Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasterOfDisaster
Alla vet att människor som registrerade sig efter den "blåa tiden" inte har något värde överhuvudtaget

OnT: orka-faktorn på visual basic är låg.

Reggade du dig före eller efter då ? var väl mitt i Juli 2001 det blev orange ?

Jag är omregistrerad btw ;<

Visa signatur

PC anno 2012: (orkar inte uppdatera signaturen):

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

Detta kontot började med Korspost 3st trådar sedan läste man reglerna

OnT: Finns det inga andra liknande.. Jag har för mig att jag har spelat 2 andra liknande "hack" spel.

Visa signatur

Burk 1: MSI Neo4 Platinum, AMD64 "Winchester" 3200+ , Corsair 2048mb, 7800GT.
Burk 2: AMD64 "Venice" 3200+ @ 2500mhz, AsRock SATA2, Corsair 2048mb, XFX 6800GT NV5 Silencer.

Permalänk

http://www.hackr.org/ har jag för mig var ganska rolig.

Satt någon timma och körde igenom alla förut för väldigt länge sedan. Var ganska roligt.

Permalänk

CreV-:
Du kan alltid testa www.intruded.net . Kanske inte är exakt likadant, men det kanske är värt en titt? Finns Shell, web och Cryptobaserade Wargames.

Visa signatur

He who holds the land, can conquer heaven.

Permalänk
Medlem

fan uplink är juh gudomligt kul... synd bara att de blir lite segt i slutet när man gör samma crap hela tin

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

Länken till Try2Hack funkar inte!

Permalänk

Altså, ja kan inte få upp sidan ens, de står typ "det går inte att hitta sidan" som om jag skrivit fel, men ja har till och med skrivit try2hack i google, och fick en länk som är till sidan, men de står fortfarande inte att den finns. Har någon haft samma problem som vet hur jag löser det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkAng3l
Altså, ja kan inte få upp sidan ens, de står typ "det går inte att hitta sidan" som om jag skrivit fel, men ja har till och med skrivit try2hack i google, och fick en länk som är till sidan, men de står fortfarande inte att den finns. Har någon haft samma problem som vet hur jag löser det?

G: servern är nere