F-Secure hänger sig vid genomsökning!

Permalänk
Medlem

F-Secure hänger sig vid genomsökning!

Nu är det så att när jag försöker genomsöka min dator med F-Secure (Säker Bas man får med BBB) så låser det sig på samma fil hela tiden, "C:\Windows\Installer\3ea6bad\...." 3ea6bad är installations fil vet inte va den gör och finns inge på google :/

Provat starta i felsäkert läge men F-Secure kan inte starta då.
Kan man ta bort filen?

EDIT: Lyckades fixa problemet, avinstallerade "Heaven Benchmark 2.1" måste vara nån bugg i F-Secure som vanligt, vilken skit

Permalänk
Medlem

F-secure kan vara trögstartat för mig ibland, händer ingenting när man börjar söka och när man trycker på avbryt händer inget förrens man kör ALT+F4 för att ta ner fönstret. Virussökaren kan vara lite knepig ibland men annars så gillar jag f-secure, användarvänligt grässnitt och ja, det är inte mcafee eller norton så jag känner bäst för f-secure helt enkelt. Nod32 har knepigt gränssnitt enligt mig.

F-secure har haft andra buggar oxå men som de hjälpt farsan lösa när han ringt dit. Jag har själv aldrig upplevt någon bugg som inte omstart av datorn hjälpt. Skönt att du hittade buggen

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Medlem

Nu är det så att problem uppstått igen, fast nu är det med nVidia drivrutiner "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Installer2\(alla filer här i typ)" vet inte varför det händer igen.
Nån inställning som hindrar mig från att söka? är admin och har UAC avstängt så borde ju inte va några problem att komma åt filer.

Filerna heter "Display.ControlPanel.0", "Display.Driver.0", "Display.PhysX.0", "HDAudio.Driver.0", "installer.0" låter bara som massa backup filer.