Permalänk
Medlem

Poker i VR

Såg precis denna:

Youtubeklipp

och bidde rätt peppad. Har ett kompisgäng jag träffar årligen och lirar kort/ölar med och det här hade vart perfekt för att kunna göra det lite oftare under spontana former då vi bor rätt långt från varandra.

Tyvärr verkar det vara i beta mode än så länge. Och verkar i te själva "rummet" vara samma som i Eleven table tennis? Weird...

Oavsett, finns det nåt annat sätt att lira kort med kompisar online i vr?

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | LG C4 4k oled | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem

Det ser skitcoolt ut och jag kommer absolut att testa det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Underbart ska sitta med en e-ciggarr också

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Häftigt. Grymt sugen på VR nu.. Speciellt med den där nyheten om rift och touch för 4300:- men i Sverige lär det väl inte bli så billigt

Permalänk
Skrivet av Myllerman:

Häftigt. Grymt sugen på VR nu.. Speciellt med den där nyheten om rift och touch för 4300:- men i Sverige lär det väl inte bli så billigt

Det är bara att beställa direkt från deras hemsida, det är fraktfritt och man behöver inte betala varken tull eller moms eftersom det skickas från Irland Bara att beställa!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Såvitt jag förstått kan du beställa kitet för 449 euro rätt från oculus hemsida inkl frakt... Själv beställde jag touchkontroller-kitetxså och betalade inte en krona mer än de 99 eurona och då bor jag ändå i norge, den sista kommuniststaten.

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | LG C4 4k oled | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Canada_Adde:

Det är bara att beställa direkt från deras hemsida, det är fraktfritt och man behöver inte betala varken tull eller moms eftersom det skickas från Irland Bara att beställa!

Skrivet av TotalF:

Såvitt jag förstått kan du beställa kitet för 449 euro rätt från oculus hemsida inkl frakt... Själv beställde jag touchkontroller-kitetxså och betalade inte en krona mer än de 99 eurona och då bor jag ändå i norge, den sista kommuniststaten.

Aha det lät desto bättre. Tack.
Får fundera lite ikväll och kolla vilka spel som finns. Var ett tag sen jag uppdaterade mig om VR.