Permalänk
Medlem

Anmäl Inlägg

Jag tycker att ni borde lägga in något som visar statusen på ens anmälningar och vad mods/admins gör med dom. Typ att ni måste ge en anledning till varför dom stängs. t.ex "Inlägg raderat", "Användare bannad"

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Ingen?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej Orici,

Bryter en användare mot reglerna och blir avstängd så får han/hon ett mail av moderatorn där anledningen förklaras. Trådar som låses avslutas alltid med en förklaring, men skräpinlägg raderas utan notis i forumet. Vanligtvis kontaktar dock moderatorn berörd användare.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Jag tycker bara att det är bra att den som anmäler ett inlägg får veta vad som faktiskt händer.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orici
Jag tycker bara att det är bra att den som anmäler ett inlägg får veta vad som faktiskt händer.

Ja, det vore optimalt. Men tyvärr blir det för stor arbetsbörda för moderatorerna (vi har hundratals rapporter varje dag). Vi ska se om det går lösa med lite automagi i nästa version av forumet.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Ja, det vore optimalt. Men tyvärr blir det för stor arbetsbörda för moderatorerna (vi har hundratals rapporter varje dag). Vi ska se om det går lösa med lite automagi i nästa version av forumet.

Men moderatorerna måste väll ge någon anledning när dom låser/bannar så att ni admins kan kolla att dom inte gör något dumt?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

http://www.sweclockers.com/annons/?id=47690

Saknar en anmäla knapp under marknaden..

Dock så vill jag och även andra ha köp o sälj i forumet.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
http://www.sweclockers.com/annons/?id=47690

Saknar en anmäla knapp under marknaden..

Dock så vill jag och även andra ha köp o sälj i forumet.

Anmälningsknappar kommer.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015