Starwars Online Ny Expantion Lv60 Dec 9 + Passa på nu 12x level bonus

Permalänk
Medlem

Starwars Online Ny Expantion Lv60 Dec 9 + Passa på nu 12x level bonus

Har du spelat swtor innan eller vill börja ett spela ett mmo nu är det perfekt o hoppa på. Dec 9 kommer en ny expantion med ny level cap från 55 till 60 så alla börjar om med ny gear och nya raids. Just nu har dom fram till expantionen släpps 12x level boost, du tar 15+ levels lätt per dag och 47 till 55 tar en timme på Makeb.

För att få 12x level boost måste du vara subscriber, annars är swtor free to play. Vill du få ut max men spela gratis ta en subscription nu sista månaden och levla upp dom klasser du vill och sen kan du spela gratis igen.

***bort/moderator***

§9
Permalänk
Medlem

Tror jag skippar wows exp och kör på swtor igen. Hur är det med servrarna nu för tiden? Har för mig flest svenskar lira på bloodworthy på min tid, samma som gäller fortfarande?

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Tror jag skippar wows exp och kör på swtor igen. Hur är det med servrarna nu för tiden? Har för mig flest svenskar lira på bloodworthy på min tid, samma som gäller fortfarande?

Nu för tiden så är alla servrar ihopslagna till ett par megaservrar. Det finns bara en PVP server (Tomb of Freedon Nadd), en PVE server (The Red Eclipse) och en RP-PVE server (The Progenitor) i Europa som är engelsktalade. Så har du bara bestämt dig om du vill vara på en PVE eller PVP server så är valet ganska lätt.

Permalänk
Medlem

Är det något drag på servrarna då, eller är det halvdött? Spelet har ju några år på nacken nu och börjar bli lite utdaterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinos:

Är det något drag på servrarna då, eller är det halvdött? Spelet har ju några år på nacken nu och börjar bli lite utdaterat

Är det kö till mobs? Nej, väldigt sällan. Kan du relativt snabbt få ihop ett PUG för att göra grupp-content? Japp, 5-10 minuter känns ganska normalt.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Observera att vi inte tillåter s.k. referrallänkar eller annan marknadsföring, se §9. Hänvisar till den stora SWTOR-tråden:
http://www.sweclockers.com/forum/116-rollspel-och-aventyr/844...

Citat:

§ 9
Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...