Permalänk

Fina grejer det där..

Permalänk
Medlem

Vi håller på att fixa en av dessa gamla maskin som tappat färgen, så fruktansvärt roliga spel det fanns.

Är din i bra skick?

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Inaktiv

inget N i comodore...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
Om du använder utropstecken efter varje mening så uppfattas det som om du skriker. Det är därför viktigt att vi alla följer språkpolisens lagar för att undvika missförstånd. För om alla skriver efter liknade grammatiska normer så finns det ingen rättvis chans till misstolkningar av vad den andra personen menade. Det gäller bara att öva och inte skylla på dyslexi (som verkar vara en väldigt vanlig sjukdom här på sweclockers) eller dylikt.

Vist men jag gillar utropstecken. :-)!!!!

och om vi lämnar fel och rätt skrivnig bakom oss, blir tråden trevligare. jag kommer ihåg när jag spelade på både dator och tv spel va den äldre sorten tex Nintendo 32 bit (tro den heter så hittade bilder på Nintendon jag spelade på http://en.wikipedia.org/wiki/File:SNES_800.jpg och hittade bider på ett annat Nintendo som jag har spelat på

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

var är tac 2an?? har en 128 med sån turbo start(vad den nu heter) 2 tac 2er och himla massa spel

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk

Tänk att jag fick høra att det bara var "barn" som spelade och att jag borde använda min tid framfør amigan/c64 till något annat, inte minst så kom aldrig vuxna till att hålla på med dessa tøntiga spel...men se nu: det är kultur att spela och branschen sopar in massa pengar och VI är många VUXNA nu som spelar fortarande!

Visa signatur

Intel 2500K @4GHz | 16GB Crucial Vengance DDR3 | Asus P8Z68 Pro-V | Asus R9 280 | Corsair 750w | PNY 900gb ssd | Windows 10 64bit | LG oled 24" |

Permalänk
Medlem

Man får nästan ångest när man ser bandaren...

..oj, jag glömde: !!!!!!!!!

Permalänk

hur fan kan du stava fel på galleri namnet när du har lådor med den rätta stavningen på??

Visa signatur

måndagar är ett värdelöst sätt att slösa bort en sjundedel av sitt liv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Constant
common door får mig att tänka på den alldeles vanliga dörren jag sitter bredvid......

Commendora 64 är världens coolaste maskin...
Bamiga 500 kommer näst till..

Får ju inte glömma ATARIarslet... Den var ganska häftig..Men jag ägde alldrig någon...

Coola bilder...man blir nostalgisk....Mer sådant...

(Ursäkta mina stavfel - Så avrätta mig inte. Tycker att en del av er kan leta efter löjliga stavfel någon annanstans!)