Citat:
Ursprungligen inskrivet av Obbe
Drar du alltid alla över en kam eller? Du verkar verkligen fått en sned bild på verkligheten. Varför skulle alla vara eparaggare bara för att man har en volvo? Jag har haft mitt körkort i snart 8 år och ägt min volvo i 6 år.
Du är en av dom personerna som jag nämnde i ett tidigare inlägg som jag irriterar mig på. Om du ska svara på det här inlägget hoppas jag att du kommer med nånting konkret och inte bara en massa svammel som du har kommit med tidigare.
Ber om ursäkt för OT och för att jag kan låta lite grinig. Har varit en tråkig dag idag med begravning m.m
Nej, inte alla över en kam, men nästan!
Man blir trött efter ett tag och då drar man alla över en kam.
Dessa sk eparaggare eller volvoraggare brukar hänga vid mcDonalds på fredag, lördag och söndags kvällar. De skriker, burnar vid lägenheter, vänter bilar, och raggar på småflickor.
Jag personligen umgås inte med detta pack, men jag känner en kompis som har frågat dessa as och fått som svar att de dem är ute efter är tjejer i bilen (ni fattar nog).
Gå på stan en runda, ser du en risig 240/740 med en ungdom sittandes vid ratten så ta mig fan att det kommer sladda eller burna vid nästa korsning, väx upp!
Och detta är inte enstaka bilar, jag kan räkna upp många av dessa, nästan alla umgdomskörda volvos faktiskt.
En rolig sak som man kommer ihåg från gymnasietiden är att fordon alltid hade lunchrast före oss (de har en egen byggnad). Kollar man ut genom fönstret så ser man vägen de måste åka förbi för att komma till centrum.
Prick klockan 1 kommer alla risiga volvos med skrikande och rykande däck förbi med en jävla fart, sist kanske en gammal ford kommer. Ett gott skratt till alla som hatar dessa volvoraggare.
Hur kommer det sig att de som kör volvo beter sig som skit? Den tendensen finns bland 80 och tidigt 90tals fords som körs av ungdomar.
Har de en lägre intelligensnivå? (att de går fordon är ett bevis)
De brukar också ha risiga kläder på sig, fråga mig inte varför, de kanske går på fordon inriktning övertid.
Du kan fråga vem som helst, förutom dessa pack, du kommer få samma svar av dem som du får av mig.
LÄS DETTA;
Det finns nog ungdomar i en risig volvo som sköter sig, och som inte beter sig som ovan, men dessa är få tyvärr. (jag känner en, och han är trevlig, revolution!)