Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Jo..men man kan ju inte välja det från början?
Jag fick allätar-munnen i cellstadiet och använde den i nästa stadie, men det hjälpte inte?

Man behöver inte den munnen, man kan göra det jävligt enkelt för sig och sätta en köttätar och en växtätarmun på fanskapet så kan man gluffsa i sig allt iaf funkar alldeles utmärkt.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
Man behöver inte den munnen, man kan göra det jävligt enkelt för sig och sätta en köttätar och en växtätarmun på fanskapet så kan man gluffsa i sig allt iaf funkar alldeles utmärkt.

Jo, men jag vill ju ha delarna

Permalänk
Avstängd

Jag fick allätar väldig sent, typ sista gången man kunde ändra sin varelse.
Så jag körde med både kött och växt mun.

Men det enda nöjet i spelet nu är att starta nytt och avsluta vid rymdåldern

Visa signatur

Mata inte trollen, forumet är fullt med sådan skit pack.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jo..men man kan ju inte välja det från början?
Jag fick allätar-munnen i cellstadiet och använde den i nästa stadie, men det hjälpte inte?

Om du trycker på knappen längst ner i högra hörnet så ser du vad du är just nu.
Blanda din diet mellan alger och växter så att du hamnar i mitten på grafen när du går vidare, det lättaste sättet är att börja spela halva cell-spelet som köttätare/gräsätare och därefter byta.

Liknande saker gäller i andra stadier också, men då handlar det om andra saker än om man blir växtätare eller köttätare. Vad man slutar som i de olika stadierna påverkar vilka bonusar man får senare. (Du kan se vilka bonusar de olika sakerna ger när du tittar på den där grafen)

Allätarmunnen i cellstadiet är rätt värdelös och hjälper inte om man vill bli allätare senare.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haricots
Om du trycker på knappen längst ner i högra hörnet så ser du vad du är just nu.
Blanda din diet mellan alger och växter så att du hamnar i mitten på grafen när du går vidare, det lättaste sättet är att börja spela halva cell-spelet som köttätare/gräsätare och därefter byta.

Liknande saker gäller i andra stadier också, men då handlar det om andra saker än om man blir växtätare eller köttätare. Vad man slutar som i de olika stadierna påverkar vilka bonusar man får senare. (Du kan se vilka bonusar de olika sakerna ger när du tittar på den där grafen)

Allätarmunnen i cellstadiet är rätt värdelös och hjälper inte om man vill bli allätare senare.

hum, okej. Tack för hjälpen

Permalänk
Avstängd
Citat:

hum, okej. Tack för hjälpen

Inga problem. Såg att jag skrev att man skulle blanda mellan alger och växter, menade naturligtvis alger och kött.