Jonas och Emil på jakt efter resmål inför höstens satsning "Hemma hos ..."

Permalänk
Administrativ avgift

Ett DH besök o träffa alla sweclockare där skulle nog passa

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimman:

Premiärprogrammet borde handla om Sweclockers-redaktionen, hur det ser ut på er arbetsplats och hemma. (Känn ingen press på städning)

Dom kommer troligast inte visa deras arbetsplats, men hur det ser ut hemma hos dom skulle va rätt intressant.

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av Dimman:

Premiärprogrammet borde handla om Sweclockers-redaktionen, hur det ser ut på er arbetsplats och hemma. (Känn ingen press på städning)

Tyvärr kommer detta inte hända Det sa i en video att de inte kan filma kontoret för att det är en säkerhetsrisk. Det har "en del" komponenter liggandes på redaktionen så det kommer nog inte hända sa dom. Men det vore awesome om det gjorde det!

Annars är iden otroligt bra, ska bli roligt att se lite sweclocks folk, deras projekt och byggen!

Permalänk
Inaktiv

Hemma hos Jurex! Kan ej så fel!

Permalänk
Medlem

Hahahaha, fyfan vad skoj
Undra hur långt i Sverige ni är beredda att åka eller om det bara bli hemma hos Stockholmare (inte för att det är något fel med det).

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Sjukt rolig idé! Börjar verkligen ångra att jag inte sökte jobbet på er redaktion förut, ni har ju verkligen världens drömjobb.

Permalänk
Medlem

Glöm inte solen!

För övrigt tycker jag att ni ska börja med er själva. Hur ser det ut hemma hos någon som har datornörd inte bara som hobby utan som jobb!

Permalänk
Inaktiv

Pinsamt koncept..
Satsa på fler recensioner och artiklar istället!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Solen + JA = sant.

Permalänk
Inaktiv

Dreamhack Winter 2k12 väntar på er!
Nu önskar jag bara att jag hade något märkvärigt att visa upp för folk som faktiskt kan något om datorer ^^

Permalänk
Medlem

Undra vilken sweclockare som blir först med att "Fritzla" grabbarna och dra en liveström från källaren för att sprida glädjen

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Hahahaha, fyfan vad skoj
Undra hur långt i Sverige ni är beredda att åka eller om det bara bli hemma hos Stockholmare (inte för att det är något fel med det).

Det nämndes i fredagspanelen att tanken var att resa runt i landet... Så nej blir inte bara Stockholm

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Kommer ni borsta tänderna & sova över precis som en viss carina berg på tv4?

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

Heffa, kan bli kuligt;D

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem

Älskar eran ide!!!!!!!

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch 2 | PlayStation 5 | Xbox Series X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Med tanke på hur bra de tidigare säsongerna har varit så hoppas (och tror) jag att säsong nummer tre kommer att bli lika grym!

Kör gärna lite "halv-åtta-hos-mig-stil", med andra ord spontant och roligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon34034:

Pinsamt koncept..
Satsa på fler recensioner och artiklar istället!

Skickades från m.sweclockers.com

Finns redan mängder med tekniksajter världen över att läsa sånt på, så det är inte direkt någor jag känner de behöver utöka. Sen är det inte direkt brist på artiklar och recensioner på sweclockers enligt mig eller är jag ensam om att tycka så?
Bara detta görs hyffsat seriöst och inte blir en massa besök hos 15 åringar som ska visa sin stajlade CS burk kan det vara riktigt intressant.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimman:

De har sagt flera ggr att det inte går, för att inte visa hur larm etc fungerar. hade varit kul, men dom får inte.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Jag anmäler Robbaz för ett hembesök!

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Fractal North Vit Mesh | Phanteks AMP 1000W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem

Nu kom jag att tänka på hackern i Die Hard 4. Han som de åker till när skurkarna slagit ut hela elnätet.
"Why did you bring a cop into my command centre!?"

Jag vill jättegärna se nåns command center!
Hoppas nån som har ett vill bjuda på det bara.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimman:

Håller helt med dig!

Permalänk

ni är välkommna=) bor på fagottgatan 51 65631 karlstad ser fram emot att få se er=) keep it going

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem

Tummen upp för detta!

Permalänk

freaking awesome..=)

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem

Väntar spänt! Snygg bild dessutom!

Hoppas att man någon gång snart ser "Hemma hos Nablaman och hans snygging Zusie

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Fantastisk idé, detta skall följas!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600X | Nvidia RTX 2060 | 16GB Corsair-minnen @ 3000 MHz

Permalänk
Medlem

Kul att kaffet kom följer med haha!

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimman:

Låter som en bra Ide

Visa signatur

Dell Xps i7 2,7Ghz 6gb ram GeForce Gt 540m.

Projekt ivy eller sandy 16/32 ram, 800D div andra grejer (Galleri kommer snart)

Permalänk
Medlem
Permalänk

Det här låter spännande, ser fram emot det!