Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cj
The galaxy is mine!

Känns inte som en hype, då Sid Meyer har en tung bakgrund. Säg något Sim* som är misslyckat?

Har Sid ens något med Spore att göra?

EDIT: Btw du tänker på Will wright...

Permalänk

Trodde också att det var Sid:P Mn men....kommer bli megaballt=) Visst sitter ribban högt men det har den rätt att göra:) Hoppas bara att det inte blir likadant som B&W 2 men det tror jag inte....

Permalänk

Tittade på en film snut om spore och upptäkte att man även kan göra små uppdrag,

http://video.google.com/videoplay?docid=-9169291264358100919&...
((3 clippet och vänta en stund))

Tycker det borde sätta fart på saker om man nu skulle ha tråkigt.

Visa signatur

Tack för ordet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Har Sid ens något med Spore att göra?

EDIT: Btw du tänker på Will wright...

Shit happens när man är trött! Sorry.

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk

Någon som vet något närmre datum tills man får ta del utav spelet?

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

JA spore en av den nya spelen som snart kommer fa.. va fint det är och värkar väldig öppet undrar bara om min dator klarar av det

GeForce 5200FX 128mb AGP
Intel celeron 2.40 GHz
768mb RAM

Permalänk
Medlem

Detta liret får man ju INTE missa!! Fan va ball det ser ut

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

För er som vill veta har dom uppdaterat spores huvud sida (igen) Så nu är det fler filmer,bilder och info! Mycket nöje! http://www.spore.com/
"kiss my UFO"

Visa signatur

Tack för ordet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
Någon som vet något närmre datum tills man får ta del utav spelet?

Enligt "tothegame.com" så kommer det Q4 2007... det tycker iofs jag låter väldigt långt bort. Dom måste ha skrivit fel. Hoppas jag iaf.

Visa signatur

AMD 9800x3d || 64GB DDR5 || EVGA RTX 3080||

Permalänk
Medlem

hohoho
kan folk sluta säga att det kommer bli begränsat?
ALLA spel ÄR begränsade, om det skulle finnas spel som Inte var begränsade så skulle du kunna göra ALLT!
nej, jag tror på detta spel, sist jag hörde nåt så var det Q4 2006 (inte 2007).
men det kan ju bli en Ala Duke Nukem Forever \o/

//AJL

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk

Spore är det mest intressanta PC-spelet sedan Black & White tycker jag. Riktigt intressant

Permalänk
Medlem

"However, Spore creator Will Wright today revealed that the game will almost certainly not make it to market before July 2007. "We're saying the second half of next year [2007] for now," said Wright"

http://www.gamespot.com/pc/strategy/spore/news.html?sid=61555...

Så man kommer få vänta minst ett år till.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Noooooo! Jag som vill spela detta! Men då kommer jag iaf ha uppgraderat datorn tills dess, hoppas dom stödjer DX10 bara

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
Spore är det mest intressanta PC-spelet sedan Black & White tycker jag. Riktigt intressant

Och Black & White var inte i närheten av vad det skulle vara.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Omen964
JA spore en av den nya spelen som snart kommer fa.. va fint det är och värkar väldig öppet undrar bara om min dator klarar av det

GeForce 5200FX 128mb AGP
Intel celeron 2.40 GHz
768mb RAM

Köp det till Wii istället

Permalänk
Medlem

vad är Wii?? har inte hört om det

Permalänk
Medlem

Omen964: Nintendos nya konsoll

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk

Är det bara jag som reagerar på att när ens ras har nått rymden är dom fortfarande utan nån som hälst from av kläder eller liknande? Tycker det känns fult när man har en ras som har forskat fram allt som går och ända går utan nån som hälst form av skydd? Detta kommer ju innebära att man ej kan få sina varelser i någon form av "battlesuits" vilket jag såg fram emot!

Visa signatur

Tack för ordet!

Permalänk
Medlem

Men sen är det också minst ett år kvar också, dom lär ju förbättra det tills dess, lägga till kläder då kanske.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk

Jo tänkte presis på det, Hoppas dom kan få till det nu med ett extra år på sig och att det inte blir så överskattat som B&W 2 var. Mins att jag hadde sånna förväntingar på det för att sedan bli grymt besviken på det. Med tanke på att spelet nästan ser klart ut tror jag nog att vi kommer få se mer "små saker" i spelet som kommer förgylla det!

Visa signatur

Tack för ordet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BananBoris
Med tanke på att spelet nästan ser klart ut

Jag tror att det är mycket optimeringar kvar för spelet och liknande.
Samt att fixa lite buggar och sånt, de brukar vara sådant.

Tror att spelet som visas på videorna från E3 är gjort för just den datorn och för just dom saker som de visar där.

Det är vad jag tror iaf.

MVH //Gorian

Visa signatur

---

Permalänk

Jo kan ju stämma men jag har för mig att han i en intervjue (osäker på stavningen) sa att spelet var i slutstadjet men sen kan man ju undra hur sant det var Kan ju också ha fel. Men någonting som glädjer mig är att spelet inte ens tar upp 1G på hårdisken!

Visa signatur

Tack för ordet!

Permalänk
Medlem

Men det är väll bara vi mäniskor som har kläder? aper använder pinar som vapen ibland tror jag.

Permalänk
Medlem

Någon som har hört något nytt om spelet?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Att 'sea creatures' kanske kommer slopas.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Fan va tråkigt, hade ju varit kul att vara fisk ju:P

Visa signatur

Permalänk

...

Enligt Will Wright kommer Spore att kräva lite mindre av din dator än vad The Sims 2 gör. (Vilket låter skumt, men, bara glad åt det).

Ingen vet när det kmmer ut, men de tidigaste möjligtvis realistiska datumen börjar från och med 30 mars 2007 och går fram till sista december 2007. (Om det inte skjuts fram ytterligare )

Tycker det verkar vara ett mycket bra spel. Synd att EA ger ut det :/ Kommer säkert skära bort en massa saker (föruom vattenvarelser och flygande varelser) bara för att ge ut det i expansioner sen...

Permalänk

Re: ...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hr.Polizei
Enligt Will Wright kommer Spore att kräva lite mindre av din dator än vad The Sims 2 gör. (Vilket låter skumt, men, bara glad åt det).

Ingen vet när det kmmer ut, men de tidigaste möjligtvis realistiska datumen börjar från och med 30 mars 2007 och går fram till sista december 2007. (Om det inte skjuts fram ytterligare )

Tycker det verkar vara ett mycket bra spel. Synd att EA ger ut det :/ Kommer säkert skära bort en massa saker (föruom vattenvarelser och flygande varelser) bara för att ge ut det i expansioner sen...

Ja det är ju populärt att hata EA nu för tiden.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Ser också fram emot detta spel, kul att designa sina egna varelser, genast sticker tankarna iväg mot en hoppstylte liknande arme med svärd och sköldar!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - Gigabyte Radeon RX 9060 XT 16GB Gaming OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 4x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 7.1.4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macke69
Ser också fram emot detta spel, kul att designa sina egna varelser, genast sticker tankarna iväg mot en hoppstylte liknande arme med svärd och sköldar!

O_o

Permalänk
Medlem

I is längting to..

Visa signatur

---