Vinn nätagg från Seasonic

Max blir till HBO Max – igen

Permalänk
Medlem

nytt namn ny prisökning?

Permalänk
Skrivet av cooldfs:

nytt namn ny prisökning?

Tror jag inte, för då skulle dom skjuta sig själva i foten om dom gör det.

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Konsekvensen av en massa klagomål från kunder som inte kunde beställa hamburgare online eller blev de stämda för varumärkesintrång ?

Skrivet av Tauri85:

Max är en hamburgerrestaurang så det var rätt beslut

vem vet kanske även bägge blivit påkommna med att köra sittringen i diskmaskinen också.

vet inte om jag tycker HBO gör nån vidare kvalitet. känns mest som alla andra tjänster,

mediokra skyffelserier som körs ett par säsonger för att sen dö ut utan riktigt avslut eller gamla filmer man redan sett i typ 3 generationer mediaformat.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Disney? Knappast deras hela moderna innehåll känns som brodude stories för högerkonservativa I trailerparks. Varenda serie tangerar maskulin makt och homoerotik ut i fingerspetsarna, allt med en tunn slöja av att vara "riktiga, manliga hårda män" i alla rum. Utom she-hulk då, som bejakar feminism med tvångsmässig twerking 😂

Nej vänner, gällande kvalité är nog Netflix ändå på topp. Problemet är bara att de har långt *mest innehåll * och att det som är bra drunknar bland annan smörja. Finfina dokumentärer, koreanska serier vars kvalité gör att man skäms över vad Hollywood producerar osv. Kvalité finns, men också valfrihet. Du kanske bara råkar välja... Sådant som är lite enkelt. Utmana dig själv nästa gång, se en serie där du inte kan kolla mobilen 50% av tiden

Ja Netflix har hel del bra koreanska serier, är lite svårt med kulturen är något knepigt. Sen har de kommit en hel del Indisk med varierande kvalitet (någon stor produktion som kostat hel del därifrån också).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Var det någon som för 2-3 år sen drev internt att det skulle vara mycket mer hippt med namnet "Max", men nu har de kommit på att all deras brand recognition är kopplat till "HBO"?

Luktar konsult med slimfit kavaj

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Jag vill också vara högavlönad idiot till CEO och göra idiotiska beslut, få fett betalt.

Sen få fett betalt för att ta tillbaka det dumma beslutet. I samma veva så sparkar jag lite personal eftersom mitt dumma beslut gjorde att vi tjänade sämre.

Visa signatur

Meh

Permalänk
Medlem

För en som är lite småkorkad, hur skulle de få möjligheten att slopa livstidsrabatten genom namnbytet? Stått i valet och kvalet om jag skulle säga upp min sub ändå, men för nyfikenhetens skull alltså.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Luktar konsult med slimfit kavaj

Ungefär så. Det var ett vansinnigt märkligt beslut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phecda:

För en som är lite småkorkad, hur skulle de få möjligheten att slopa livstidsrabatten genom namnbytet? Stått i valet och kvalet om jag skulle säga upp min sub ändå, men för nyfikenhetens skull alltså.

Låt dom gnälliga fjortisarna hållas

Visa signatur

Chassi: Corsair iCUE 5000T RGB Svart | Moderkort: Asus ROG MAXIMUS Z690 HERO | PSU: Corsair AX 850W
CPU: Intel Core i7-12700KF | Kylare: Corsair iCUE H150i Elite LCD | Skärm: LG 38'' UltraGear 38GN950
RAM: Corsair Dominator Platinum RGB 32GB (2x16GB) / 5600MHz / DDR5 / CL36
GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 10GB Gaming OC V2 | SSD1: Samsung 980 Pro series SSD 2TB M.2
Tangentbord: Logitech G915 TKL Tactile | Mus: Logitech MX Master 3S | OS: Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phecda:

Skrivet av rb64:

Låt dom gnälliga fjortisarna hållas

Det känns som varje gång det blir en nyhet om HBO/Max/HBO Max så kommer ett helt gäng av folk fram i forumet och säger typ "Ah nu kommer de 100% säga upp livstidsrabatten", "Detta är bara för att bli av med livstidsrabatten", "Etc. etc."

Än så länge finns den kvar i alla fall!

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7800X3D | Gigabyte Windforce RTX 4080 | Kingston Fury Beast DDR5 32GB @ 6000MHz | MSI MAG B650 | Arctic Liquid Freezer II 360 | Kingston KC3000 1TB + WD SN850X 4TB | Arctic Liquid Freezer II 360 | Phantek G360A | Corsair RM1000e

Laptop: Lenovo X1 Carbon G9