitt virus program fungerar nämligen inte just nu, så jag vet inte om jag vill riskera det.

Permalänk
Medlem

$ unzip -l Unrealnorth_XviD.zip Archive: Unrealnorth_XviD.zip Length Date Time Name -------- ---- ---- ---- 1083 10-23-05 20:43 ReadMe.txt 354485582 10-23-05 20:10 Unrealnorth_XviD.avi -------- ------- 354486665 2 files

Jag förstår inte riktigt var detta virus skulle ligga... Antingen finns det olika versioner av .zip:en eller så har någons antivirusprogram hittat något intressant...

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

Blev lite smått besviken.. älskade introt.. otroligt grymma effekter o så! Men själva spelandet var inte så värst kul, men antar att det beror på att jag inte spelar detta spel.. Men somsagt.. effekterna rockade! 4/5

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

Märks att Nosnos älskar UT iaf, kommer alltid och postar trevliga UT trådar här på Swec

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benjiman
Märks att Nosnos älskar UT iaf, kommer alltid och postar trevliga UT trådar här på Swec

Jo men någon måste ju hålla folk uppdaterade inte så stor poäng att posta om saker å ting som andra tar upp stup i kvarten

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Trevligt virus man fick med filen iaf

Även mitt Panda Antivrius upptäckte virus i filen...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Jag förstår inte riktigt var detta virus skulle ligga... Antingen finns det olika versioner av .zip:en eller så har någons antivirusprogram hittat något intressant...

Det finns olika versioner av filmen, en xvid och en x264.

Vet att jag fick virusvarning av x264 filen som var på style-productions sida men inte den som var på filefront.

Permalänk
Medlem

Är det mycket folk som spelar Ut fortfarande?

OnT: Tankar film. Kommer med edit sen om jag inte glömmer de

Edit: Nu kom jag på det Tyckte filmen va bra! Fragsen va feta

Permalänk
Medlem

Det var ju virus i filen som jag laddade hem.
Något Trojan virus..