Permalänk
Medlem

Komplett speldator

Säljer min gamla speldator, den har några år på nacken.
Skulle helst se att den som köper kan hämta upp datorn i Göteborg, både för att kunna testa och verifiera datorn (så alla är nöjda) och då jag inte litar på posten med transport.
Systemet är kompakt och bör passa de flesta från kontor, eller enklare speldator.

Säljer helst hela datorn i ett paket, då samtliga delar var genomtänkta för att passa ihop en gång i tiden. Jag valde delarna just för storlek, och möjligheten att ta med datorn till LAN.

Listad till 5000 sek, men bud är välkomna så länge de avser hela systemet.

Chassi: Bitfenix Prodigy M svart
Moderkort: ASUS H87M-PLUS mATX
GPU: GTX 780 Asus DCII OC
CPU: Intel Core i7 4770k, 4.4 GHz
CPU kylare: Corsair H80i
Internminnen: Crucial 1600 MHz 16Gb
PSU: XFX ProSeries semi Modulärt 780W 80+ Brons cert
Ljudkort: Creative SoundBlaster X-Fi Titanium Fatal1ty
SSD: Corsair Neutron GTX 480GB
Fläktar: (mm) 1st 230 Bitfenix, 4 st Corsair Air Series SP120
Windows 7 x64 home basic (orginal)

PS. jobbar i utlandet och datorn bör optimalt hämtas mellan 2-11 april då jag kommer hem och firar påsk. Eftersom jag i skrivande stund är utomlands, har jag ingen möjlighet att bifoga bilder till annonsen. Men 3dmark är installerat och jag ser helst att köparen hämtar upp datorn, då bör det inte vara några bekymmer att lita på ovan då det går att verifiera vid upphämtningen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D SE / iCUE-RGB | Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS XIII HERO | GPU ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB | CPU: Intel Core i7-11700KF | Internminnen: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair RM750X V2, 750W 80+ Gold | HDD: Samsung 980 Pro series SSD 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Flickvännens pojkar fick mitt gamla system som är kusligt likt detta att spela på och har letat efter ett så snarlikt system som möjligt för att stilla husfriden hemma!

Såvida du inte anser det vara ett skambud så börjar jag med en chansning på 2000 sek för hela datorn, kan hämta det nästa helg.

Visa signatur

Meshify S2 Dark TG | ROG STRIX B550 E-Gaming | Ryzen 5800X | G.Skill @ 3200/CL14 16GB | EVO Plus 970 1TB | ASUS ROG Ryujin 360mm | Gigabyte 3080 10GB GAMING OC | Seasonic Focus PX 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av TZeron:

Flickvännens pojkar fick mitt gamla system som är kusligt likt detta att spela på och har letat efter ett så snarlikt system som möjligt för att stilla husfriden hemma!

Såvida du inte anser det vara ett skambud så börjar jag med en chansning på 2000 sek för hela datorn, kan hämta det nästa helg.

Ja husefriden skall man värna om 😅.
En annan far har hört av sig för att rädda den med via Facebook, ligger ute på markerplace med. Han bjöd 4200 för datorn.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D SE / iCUE-RGB | Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS XIII HERO | GPU ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB | CPU: Intel Core i7-11700KF | Internminnen: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair RM750X V2, 750W 80+ Gold | HDD: Samsung 980 Pro series SSD 1TB M.2