Lämna in spel till Gamestop/Game

Permalänk
Avstängd

Lämna in spel till Gamestop/Game

Tjenaaa

Hade tänkt mig lämna in lite spel till Gamestop/Game, och jag undrar hur mycket jag kan få! Vet de är sjukt låga summor man får men jag är i behov av pengarna!! Spelen jag hade tänk lämna in är Battlefield 4, Battlefield 3, GTA IV, Guitar Hero Metallica, Mx vs Atv Alive, Pure, Final fantasy XIII och Little Big Planet! Har ett PowerTrade card hos gamestop så man får extra %%% av summan som de geer..... aja hoppas nån kan berätta :;););;)

Vänliga Hälsningar xX_DragonSlayer_Xx

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Lättast vore väl att egentligen höra av dig till gamestop/game.. Hur ska vi veta bättre än dom?

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Avstängd

Gå dit. Är du inte nöjd gå hem

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Du kommer få så pass dåligt betalt att det är mer värt att behålla spelen.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Hur ska du lämna in BF spelen när de, antar jag, är knutna till ditt Origin-konto?

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk

Sälj dom på tradera istället? Du lär få mer än inbytes-värdet. Dock så är det ju inte så snabba pengar.

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här