World of Warcraft - Burning Crusade

Permalänk
Medlem

World of Warcraft - Burning Crusade

Så, sammla alla länkar skvaller och rykten i denna tråd så slipper vi spamma sönder sånt i den vanliga WoW tråden;)

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Blood Elves som Horde-ras känns jäkligt tamt.

Någon som hört någon anledning till det valet?

Flygande mounts i Outlands är lite småkult dock.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Glömsk

Gött. Fixade topicet så det ser mer officiellt ut.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk

vågar nästa garantera att man inte kan flyga hur man vill osv...kommer nog va jävligt stelt eller nåt.....

Permalänk

Blood elves, men vilken är den andra nya rasen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
vågar nästa garantera att man inte kan flyga hur man vill osv...kommer nog va jävligt stelt eller nåt.....

bara användbar i outlands, lär väll kosta en 1000ing

Tony Clifton, blizzard vet faktiskt inte än

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
bara användbar i outlands, lär väll kosta en 1000ing

Tony Clifton, blizzard vet faktiskt inte än

Även bara tillgänglig när du nått lvl 70.
http://www.wowguru.com/forums/showthread.php?p=56264

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

jomen jag menar att när man väl är i luften lär de va stelt att flyga o den lär kosta mer än 1000g

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa

bara användbar i outlands, lär väll kosta en 1000ing

Tony Clifton, blizzard vet faktiskt inte än

Vet de inte?
Har för mig att de vet men inte kommit så långt, stod även i en inscannad tidning att de bytta inte långt innan blizzcon och att det var därför de inte visade upp Alliance-rasen.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk

Jag läste nån stans att blizzard hade sagt att man måste göra ett quest för att få flyg mounten.låter roligare än att spendera 1000g

Visa signatur

Intel Pentium4 3.0 ghz |1024 RAM | Ati Radeon 9800XT | 21" LCD Skärm | 250 GB Hårdisc | Creative Sound blaster audigy 2 | 3dmark03:6500 p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Vet de inte?
Har för mig att de vet men inte kommit så långt, stod även i en inscannad tidning att de bytta inte långt innan blizzcon och att det var därför de inte visade upp Alliance-rasen.

kollar du på www.worldofwarcraft.com/burningcrusade står det ett ? på alliancen nya ras ; )

EDIT: http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/townhall/index....

Daniel_2004, hörde även jag det, hade varit grymt mycket skönare

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Jag tycker detta verakar väldigt likt D2 expansionen, men jag antar att det inte gör något eftersom den var helt ok ^^ Ska bli roligt att se starcraft ghost dock eftersom det känns som om blizzard kör på säkra kort hela vägen.

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkBob
Jag tycker detta verakar väldigt likt D2 expansionen, men jag antar att det inte gör något eftersom den var helt ok ^^ Ska bli roligt att se starcraft ghost dock eftersom det känns som om blizzard kör på säkra kort hela vägen.

mjo verkar ju onekligen bra, allt utom nya level taket, kommer nog förstöra mer än vad den gör nytta

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
mjo verkar ju onekligen bra, allt utom nya level taket, kommer nog förstöra mer än vad den gör nytta

Äh var inte så negativ. Tänk dig bara vilka möjligheter man kan göra med talents

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Äh var inte så negativ. Tänk dig bara vilka möjligheter man kan göra med talents

kan bara tänka mig holy tree för priests!

"reduces the cooldown of holy fire and nova spells by 5 seconds"

Precis vad som behövs när man helar!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Äh var inte så negativ. Tänk dig bara vilka möjligheter man kan göra med talents

jag tror dom fixar talent så det blir lite mera balanserat iaf eller rentav att man inte får flera talents efter 60 O_o

who knows

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

woot? en expansion till wow hur kommer detta att funka?!

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
woot? en expansion till wow hur kommer detta att funka?!

Q: Do you need to own the expansion to play with friends who have it?
A: There will be many aspects of the expansion that are available to all players. However, in order to experience certain content, such as the Outlands, or be able to play as one of the new races, players will have to purchase the expansion.

Som jag fattar, kommer alla som har expansion och de som inte har vara kvar på samma server.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag tror dom fixar talent så det blir lite mera balanserat iaf eller rentav att man inte får flera talents efter 60 O_o

who knows

Q: Will the level cap be raised?
A: Yes, the level cap will be raised to 70 from the current maximum level of 60. In addition to the level increase, every class will gain access to additional talents and abilities or spells as they level up from level 60 to level 70.

som jag fattar det så kommer det komma nya talents till classerna, hur det kommer fungera får vi väll se då det kommer.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Glömsk

Kommer det vara lika stor skillnad mellan level 70 och 60 som det är mellan level 60 och 50, eller bör level 60-70 snarare ses som "level 60 elite"? Jag menar, om det är 10 riktiga levlar vi talar om bör väl alla föremål från Molten Core och liknande vara relativt värdelösa för level 70-karaktärer?

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Kommer det vara lika stor skillnad mellan level 70 och 60 som det är mellan level 60 och 50, eller bör level 60-70 snarare ses som "level 60 elite"? Jag menar, om det är 10 riktiga levlar vi talar om bör väl alla föremål från Molten Core och liknande vara relativt värdelösa för level 70-karaktärer?

Jo funderade på det med.... men detta innebär ju att motståndet också blir "lättare".
Tänk ett gäng lvl 70 som raidar MC

usch vad sjukt det kommer att kännas när man läser detta i IF

"LFG Ragnaros... lvl 67rogue"

Visa signatur

-LIVERPOOL FC || YOU´LL NEVER WALK ALONE || LIVERPOOL FC-

Permalänk
Medlem

jag tycker inte man ska tänka så mycket på expansion än. trots allt nästan ett år kvar... men det kanske kommer en beta snart. vad vet jag?

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa

kollar du på www.worldofwarcraft.com/burningcrusade står det ett ? på alliancen nya ras ; )

EDIT: http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/townhall/index....

VI vet inte.

Har du tänkt på möjligheten att de inte vill utannonsera den?

Permalänk
Medlem

http://www.worldofwar.se/

Har lite direkt info från Blizzcon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
VI vet inte.

Har du tänkt på möjligheten att de inte vill utannonsera den?

jag tror inte det, dom släpper ju allt om patchen nu, varför skulle dom då just hålla inne på alliance rasen

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Blood Elves verkar ju bli lagom feta. Kanske blir att man emigrerar till horde

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa

jag tror inte det, dom släpper ju allt om patchen nu, varför skulle dom då just hålla inne på alliance rasen

"Thundgot sa att de inte kommer att presentera alliance nya ras an pa ett tag. Detta eftersom de inte ar klara med rasen..."

Worldofwar.se

Permalänk
Medlem

Gamespy har lite info, bland annat så kommer vädereffekter införas i en kommande patch (inte 1.9). Även linkade auktionshus kommer längre fram. Sen skriver de lite om expansionen också.

http://pc.gamespy.com/pc/world-of-warcraft-expansion/662507p1...

Permalänk
Medlem

Då var det bokat och betalt

blir en lång väntan vid brevlådan

Visa signatur

MSI K8N Neo4-F AMD 64 3000+@1.93GHz
Twinmos 1.5GB RAM
X800Xl + 360GB Hdd