Att simma från Wetlands till Westfall.

Permalänk
Medlem

Att simma från Wetlands till Westfall.

I går hälsade min lillebror på hos mig och vi spelade lite PS2 och WoW. Han berättade att han hade ett trial-konto på WoW förut och skapade tre lvl20-chars. Hans tredje char var en Gnome Mage och första gången han skulle till Stormwind från Ironforge så orkade han inte ta Deeprun Tram så han bestämde sig för att simma från Menethill Harbour i Wetlands till Westfall.

Det tog honom typ en halvtimma att simma hela vägen men mitt på vägen stötte han på en liten stuga som var fylld med en massa skelett. Är det någon annan som har simmat den vägen?

Det känns extremt onödigt att simma från Wetlands till Westfall bara för att ta sig till Stormwind men jag tänker prova det bara för att få se den där stugan.

Permalänk
Medlem

Gnome mage menar du?

Nej, har inte simmat där, ser ingen större nytta i det. Finns ju folk som simmat runt kalimdor, vad nu glädjen i det är.

Permalänk
Medlem

Haha känns lönt, på serverm jag lirar på gör ett guild tävlingar ibland. Den som springer snabbast ifrån Stormwind till Ironforge så vinner man några hundra guld.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

haha, jopp, jag har faktiskt stött på den där stugan.. ingeting speciellt, fattar inte varför dem satte ut den där

Permalänk
Medlem

Dör man inte av fatigue på 30minuter...

Visa signatur

ZedeX säger: Detta var inlägget denna gången... :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZedeX
Dör man inte av fatigue på 30minuter...

Får bara det om man simmar långt ut, inte om man håller sig på grunt vatten efter en kust.

Permalänk
Medlem

Har också simmat förbi där när jag har varit på "exploit runda". Jag har alltid fått för mig att det ska stå en npc och sälja epics på sånna där ställen i ingenstans

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
Har också simmat förbi där när jag har varit på "exploit runda". Jag har alltid fått för mig att det ska stå en npc och sälja epics på sånna där ställen i ingenstans

Han står på ett annat ställe.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Aja, jag måste dit iaf och se den där stugan. Jag tycker det är kul med sådana dolda saker som utvecklarna lagt in för dem som gör knasiga grejer

Permalänk
Medlem
Citat:

Han står högst upp på världsträdet

.....säger vi.. fnizz..

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jag har alltid fått för mig att det ska stå en npc och sälja epics på sånna där ställen i ingenstans

Han står utanför battlegrounds..

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk

Finns en Taureninspirerad stuga och en GIGANTISK grotta på Silithus sydvästra kust. Tog mig dit från Tanaris en sen kväll för ett år sen eller så. Om någon vill kika

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk
Medlem

screen kanske? blev lite nyfiken

Permalänk

jag och en polare simmmade från wetlands till westfall när vi inte hade något att göra och då såg vi den lilla stugan med skelett och grejer. Min teori är att Nat Pagle hade varit där, anldeningen till det är att på den lilla bryggan finnns det massor av sprit flaskor
Det sägs ju att Nat Pagle har lämnat efter sig massa sprit/öl runt om i världen där han har varit (tex ZG).

Permalänk
Medlem

Mjo den där stugan har man stött på, screenade den i nån tråd för länge sedan här på Sweclockers.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.