World of Warcraft får drakryttare och klassisk expansion återvänder

Permalänk
Medlem

Ser rätt pinsamt ut påminner om "How to Train Your Dragon" lik Shadowlands kommer jag inte ens köpa skräpet!

WotLK kommer dock spelas och kommer få en stor spelarbas!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Hoppas det finns möjlighet att stanna på BC, gått lite väl fort fram om man är rätt casual som spelare.

Kommer garanterat gå att stanna men sannolikt blir det ganska tomt på servrarna, som classic vanilla är nu.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av osgorth:

Jag förstår inte varför så många klagar på trailern - jag tyckte den var underbar. Totalt jubel när Alex dyker in och räddar den stackars watchern.

Allt jag sett och hört hittills om Dragonflight låter som en dundersuccé. Vi får se när detaljerna börjar avslöjas hur det blir i verkligheten dock. Man ska aldrig glömma att Blizzard marketing är väldigt skickliga.

Jag får absolut vibbar från Mists. Likheterna är väldigt stora, upplägget är i princip identiskt. Kan de återupprepa den succén, ja då är WoW tillbaka på fullt allvar. MoP är utan tvekan den bästa expansionen enligt mig. Visst fanns det problem, men ingen kan på allvar säga att klasserna någonsin varit bättre än då.

Det ska också bli skojigt med WotLK Classic. Det var då jag började spela själv, runt 2008-09. Har haft väldigt skoj i både Classic och TBC Classic, så min kropp är redo! Bara tanken att få uppleva Ret Paladin innan holy power förstörde allting, det kittlar nostalginerven något vansinnigt. Och Death Knight som var hur OP som helst. Hunter var fantastiskt roligt i Wrath också. Mycket skoj blir det.

Håller med om att MoP definitivt är den bästa "moderna" wow expansionen om man änns vill kalla den det längre. Klasserna var dock bättre i WoD imo :3

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem
Skrivet av icogniito:

Håller med om att MoP definitivt är den bästa "moderna" wow expansionen om man änns vill kalla den det längre. Klasserna var dock bättre i WoD imo :3

Låt mig gissa, du lirar Warrior eh? (Gladiator stance)

Det jag gillade med klasserna i MoP var att banne mig alla klasser var roliga att spela, och ingen kändes direkt svag. Det var en riktig alt-expansion!

Men fine, WoD var toppen också. Jag kommer aldrig förstå varför typ alla rankar WoD som den sämsta expansionen. Shadowlands är utan tvekan sämst, även om 9.2 gjorde en hel del positivt.

Visa signatur

Fractal Define 7, Aorus X570 Xtreme, Ryzen 5950X, Fractal Celsius+ S36, 64GB TridentZ Neo CL14/3600 RAM, MSI RTX 3090 Suprim X, 5TB NVMe SSD + 12TB SATA SSD + 64TB Seagate IronWolf Pro HD, Fractal Ion+ 860W Platinum, LG 32GP850 + LG 42C2 OLED

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av osgorth:

Låt mig gissa, du lirar Warrior eh? (Gladiator stance)

Det jag gillade med klasserna i MoP var att banne mig alla klasser var roliga att spela, och ingen kändes direkt svag. Det var en riktig alt-expansion!

Men fine, WoD var toppen också. Jag kommer aldrig förstå varför typ alla rankar WoD som den sämsta expansionen. Shadowlands är utan tvekan sämst, även om 9.2 gjorde en hel del positivt.

Spelar MoP private nu och det exakt som du säger alla klasser är typ roliga och det som är roliga är att alla har uniqe spells och tallents och alla klasser är viable i PVE.

Sjukt kul raida just nu.
Tyckte WoD va totalt sämst

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Började faktiskt köra Classic vanilla igen, men tog inte länge innan jag insåg/kom ihåg vilket s-a-t-a-n-s grind det är om man ska komma någonvart med t.ex. professions, och idag känner jag inte att jag har den tiden att lägga längre så la ner WoW-spelandet igen.

WoW blev mer casual med tiden, och det är kanske den bästa förändringen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frux:

Shadowlands var överlag bra men har några i mitt tycke rätt uppenbara feltänk i speldesignen.

För många olika parallella levelsystem som inte hänger ihop och för många olika currencies, det blir bara grötigt.

För många time gates. Jag förstår logiken i att ha det men när det är för uppenbart så känns det som att man hålls tillbaka av godtyckliga datum och veckodagar. Aja baja, du får inte ha för mycket kul, kom tillbaka nästa dag/vecka/månad.

Hoppas de släpper tyglarna lite framöver.

Ja...time gates får de gärna se över lite tycker jag. Jag är casual numera. Men jag är ok med att de som har tiden kan blåsa iväg faktiskt. Det gör mig absolut inget öht. Jag förstår om de är rädda att folk ska snabbt nöta igenom allt sen tröttnar de och slutar...men många tröttnar ju ändå, fast pga det omvända, det tar sån evinnerlig tid att komma någon vart istället...

Ett bra ex är reps. Nu är det typ tänkt att man ska göra daily quests och sen blir man sakta men säkert exalted över flera månader... Vissa quests genom den time gateade storyn ger lite rep ibland men främst är det daily quests...varför inte låta de som har tiden bli exalted mycket mycket mycket snabbare än så genom att nöta något repeterbart? Låt dem få reps om de var rätt tabard på sig i dungeons och liknande saker? Det är knappast raketforskning.

Sen behåll den dagliga munsbiten som de har idag för de som inte vill eller kan lägga tiden så de sakta men säkert når exalted den vägen utan att bry sig. De som nöter får tillfredsställelsen att de är före andra och de som inte har tid/ork att nöta lämnas inte helt utanför.

Och jag är övertygad om att detta kan appliceras på annat än reps, typ story och sånt också. Alla vill inte nöta, då kan de nöja sig med bare minimum och de som vill nöta sig igenom kan göra det.

Det som tar mest tid är ju att få utrustning i slutändan, och har alltid varit. Och det är ju en grej som pågår genom hela expansionen för alla, och de som nöter mer får bättre grejer, inga konstigheter med det liksom. Varför inte köra samma logik på allt?

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Tyckte det var kul att spela WoW Classic inte spelat på 10 år kanske innan det, men tröttnade när jag närmade mig 60. Det roligaste är ju att levla

I Vanilla WoW och delvis TBC var det ju där majoriteten av spelare var. Man kunde gå runt och questa med främlingar och lära känna dom.
Det försvann i MoP tycker jag iom Dungeon Finder, allt blev en rusch till max level för att nöta raids.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HenrikM:

WotLK är peak WoW.

Innan ToC yes.

Nya Naxx och Ulduar var verkligen peak.

Annars så slår Legion Wotlk som ren expansion (minus tradiga artifact power grinden).

O sen sög nya trailern drakpung.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem
Skrivet av osgorth:

Låt mig gissa, du lirar Warrior eh? (Gladiator stance)

Det jag gillade med klasserna i MoP var att banne mig alla klasser var roliga att spela, och ingen kändes direkt svag. Det var en riktig alt-expansion!

Men fine, WoD var toppen också. Jag kommer aldrig förstå varför typ alla rankar WoD som den sämsta expansionen. Shadowlands är utan tvekan sämst, även om 9.2 gjorde en hel del positivt.

Både warrior och MM hunter (med HFC tier set specifikt) var lätt mina favoritversioner av de klasserna någonsin. Expansionen i sig var ju inte toppen, fanns ju knappt något content alls under en två års period, dock var contenten som fanns fantastiskt bra. Shadowlands och BFA var lätt sämre imo.

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem
Skrivet av osgorth:

Jag förstår inte varför så många klagar på trailern - jag tyckte den var underbar. Totalt jubel när Alex dyker in och räddar den stackars watchern.

Allt jag sett och hört hittills om Dragonflight låter som en dundersuccé. Vi får se när detaljerna börjar avslöjas hur det blir i verkligheten dock. Man ska aldrig glömma att Blizzard marketing är väldigt skickliga.

Jag får absolut vibbar från Mists. Likheterna är väldigt stora, upplägget är i princip identiskt. Kan de återupprepa den succén, ja då är WoW tillbaka på fullt allvar. MoP är utan tvekan den bästa expansionen enligt mig. Visst fanns det problem, men ingen kan på allvar säga att klasserna någonsin varit bättre än då.

Det ska också bli skojigt med WotLK Classic. Det var då jag började spela själv, runt 2008-09. Har haft väldigt skoj i både Classic och TBC Classic, så min kropp är redo! Bara tanken att få uppleva Ret Paladin innan holy power förstörde allting, det kittlar nostalginerven något vansinnigt. Och Death Knight som var hur OP som helst. Hunter var fantastiskt roligt i Wrath också. Mycket skoj blir det.

Får också vibbar av Mop och det glädjer mig då det är min favorit. Gillade mystiken i Mop, tyckte storyn flöt på bra och man visste inte från dag 1 vem som är expansionens skurk

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Har jag spelat väldigt mycket WoW? Ja.
Har jag nu slutat ("paus") spela sen över 1 år tillbaka WoW? Ja.
Är jag väldigt besviken på Shadowlands? Ja.
Kommer jag köpa och spela Dragonflight? Ja.

Exakt så.

Det är tyvärr samma melodi varje år. Man blir hypad, för att det är något nytt fast det egentligen inte är det.

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Hah, tillåt mig dra lite lätt på smilbanden. Detta kommer garanterat vara samma urvattnade spel som det varit i ett antal expansioner nu.

Ny setting, ny ras/klass men exakt samma spel som de förstört mer och mer efter varje konsekutiv expansion sedan de tidiga 3. De skapade ett spel med community som grund, de totalförstör det konceptet och fattar inte varför de inte kan hålla retention på sin spelarbas, det är för fan löjeväckande.

Sen är ju Blizzard inte vad det var en gång i tiden, det enda som är gemensamt med dess tidigare Kvalitetsgaranti är namnet. De tog förfan vinsten från en stackars sate för att han hade mage att yttra demokratiska åsikter.

Nej tvi vale, från ett av de mest älskade bolagen i branchen till top 3 av de sämsta, nån stans blir man ändå imponerad av en sån bedrift.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Haziza:

Ser rätt pinsamt ut påminner om "How to Train Your Dragon" lik Shadowlands kommer jag inte ens köpa skräpet!

WotLK kommer dock spelas och kommer få en stor spelarbas!

För att man kan rida på drake och för att drakar är med i spelet?

Ja det har ju aldrig funnits i WoW tidigare, som släpptes innan how to train your dragon. Precis lika trött jämförelse som att MoP var Kung fu panda. Dessa jämförelser är mindre originella och kreativa än Blizzards expansioner. Kom på nåt nytt

Skrivet av m4gnify:

Har jag spelat väldigt mycket WoW? Ja.
Har jag nu slutat ("paus") spela sen över 1 år tillbaka WoW? Ja.
Är jag väldigt besviken på Shadowlands? Ja.
Kommer jag köpa och spela Dragonflight? Ja.

Samma här, man får väl ge det en chans. Det är skönt att slöspela och lvla om inte annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av talonmas:

Jag är mest imponerad över att spelet fortfarande lever, efter så många år. Bra jobbat

Hehe ja du... siffrorna och i synnerhet hur många som raidar på sistonde talar verkligen till motsatsen, snarare såhär :

Permalänk
Medlem

Förstår inte syftet med drakflygningskonceptet.... Är de värt att lägga ner resurser på och det ska vara något som är bestående för din karaktär efter den kommande expansionen (inge borrowed power)???? Spelar inte SL och hört bara negativt om det..... Alla dessa system.... Systemlands och en story som floppat totalt. Hade jädrans hype inför SL men fy fan....

Positivt att det ändå känns som en nystart där de fokuserar på grunderna för wow med talents och charachter progression utan några jädra tillfälliga system.... Många säger att det påminner om MOP och det är positivt. Allt efter mop har varit antingen för begränsat eller för system relaterat. Utvecklarna betonar att utforskandet ska vara mer i fokus igen-positivt (även om den biten känns passe för ett spel som wow år 2023).

Men är väldigt glad att wow återgår till sina "rötter" gameplay mässigt. De är ju det som gjorde spelet så bra från början.

Permalänk

Dem flesta ser jag är väldigt positiva till den nya exp och ja trailern var cool dock som sagt så förstår jag varför folk ratar lite på den då dem absolut har gjort snyggare trailers det är väll absolut det enda MEEEN...Jag förstår inte vart alt hat kommer ifrån!!...förstår verkligen inte. Jag lyssnade med mina OG'S polare som spelade mycket back in the days från vanilla och upp till Wrath o lite cata och det första jag hör är ( SCAM, chashgrab ,fuck wow ect) och då frågade jag vart kommer erat hat i från då ni inte ens har spelat sedan början på cata då dem bara säger att saker är trash. Kan någon förklara varför folk e så förbannade fortfarandes även fast man inte ens spelar? då tydligen så är folk bara förbannade i allmänhet?. Jag har spelat sedan slutet på wrath till nutid och jag älskar wow och det gör jag fortfarandes är hypad varje gång jag loggar in och jag är rätt hardcore om jag får säga det själv har både loremaster snart 100+ exalted reps och snart ska jag börja gå för the insane så skulle inte säga att jag är en "casual" direkt men endå gillar jag wow. Så till frågeställningen sammanfattnings vis vart kommer alt hat ifrån?

p.s om något säger att varför folk är förbannade är för att det lackar content så får du argumentera om din sak för det gör det verkligen inte <3333 love u

Permalänk
Medlem

Lagt ner WoW länge sen, men Dragonflight ser väl nice ut.

Väntar väl en månad efter launch för att se vad folk säger om det. Ser det lysande bra ut och alla säger att det är bästa expansionen någonsin, så kanske jag hoppar in igen.

Visa signatur

Rigg: Corsair Carbide Air 540 | Gigabyte X570 Elite | R7 3700X | Corsair Hydro H70 V1 | 16 GB G.Skill RGB CL16@3200 MHz | Powercolor RX7900 XTX Red Devil | Samsung EVO 960/500 GB | Samsung QVO 870 8TB | Corsair AX860 | Ljud: Monitor Audio GS20 Frontar | Monitor Audio GSLCR Center | KEF Q7 Surround | Epik Legend Subwoofer | Denon 2310 Reciever

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Hoppas jag inte då MoP är bästa PvE expansion !

Jag är beredd att hålla med! MoP var fantastisk! Men MoP är fortfarande en del av det "nyare" WoW anser jag och i min mening inte "classic wow" som i min humble opinion är Vanilla, tbc och wrath

Visa signatur

ASUS Maximus X Hero z370 | Intel I7 8086k | | Custom Loop vattenkylning | MSI 3070ti | 16GB GSkill tridentZ RGB @ 3200mhz| Samsung EVO 850 250GB SSD | Samsung EVO 970 500GB Nvme SSD | Corsair RM750x PSU |

Permalänk
Medlem

Är nyfiken på nya expansionen.
Wrath kommer garanterat vara kul.

Nyfiken kontra garanterat kul

Wrath kommer före nya expansionen. Blir då wrath till 100%

Vid realease av nya expansionen blir det 100% nya expansionen. Är det inte lika kul eller har samma små område som sist, fullpackade med heltidsjobb hoppar jag över till wrath.

Funderar på att spela nya Klassen från start

Visa signatur

Lightsaber - Black armour - and balls!

Permalänk
Medlem

La ner WoW igår faktiskt. Vanilla Classic var riktigt bra. Men t.o.m där kunde de inte hålla undan sina klåfingriga patchar. BC classic har gått helt åt helvete. Det var bra när det kom ut iaf. Så gissar att Wrath kommer vara riktig kul i början med. Med sen kommer de inte kunna hålla sig och patcha lite här och där.

Tycker spelet blir för lätt och man blir överöst med loot och snart achievements som man inte ens behöver kämpa för. Kampanjen dog ut helt i MoP. Ser hellre att du gör en riktigt bra Warcraft 4 istället och låter WoW dö ut.

Permalänk
Medlem

Efter att ha testat Shadowlands så lovade jag mig själv att aldrig spela WoW igen. Måste dock erkänna att Dragonflight gör mig nyfiken. Revampade talents och en ny klass att spela känns faktiskt jäkligt spännande. Återstår att se ifall man förbättrar fler saker

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | MSI GeForce RTX 4070 12GB VENTUS 3X OC | MSI MPG B550 | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Samsung 970 EVO m.2 1 TB | Samsung 860 EVO 250 GB | Toshiba P300 2TB | Sabaj DA3 | Sennheiser HD 490 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av EDDETHEMAN97:

Dem flesta ser jag är väldigt positiva till den nya exp och ja trailern var cool dock som sagt så förstår jag varför folk ratar lite på den då dem absolut har gjort snyggare trailers det är väll absolut det enda MEEEN...Jag förstår inte vart alt hat kommer ifrån!!...förstår verkligen inte. Jag lyssnade med mina OG'S polare som spelade mycket back in the days från vanilla och upp till Wrath o lite cata och det första jag hör är ( SCAM, chashgrab ,fuck wow ect) och då frågade jag vart kommer erat hat i från då ni inte ens har spelat sedan början på cata då dem bara säger att saker är trash. Kan någon förklara varför folk e så förbannade fortfarandes även fast man inte ens spelar? då tydligen så är folk bara förbannade i allmänhet?. Jag har spelat sedan slutet på wrath till nutid och jag älskar wow och det gör jag fortfarandes är hypad varje gång jag loggar in och jag är rätt hardcore om jag får säga det själv har både loremaster snart 100+ exalted reps och snart ska jag börja gå för the insane så skulle inte säga att jag är en "casual" direkt men endå gillar jag wow. Så till frågeställningen sammanfattnings vis vart kommer alt hat ifrån?

p.s om något säger att varför folk är förbannade är för att det lackar content så får du argumentera om din sak för det gör det verkligen inte <3333 love u

Det har blivit en grej att hata på Blizzard och WoW. Dom förtjänar absolut viss del av kritiken men det har slagit över till att man bara ogilla oavsett vilka ändringar som görs eller vad som släpps. Det är väldigt tydligt vilka människor som hängt med på det tåget och dessa väljer jag att ignorera och fokusera på dom som jag märker har spelat WoW på senaste och som kan komma med konstruktiv kritik

Jag tycker att Shadowlands var otroligt lovande men landade i ett "meh" i betyg. Är riktigt taggad på nya expansionen och tyckte trailern var cool. Man hann få en känsla för "stengubben" på den korta trailern och det tycker jag är bra jobbat

Permalänk
Medlem

Fin trakasseri simulator det här spelet.

Permalänk
Medlem

Wow dog med Arthas

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doraso:

Det har blivit en grej att hata på Blizzard och WoW. Dom förtjänar absolut viss del av kritiken men det har slagit över till att man bara ogilla oavsett vilka ändringar som görs eller vad som släpps. Det är väldigt tydligt vilka människor som hängt med på det tåget och dessa väljer jag att ignorera och fokusera på dom som jag märker har spelat WoW på senaste och som kan komma med konstruktiv kritik

Jag tycker att Shadowlands var otroligt lovande men landade i ett "meh" i betyg. Är riktigt taggad på nya expansionen och tyckte trailern var cool. Man hann få en känsla för "stengubben" på den korta trailern och det tycker jag är bra jobbat

Helt klart. Nedan citerade här är ett bra exempel på det du nämner.

Jag gillade Shadowlands faktiskt, men när jag insåg hur långt efter de låg med patcher osv kände jag att luften gick ur lite på mig så jag gav upp. Valde att följa storyn bara utan att lira mer. Förhoppningsvis lyckas de bättre med Dragonflight, jag är hypad iaf

Skrivet av Blobster:

Fin trakasseri simulator det här spelet.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Dom stängde av kristallen.
Man startade kristallen.
Han blev räddad av en drake.
Jaha!? Hahaha...

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)

Permalänk

Första expansions-cinematic som inte leder mig till omedelbart återfall. Skönt.
Då kanske man är fri från det här träsket, snälla pls.

Permalänk

Jag spelade wow hard-core från release till typ cata. Tog en paus på typ 10 år (fru, barn osv) men började spela igen i början av året. Jag tog en 6 månader sub men det som slog mig är att det numera är ett single-player spel
Finns säkert endgame raider som kräver ett gille men inget annat tycks göra det.

Lyckades levels gubben 5 levels på6 månader, någon ny sub blir det inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ubbelarsson:

Jag spelade wow hard-core från release till typ cata. Tog en paus på typ 10 år (fru, barn osv) men började spela igen i början av året. Jag tog en 6 månader sub men det som slog mig är att det numera är ett single-player spel
Finns säkert endgame raider som kräver ett gille men inget annat tycks göra det.

Lyckades levels gubben 5 levels på6 månader, någon ny sub blir det inte.

Provade du Classic? Det är ju mer av det gamla goda iallafall.