Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Så med andra ord skickar dom ut Alpha koder as i type?
Förra gången folk slank igenom var just när dom skickade ut koder.

Ja frågan är ju om det är konton som blivit flaggade för Alphan eller om det räcker med att ha ett EA konto för att man ska få en. Intressant kodning ifall folk kan "slinka igenom" när de skickar ut nya koder i så fall...

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

YES! Jag kom in! Efter att ha försökt logga in på alpha sidan typ 3 gånger varje dag de senaste 5 dagarna kom jag tillslut in

What he said

Permalänk
Medlem

Jag vill hem ifrån jobbet nu.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk

ja de verkar som om koderna skickas ut just nu. hade inte fått något mail men testade ändå alpha sidan och fick min kod då.
så lycka till alla:)

Permalänk
Medlem

Hahhaha hade inte fått något mail om Alphan men testade att logga in på Alpha sidan och tro fan att jag hade fått en invite Funkade inte igår men nu gick det.

Kommer bli en förbannat lång dag på jobbet idag då man längtar hem

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Skrivet av Mimematis:

Så med andra ord skickar dom ut Alpha koder as i type?
Förra gången folk slank igenom var just när dom skickade ut koder.

Det verkar som det, så skynda er så kanske ni hinner in ni med

Permalänk
Medlem

Det verkar som det, så skynda er så kanske ni hinner in ni med

Sitter redan säkert

Permalänk
Medlem

Mig gillar dom inte iaf ;D
Får prova under dagen och se ifall man kommer in.

Visa signatur

AMD 9800x3d || 64GB DDR5 || EVGA RTX 3080||

Permalänk

Förresten är det någon som har länken till battlelog? Eller Battleface som jag vill kalla det

Permalänk
Medlem

Kompisen kom in nu vid 08:46, hans vän kommer dock inte in.
Efter ett till försök så kommer även han in, försök och försök igen!
Om ni är riktigt desperata så kan det ha och göra med din IP så prova på så många IPs ni kan.

Permalänk

fungerade för mig med

Visa signatur

Ska det stå något här?

Permalänk
Medlem

Helvette! Varför måste man jobba nu!? Vill ju ha alfa

Permalänk
Skrivet av Nessur:

Helvette! Varför måste man jobba nu!? Vill ju ha alfa

Du kan ju gå in på sidan ändå

Permalänk
Medlem

Hur gör ni för att testa komma in på alpha sidan flera gånger?
Jag testade att regga där en gång och när jag går in på sidan igen får jag bara upp den där "you do not met the criteria bla bla bla"

Visa signatur

| Gigabyte B650 Aorus Elite AX V2| Ryzen 7 9800X3D 4,7Ghz | 32Gb Corsair DDR5 6000Mhz | Asus TUF RTX 4080 Super OC| Kingston FURY 2TB | Corsair RM850x | Fractal Design North TG|

Permalänk
Medlem

Du kan ju gå in på sidan ändå

Det hade du rätt i! Dock så funkade det inte, veteranstatus 3 och nyhetsbrev..

Permalänk
Skrivet av Qwertan:

Hur gör ni för att testa komma in på alpha sidan flera gånger?
Jag testade att regga där en gång och när jag går in på sidan igen får jag bara upp den där "you do not met the criteria bla bla bla"

Jag är paranoid och surfar via en krypterad lina så får ny IP-adress hela tiden, samt så sparar jag aldrig cookies eller webhistorik Så testa rensa läsaren och anslut via en proxy

Permalänk
Medlem

Ingen lycka här iaf

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | SF450

Permalänk
Medlem

Efter fyra rundor pangande kan jag konstatera, bortsett från att man inte kan binda om något eller byta mouse sensen, att detta kommer bli årest FPS! Det är ju självklart bara en alpha man testar så en del fina buggar här och där men satan i gatan vilket ljud och vilken känsla i puffrorna!

Jag tror jag är kär <3

Och redan nu flyter spelet utan någon som helst problem med setupen ni ser här nedan i 1920x1080 och graphics på High!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem

Kul för er som fått nycklar =D Själv verkar man få vänta =/

Visa signatur

AMD 9800x3d || 64GB DDR5 || EVGA RTX 3080||

Permalänk
Medlem

:(kommer inte in heller :(:(

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Medlem

No effing way! JAG KOM IN! OMG Glad.man.se

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MiLeS:

Efter fyra rundor pangande kan jag konstatera, bortsett från att man inte kan binda om något eller byta mouse sensen, att detta kommer bli årest FPS! Det är ju självklart bara en alpha man testar så en del fina buggar här och där men satan i gatan vilket ljud och vilken känsla i puffrorna!

Jag tror jag är kär <3

Och redan nu flyter spelet utan någon som helst problem med setupen ni ser här nedan i 1920x1080 och graphics på High!

Man kan alltså inte mappa om några kontroller alls eller ändra sensitivity på musen?! Låter ju totalt vansinnigt! Jag undrar vad de har för ursäkt för det?

Permalänk
Skrivet av widL:

Man kan alltså inte mappa om några kontroller alls eller ändra sensitivity på musen?! Låter ju totalt vansinnigt! Jag undrar vad de har för ursäkt för det?

Det är tur man har en mus där man kan ställa in sense i realtid

Permalänk
Medlem

Gott alpha nyckel fixad denna jobbdagen blir lååång

Visa signatur

App-v, msi packaging, Application deployment, AZ-900
Main: Core i5-4670 K, 12 GB RAM, GTX780, OS Win 10 Pro
Server: Core i5-4590, 32 GB RAM, Lagring: SSD Diskar, OS ESXI 6, 2xNIC
Jobbdator: HP Zbook 15 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Kallas Alpha

Gör att ändra allt i config filen som ligger:
C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\BF3\

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Jag testade att spontant logga in på alpha-sidan, och kom in! Verkar som att mailet har blivit lite försenat.

säger bara TACK !

Skrev in mitt ea acc och lösen och helt plöttsligt har jag alphan ( är vetraran lvl 1 och subcribad till deras newsletters), Alltså jag har betan utan att fått en invite ? D:

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

tror det handlar om att det är alpha, mycket som inte är färdigt.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem

Jo, jag förstår vad alpha innebär, men det verkar som grundläggande funktioner som knappast kan orsaka särskilt mycket problem? Jag får rota i lite config-filer då, tack Tobblish!

Tänkte citera, men mobilsidan klarar inte att citera flera inlägg.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Jag testade att spontant logga in på alpha-sidan, och kom in! Verkar som att mailet har blivit lite försenat.

Jag med!!!! äntligen har kollat min mail konstant i en vecka nu.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Yes nu funkade det, dags för lite gaming!

Visa signatur

[Intel i5 2500K][Corsair 1600 Mhz][EVGA GTX 780][Corsair TX750][WD Black 750GB][Intel 510 SSD 128GB][Lian Li PCV-1020A][ASUS PB278Q]